fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Welterusten Woman,Wel moeilijk: jou welterusten wensen, het forum lezen (bijhouden) en naar de tv luisteren....Ik voel me ineens zo oud.........Ik wilde zaterdag wel reageren, maar toen was je al weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik was er nog wel...moest een lange pb schrijvenvandaarHeb geen pijlnochtansen ook geen potloodjealthans niet op dit scherm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Woman je weet dat ik zeker jou altijd lees, zelfs al reageer ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Ook mijn excuus, ik ben soms een bitch en ik was chagerijnig en dan moet er iemand lijden Bam ? Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Woman ik reageer nauwlijks op je, sorry daarvoor maar slaap lekker hoor.Bam, grrrr (jij een bitch meet me) ik kan niet goed tegen mensen die me op de vingers tikken. Maar ik dit geval is het terecht, het forum is wat je erin stopt. Ik stop er de laatste tijd te weinig in en verwacht er teveel van.. ik beloof beterschap:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alfje, Palfje, poepchinees, JIJ moet voorzichtig zijn. Ik veeg je zo van t scherm mien jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alf! Ik nog wel speciaal voor jou, zonder lenzen uit mijn lekkere warme oliebad, log terug in, en jij zegt me nu dat je geen pijl hebt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dit is eigenlijk wel mooi om jullie zo te lezenThnx Hermie en Bambam.Ik weet nou ff niet meer wie er nu allemaal naar bed zijn gegaan(dat rot kwartiertje ook, wat je nog ingelogd staat, das echt super irritant)Maar in ieder geval weltrusten voor zij die hebben afgenokt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 LOL. Alfje heb geen pijl, hihi. ZIELIG ooooohhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Nou Hermie, laten we die ontmoeting dan maar ff uitstellen. It takes one to know one:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dat negeren... had ik in het begin veel last vanis me toen duidelijk gemaakt hoe het hier werkten heb er nog steeds last van.. nee hoor, veel minder gelukkighet is zoals het isen negeer thans zelf ookgeef dat eerlijk toekan niet op alles reagerenen sommigen kunnen heel goed reagerenop sommige situaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 haha yehh right Bambam girlpower!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamAlfje, Palfje, poepchinees, JIJ moet voorzichtig zijn. Ik veeg je zo van t scherm mien jong Ben toch zo blij dat het hier een virtueelgebeuren betreft:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tja Bam ik m'n best doen en al, blind om het zo maar te zeggen en Alf heeft geen pijl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Haha, watje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: wittehaha yehh right Bambam girlpower!!!!!!! Wah krijge we naoh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 You bet'ya girl!Enne Wing ik ben gewoon niet zo goed in de aandacht opeisen, tenzij ik heel erg boos ben en dan loopt het uit de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Jaa inderdaad Alf, das dan weer 1 van de grote voordelen van chat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 WachtIk speel binnenkortergens in Frieslanden kom je effe een schema aanreiken Bampersoonlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hermie, hier kunnen we met zn allen mooi oefenen. Scheelt wat scherven zo her en der in RL.Wat, waar enzo met die meditatie. Is dat ergens te vinden op internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 VM!!Ik heb hier onderaanoja, toch een potloodjemet een envelop ernaast, nou zie ik hetdan een ster en dan een printerwaar is dan die #$%&^%$%# pijl???geen pijl op te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 LOL Alf. Kom maar langs met je schema. Hahahahahahaha.Friesland is nog best groot hoor. Haha, waar dan zo moet jij spelen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Girlpower zeg ik omdat wij dames dus allemaal stuk voor stuk,voor geen watjes zijn.Wij hebben GIRLPOWER!!! AlfLuister goed:- we kunnen melk geven zonder gras te eten- we kunnen 5 dagen de hele dag door bloeden,z onder dood te bloeden- en we kunnen jullie mannen laten komen zonder jullie te roepen.Is dat girlpower of is dat girlpower???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Potlood??? Alf toch, verder alles goed???Vlgs mij is die potlood de pijl maar ja, mss ziet het er bij westerlingen anders uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Zal ik het zeggen?In Slooten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden