Spring naar bijdragen

Ik ben ingestort :(

Aanbevolen berichten

Vandaag de druppel gehad. Zo veel voor mijn kiezen gehad en steeds weer was ik sterk genoeg om boven te blijven. Lees door de drank voelde ik de pijn en verdriet niet.
Nu is de druppel geweest. Waardoor ik mama wederom weer erg mis. Ik ben in de auto gestapt huilend. Radio keihard met Bon Jovi naar het kerkhof gereden waar mama is uitgestrooid. Daar op het bankje zitten huilen snotteren. En toen ik van de parkeerplaats af reed bam knal baf. Mama is echt dood ze komt echt nooit meer. 3 nov 2006 is ze overleden nu ineens dat keiharde besef. Het altijd wel geweten maar nu pas dringt het tot mij door. En dat komt hard keihard aan.

Nee ik ga niet drinken. Heb niks in huis en ga echt niet met van die betraande dopogen naar de winkel.

Ik kan niet meer stoppen met huilen. Heb hartstikke honger maar krijg geen hap door mijn keel.

Sorry moest het even van mij aftypen voel me gewoon echt onwijs :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het lezend oog. Inmiddels ben ik weer wat rustiger. Men was echt even heel erg heftig. Heb zelf op een hulpchat gezeten niks voor mij. Heb nu echt koppijn van het huilen. Heb met mijn konijntje geknuffeld en ook mijn aquarium heeft zijn dienst bewezen. Erg rustgevend om de vissen te zien zwemmen. Mijn gevoel is nog steeds k maar de tranen zijn gelukkig voor nu gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje SE, confronterend om nu zo sterk het gemis en verdriet te voelen.
En super van je om er geen dempingen tegenaan te gooien.
Huilen zal enorm opluchten. Gewoon laten gaan...
Je houdt nog steeds van haar. Dat is hiermee tevens een mooi eerbewijs.

Kalm aan doen maar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo SE

Gaat het weer een beetje?
Heel herkenbaar hoor, zonder roes is de werkelijkheid soms te werkelijk voor ons gevoel. Ik hoop dat je hierin in je gekozen naam ook eer kunt aandoen, want kracht zul je voorlopig nog even nodig zijn.
Houdt vol en je zal zien dat langzamerhand alles op zijn plaats valt.

Je staat niet alleen op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Srongenough,

Hoe gaat het vandaag. Heb gisteren je noodkreet gemist. Ik hoop dat je je vandaag wat sterke voelt. Missen van iemand die je zo dierbaar is houdt volgens mij nooit op. Ik mis mijn vader na 8 jaar nog onwijs. Ik heb het wel een plaatsje kunnen geven. Sterkte meid.
Liefs Desi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro wat een prachtige woorden en ja het is zo.

Lieve Strongenogh, laat maar gaan dat verdriet. Het lucht je op en is een groot teken hoeveel je van haar gehouden hebt.

Avalon je zal het beslist goed bedoelen maar je woorden hier kan ik niks mee vind ik hard over komen. Zeg dan gewoon niets. Heb ook velen dierbaren verloren en zeker moeder en man maar soms zie je even dat licht niet aan de tunnel.

Drinken of niet heeft hier niets mee te maken want het doet pijn die rauwe rouw en daar moet je hoe dan ook doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...