Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ik heb ook best wel een boel dromen laten uitkomen trouwens:Ik heb een half jaar op Aruba gewoond,Ik ben uit een vliegtuig gesprongen (Aáááááh)Ik heb mn duikbrevet gehaaldIk heb een modeshow gepresenteerd in het concertgebouw van HaarlemIk heb gezongen in een hardrock band (voor auditie, ik dacht dit is mn kans, ik werd natuurlijk niet aangenomen, maar dat wilde ik ook niet)Ik had op mn 36e mn eigen winkeltje, zoals ik een jaar of tien daarvoor had afgesproken met mezelf. Welliswaar op internet, maar dat maakt niet uitIk heb héél veel gereisdIk heb nu een atelier en een showroomEn nu natuurlijk buikdansen, echte een meisjesdroom vanaf dat ik 10 was ofzoGoh, eigenlijk heb ik best een leuk leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ja ik zit nu met een schuin oog naar mn schuine dak te kijken, zo van, raam erin laten plaatsen en bed eronder zetten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 jeeee Womanwat een bijzondere dingen allemaalik moet toch heel erg gaan denken wat ik allemaal heb gedaanook best veel...enne dat dakraam... zeker realiseerbaar, effe wat van die mooie tops verkopen enhup raam erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ja te gek toch, even goed opletten welke kant, dat er geen vals licht bij komt, anders zie je nog geen bal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 ik vind dat ook wel een goed idee womanik ga voor mezelf ook eens op een rijtje zetten wat ik allemaalal gedaan heb in mijn leven wat ik wildejouw conclusie was: best leuk leven ! en dat vind ik heel knap gezien wat jij hebt meegemaaktmooi positief mens ben je!denk dat ik daar toch zelf ook op uit kom ondanks de mindere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Nee Coco stijf van de kaffeiine zetten en ze dan recht overeind praten (bedoelde een ander woord maar dat mag niet). Ja zo gaat dat en dat kost bergen geld, ons belasting geld. Telkens als ik er wat van zeg heb ik een indicatie waar ik niet om vroeg. Straks krijg is miss wel een grote doos pampers waar ik niet om vroeg. Naja die heb je op deze manier wel nodig hahaha maar vroeg om die traplift. Gaat niet meer het traplopen dus moet wat en ze schijnen het niet te snappen want je kunt er wel om lachen maar dit is toch van de zotte? Steeds weer de angst dat ik val en heb dat al 2 keer gedaan. Erger nog was dat Caro me vorig jaar moest douchen. Meid kwam helemaal dat eind op en neer om me even lekker te soppen. En dan komt er een ..........die me een indicatie geegt voot plutjre jojoNaja van de week is ze er gezellig weer maar wil ook haar vriendin zijn en niet afhankelijk. Zoeken we samen wel uit achter de schermen. Ach heb ook mijn cappaciteiten voor haar dus we vangen elkaar wel op. Zal altijd ADB dankbaar zijn dat er toch fijne vriendschappen kunnen ontstaan.Morgen dus CIZ en Caro ook zwaar dus wat zeggen we altijd tegen elkaar? Nee geen kaarsje aan maar een hele wasmand in de fik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 uit een vliegtuig springen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahad ik in mijn heel jonge jaren nog wel gedaanmaar nu?wil ik niet eens het vliegtuig meer in:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Sjoinge woman wat ben ik toch en simpele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 druppieis natuurlijk niet om te lachen als je verlegen zit om een traplift omdat je zelf niet meer naar boven kunt. Is goed waardeloos. En dan wel allemaal andere dingen krijg waar je niet om vraagt. Dat is om naar van te worden. Afhankelijk zijn lijkt me vreselijk, echt. En natuurlijk wil je Caro niet belasten, maar als ze je helpt zal ze dat hoogstwaarschijnlijk doen omdat ze dat wil en jij doet haar weer iets terug op een andere manier. Mooi dat jullie er voor elkaar kunnen zijn op die manier!Ja ... hoe kun je ze inhameren wat je WEL en wt je niet nodig hebt als ze niet naar je luisteren... Is er niemand die je daarmee kan helpen? Maatschappelijk werk? Huisarts? of wie dan ook? Heb je geen thuiszorg oid drup? Hoe moet dat dan allemaal, is toch kluten!!! Wat is het toch slecht geregeld hier in dat Nederland tegenwoordig , BAH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 aaarrrgggghhhhhet is zeer slecht gesteld met mijn eetpatroon, het was evenHUH???? ik was nog niet klaar..... en bericht stond er al rustig met gesnoep maar is nu weer volop verschrikkelijkhele zakken chocoladesnoepgoed en engelse drop, lollies, cakezo gek niet te bedenken, en niet één of een paar, nee hele zakken tegelijk gaan naar binnen gatver! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 drup ik ga even tievie nog kiekenik wens je veel sterkte morgen en hoop toch voor jedat ze snel die traplift komen maken.Heb je gewoon nodig zeg!! Adam woon`je hè? ... ja beetjever voor mij anders had ik wel eens even erin willen duikenvoor je om te kijken wat er te regelen is....nou ja toi toi toien laaatteerrrrrrrAri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Alles komt kee, je moet alleen niet invalide worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 De hond vast uitlaten, dan kan ik daarna nog even lekker zitten met een toetje ofzo. Coco dat snaaien had ik ook zo'n last van. Doe het eens een weekje niet. Niet in huis halen en de eerste niet nemen. Zal je goed doen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Ja en uit een vliegtuig springen was echt wel héél erg eng. Eerst vond ik het alleen maar spannend totdat ik in het vliegtuigje zat naast het luik wat open zou gaan en je moet met een tandemsprong als passagier 10 seconden helemaal uit het vliegtuig hangen in de juiste positie, zodat de meneer waar je aan vast zit goed op het randje kan gaan zitten. Nou ja zeg, ik begon toen al heel hard te gillen en dat hield niet meer op. Maar het was wel echt te gek. Ik heb twee weken met een enorme big smile op mn gezicht gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Even een filmpje voor opgezocht, hier zie je wat ik bedoel. Dit ben ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Zoooo, was ik ook weer.Heftige film iddgelukkig heeft Isa niet gekekenhoe huisje boompje beestje afliepEn dat parachutespringenwow, ga ik vragen als ik 60 wordnog ff gek doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 Janega je dat echt doen??? WAUW ziet er wel heeeeel eng uit zegmaar ik vind het wel heel moedig hoor!Wanneer is dat ook weer?Kan Isa ook komen kijken methaar 2 kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 womangaaaaaf hoor, echt supermoedig van jedat je ging gillen snap ik hahaik ga al bijna gillen alleen van het filmpie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 womanenne ja dat snoepende eerste niet nemen klopt helemaal hoormaar komt omdat ik weer vreselijke trek insigaretten heb... echt heel raar... tijden geen last gehaden nu ineens pfff zou ik zo een peuk op willen stekenbij wijze van... en dat dus op de 30e een half jaar zondermaar doe ut nie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 nog 3 1/2 jaar Coja isa mag komen kijken als het zover isen jij ookmoet toch iemand me opvangen:Daltijdlam, je profiel staat open.ik heb pb-tje gestuurd naar jezie linksboveninknippert een slotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 ik ga nog ff lezenjullie vermaken je wel zonder mij he?ja ja beter, ik weet hetTruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 janeik kom wel vangen hoor en Isa kan er tegen die tijd wel 3 meenemen gna gnaheb ook al een bericht naar altijdlam gestuurd en aan de cactussendoei tot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 enne jezelf niet, nee ik bedoel nooit!!!!, naar beneden halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 wat goed van je Codan sla ik de mod. maar even overstaat dan weer zo uitsloverig he1 x is wel genoeg.Hee Co, jij denkt zeker, zo lang niet geweestff goed inhalen met mijn berichtenaantalmij haal je toch niet meer in hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2010 hahahahaja....... schaam schaam.....nee...gaat niet meer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden