lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik geef je een jaar isa:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Jane dank dat je naar me vraagt. Ik kan het er hier niet over hebben, later zal blijken waarom. Ik heb kracht, ik zet door, het heeft zin om dat te doen, ik neem mn rustmomenten in acht en bewaak mn space. Geestelijk maar ook in andere opzichten. Goed nadenken en opletten welke beslissingen te nemen. De tijd nemen daarvoor. Maar het valt niet mee, ik sta best alleen in deze strijd en ik zou wensen voor meer support uit mn omgeving of gewoon van andere burgers. Samen sterk en verantwoordelijk voor je medemens. Zoiets. Dit speelt al vanaf begin december, dus al een paar maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 21.35 u mooie film op Canvasbegint met huisje boompje beestje isa, pas maar op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ah thanx Jane, ik ga zeker kijken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ook Isa gun ik het van harte, ja eigenlijk iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ben dol op Ierse muziek dus zette ff een cd op en wat kreeg ik? The drunken sailor. Blij dat Caro er nog niet is hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Isa bosje voor jou :present: :present: Ik weet niet of je iets van NLP weet.. vermoed van wel!Jane heeft gelijk, en woman zegt het ook, Alf ook en ik ookZo goed mogelijk invullen zoals je het hebben wilt en Jane zegt 1 jaar, nou dat moet makkelijk te doen zijnen nog in minder tijd, zo'n maand of 9 als je hem morgentegenkomt:Deffe zonder dolle, gewoon lekker fantaseren Ies, met alles eropen eraan, kan geen kwaad en maakt dubbel vrolijk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 drupis ook mijn muziek Iers hééérlijk!!!!! maarre dronken sailor hahahaha, dat wás mijn favoriet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Iesdan komen al die 16 kinderen straks naar je bruiloftallemaal strikjes in d'r haren en ballonnenze zingen allemaal heel hard : JUFFROUW ISA GAAT TROUWENzie je het voor je???Jij in zo'n mooie trouwjurk waarin je helemaal niet zietdat je hoogzwanger bentmet naast je enorme spetter van een vent die niet alleen stoer is maar ook nog eens hééél erg lief!Je ouders staan aan de kant met Boris (je hond) hij heeft een grote strik om z'n nek ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Isa, bij het visualiseren van je ideale dag hoort ook een tijdsbestek. Binnen hoeveel tijd denk je dat het haalbaar is om dit te realiseren ??Neem voor elk "ding" een eigen tijdsbestek. Dus voor je werk bv 3 maanden (ik noem maar wat)Voor een prachtig huis 3 jaar (ik noem maar wat)En een kindje zou best binnen een jaar kunnen, toch ???Als je een wens in de lucht gooit zul je verrast worden Be carefull what you wish for !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Film kijken, straks weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik bedoelde met dat jaar ookall inclusive dus incl. de baby:heart:en om even op de fantasie van Co voort te bordurener staan naast het stadhuiseen groepje ADBers, mooi opgedoftmet ereboogjes en zakjes rijsten woman heeft haar fles Jip en janneke bubbels bij zichen je mag je huwelijksnacht in mijn B&B doorbrengen(heb nog een babybedje;))wel 2 kattendus Boris moet bij je ouders slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 oh ja en Ieswij komen ook allemaalB)ik kom met mijn nieuwe vriend in mijn nieuwe auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ken em alHeftige film hoor poeh ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 ff filmpje pakkentot laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 die auto is trouwens niet het belangrijkste...helemaal niet eigenlijk...maar wel makkelijk, en als ik toch bezig ben:Phaha zie dat jij ook al op Ies haar bruiloft komt Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 even een filmpje pakken !!Jane wat is dat voor taal !!Geintje natuurlijk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Wahhaha de mijne ook Coco alleen klinkt het nu met een beker thee heel anders.Morgen komt het CIZ (centraal indicatie zorg) voor de scoot want haar pyama past niet meer. Huh? Heb nog nooit een schoot gevoerd hoor en vind het een heel raar woord. Mevrouwtje we komen even kijken want dit gaat zo niet. Kee maar vroeg een traplift want dat gaat niet. Ik zie dat u een verlenging nodig heeft voor huishoudelijke zorg dus we maken dan meteen een afspraak voor volgende week. En die traplift dan? Is in behandeling.......Kan dat dan niet meteen in een keer? Sjonge mag niet eens meer moeilijke vragen stellen hahaha Wacht maar want morgen zet ik heel sterke koffie en ben zeker nog niet dement. Vorig jaar waren ze ook hier toen ik vroeg om een scootmobiel en krijg 3000 euro verhuiskosten. Let maar op morgen heb ik een indicatie voor een heli. Kan het nog maffer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Hey IesDroom lekker, en niet vergeten: NIETS is te gek! Wat jij wilt!Ben benieuwd wat je ervan maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Precies CocoAlles is mogelijk !Zo wil ik altijd nog eens een slaapkamer met een groot dakraam waar ik in bed naar de sterren kan kijken. En ik wil ook ooit eens een ruimtereis makenEn buikdansen in de Moulin Rouge Parijs En...En...En... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 quote: Originally posted by: isaenne natuurlijkzijn jullie allemaal uitgenodigd voor de bruiloft.... enne Coco dan ben ik benieuwd naar je nieuwe vlam... whahaha ik OOK WHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 een heli drup???hihimaarre is toch wel heel gedoe wat je daar allemaal vertelt zeg.Nou je gaat al sterke koffie zetten dus daar gaat het niet aan liggen.Ze zullen voor ieder dingetje wel een aparte afdeling hebbennare bureaucratie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Maar ik kom ook hoor met mijn loedertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Womanbuikdansen in de Moulin RougeIk ben daar weleens geweest, jaren geleden...vind Parijs een héééérlijke stad met prachtige kerels trouwens, mijn ogen vielen er bijna uit hahaha, en zoveeeel Misschien moet ik dar weer eens heen en kom ik met een Fransman IsaIk heb ze niet zien dansen in de Moulin Rouge, zie liever mannen dansenmaar begrijpelijk Woman dat je daar weleens zou willen staanen ja naar de sterrenhemel kijken vanuit je bed binnen, ultiem!ach zoveel wensen... why not, dromen mag toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Vind het wel stoer in een heli naar Isa drup hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden