VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hoi Witte !!Ben net uit bad gekomen om Alf op de grote pijl te wijzen en nu is ie weg???Heb m'n lenzen al uit dus moet heel dichtbij gaan zitten omte zien want zoon heeft bril kapot gemaakt!Verder droog en moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik ben er ook nog even, kijken of ik niet weer genegeerd word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik zie t voor me hoe je zit te turen VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 HERMIE!!!!!!!!!!!!!IK ZIE JE!!!!YOEHOE....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ja en dan weer hard weg lopen Hermie???Wil je graag wat vertellen, delen? Vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Idd Witte! Heb hier algeprobeerd om de letters op 150 % te zetten maar pfffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Witte ben blij met je reactie maar valt me gewoon op dat als ik iets schrijf daar niet of nauwelijks op gereageerd wordt. Wat moet ik daarvan denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Stoer hoor je sollicitatie als LPADan word je ook een BOA.Heb je al wat van sbs gehoord?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey Hermie!Ligt aan m'n lenzen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Zo, meeting gehad, was fijn. Daarna voorlichting gegeven, mn irritatie is nog niet weg:angry:Zit je daar van alles te vertellen aan minstens 10 mensen. Neemt maar 1 van die labbekakken een folder mee. Ach ja....Ik weet wel dat ik zelf hoogstwaarschijnlijk ook zo gereageerd zou hebben maar ja. Dan denk je'je zit in een kliniek... ach la maar. Dit mag ikz elf ff uitzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey Hermie, witte nu kan ik al helemaal niet maar volgen ! BOA ,???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 soms zit je net ff in gesprek met iemand en lees je t wel, maar dan ben je net druk met reageren en gaat je berichtje omhoog.Maar zie ik was er vanmiddag niet en heb toch gelezen dat je gesolliciteerd heb.Chat heet dat Hermie..... Trek het je alsjeblieft niet persoonlijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wat wil je graag Hermie. Dat je solliciyteed vind ik fijn voor je. Maar het is niet alcoholgerelateerd. Vertel es waar je mee bezig bent, hoe je dingen doet, waar je mee worstelt, of niet. Waar sta je, hoeveel drink je, niet, hoe gaat het met je enzovoort.Je vorige aanwezigheid en reactie was veelzeggend en ronduit kinderachtig. Ik weet dat we allemaal gevoelige mensen zijn maar je komt er ook niet op terug. Het zou je sieren als je het wel zou doen en dan ben je ook in gesprek. Snap je beetje wat ik bedoel.Het forum geeft terug wat jij erin stopt. Is hoe ik het toch meestal ervaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Heeeeeeee Hermie,Ik zie je ook hoor!Is mij ook een paar keer overkomen, dat ik dacht waarom krijg ik geen reactie?Maar dan zijn ze ineens alweer een hele pagina verder.Gewoon volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Buitengewoon Opsporings Ambtenaar VMmag Hermie ook processen verbaal opmaken, net als de politie.Kan het niet zijn dat ze er net zitten Bam bam en dat het missschien teveel is na jou verhaal??Soms moeten dingen ook landen he, of zie ik dat verkeerd? zeg het maar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: witteStoer hoor je sollicitatie als LPA Dan word je ook een BOA. Heb je al wat van sbs gehoord?? Sorry hoor, komt dit van een andere planeet? Wat betekent dit allemaal AUB, SVP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Wat nou dan weer hard weglopen? Wat probeer je uit te lokken BB? Af en toe meld ik me met al dan niet terzake doende dingen maar het valt me gewoon op dat er merendeels niet op me gereageert wordt. En nee, ik verval niet in de slachtofferrol, het is gewoon een constatering.Heeey fijn al die reacties, ben ook een echt mens hoor;) BOA is buitengewoon opsporingsambtenaar. Dus ik mag jullie dan vanuit de bosje begluren..Nee van SBS nog niets gehoord, maar is ook twijfelachtig of het doorgaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Heb al tientallen keren op DAT specifieke icoontje geklikt,zonder resultaatvreemd héEr komt wel n vakje met aan-of afmeldenmaar ook DAT geeft niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey Bammerde Bam!Hoewel ik nu gene steek zie!! Is da niet een beetje hard voor Hermie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Milly is dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Das helemaal niet mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Met myope ogen!Klikken afmelden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Hey Vlaamsmeisje (Nina), Hermie is wel wat gewend hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ok Hermie!!Voor zover ik nog iets zie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Vm, ik vind het wel meevallen.Hermie, vorige keer zeg je goedenavond, na 10 berichten meld je boos dat er niemand op je reageert en loop je weg. Dat vind ik flauw en kinderachtig.Het gaat er niet om dat postings altijd iets met alcohol te maken moeten hebben, helemaal niet. Het valt me op dat jij je erg snel genegeerd voelt. Dat vind ik oprecht vervelend voor je. Mijn vraag is; wat ga je eraan doen en wat verwacht je dan?Je schrijft zelden over waar je mee bezig bent, alcoholgerelateerd en bent er niet zo vaak. Dat geeft ook niet maar het forum is wat jij het maakt en ook wat jij erin steekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden