Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 tussenstand op mn teller: 141 dagen droogook nu duslaat daar geen misverstand over bestaandit waren mijn laatste woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Diepe buiging Alf, ik hoop dat je dit nog leest. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik vraag menog dikwijls afWaarom?Er is geen waaromAls dit nodig is om te zienDan is dit nodig om te zien..Maar, ik heb het allang gezienEr is niets meer dan dit te zienIt takes as long as it takesEnough is enough!Of ik nou hard of langzam gaJust play the gameSpelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Dat doe ik ondertussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Maar goed, veel insprirerende dingen gezien, geroken, gehoord en gevoeld vandaagIk ervaar intensDat doe ikDat voelt blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: marjoIk vraag me nog dikwijls af Waarom? Er is geen waarom Als dit nodig is om te zien Dan is dit nodig om te zien.. Maar, ik heb het allang gezien Er is niets meer dan dit te zien It takes as long as it takes Enough is enough! Of ik nou hard of langzam ga Just play the game Spelen! BB says; Mar, ik weet dat je druk bent met oefenen voor schildpad en dat gaat niet van vandaag op morgen. Je hebt een fijne dag gehad en toch...Het drankduiveltje is sterk, I know.Maar hoe lang is lang bij jou? Hoe lang ga jij nog op eigen kracht dit aan? Het is toch al lang duidelijk dat je verslaving sterker is dan jij? Mss vergis ik me maare...ik weet het niet hoor.Je blijft zeggen dat het komt, het gaat zoals het gaat. Wanneer komt dan het moment om toe te geven dat je machteloos bent, dat je leven stuurloos is geworden. Jij bent niet sterker dan de drank, zolang je drinkt. Je hebt al lang gezien en toch ga je elke x weer voor de bijl.Het klopt, dit is blijkbaar nodig om te zien. Neemt niet weg dat ik er toch iets over wil zeggen...Ga goed meisje, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden