Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Gefeliciteerd Dar. :present:

Raar eigenlijk want ik vergeet geen enkele sterfdag. Hoef het niet eens op de kalender te zetten want zit vast in mijn hoofd.

Caro gaat vanmiddag haar hond halen dat weten we nu wel zeker hier hahaha. Heb al een mooie speeltje voor hem dus moet ze wel. :)

Kwam vanmorgen terug met Banjo en huh er zat iemand in mijn voortuin. Was van het CIZ maar een uur te vroeg dus. De scootpyama past weer want moet mijn stuur inklappen. Wist niet dat dat kon dus hadden ze dat niet eerder kunnen vertellen? Krijg een echte stalling als ik ben verhuist nou dat konden ze me aan de telefoon ook wel ff zeggen toch? De traplift krijg ik als ik minimaal een jaar mijn huis uit de verkoop haal. Ja me hoela want als ik de kans krijg dan verkoop ik hem en pak mijn biezen met kat en hond. Ben er dus geen fluit mee opgeschoten en wat ik nu weet had ook telefonisch gekund vind ik. Maja we moeten ons belastinggeld toch ergens aan uitgeven nietwaar? Kan me daar zo over opwinden want die gasten zijn hartstikke duur en doen niet meer als dingen zeggen die al bekend zijn. Het verslag hier over schrijven duurde nog het langste hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: druppeltje
Mogge allemaal,

Caro gaat vanmiddag haar hond halen dat weten we nu wel zeker hier hahaha. Heb al een mooie speeltje voor hem dus moet ze wel. :)

Nou dan bied ik me aan als opvang als Caro een keer op vakantie gaat met jou of zo. Doe ik wel vaker hoor. En met die katten van mij, kan ie wel spelen. Kruip ik lekker op de bank met die ouwe taart van jou. Gaan wij met z'n tweetjes lekker kijken hoe de rest aan het rausen is. gniffel gniffel Wooeeehaaaaa



:P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Isje ik heb het gelezen. Wat ontzettend vervelend voor haar zeg. Maar nu wordt er iets aan gedaan en hopelijk komt ze dadelijk sterker uit de strijd.
Moest wel ff lachen. De manier waarop Wing antwoordde. Dat is Wing hé?
Ik hoop inderdaad dat Altijdlam de weg naar ditjes en datjes vind en anders moeten we maar een beetje allert blijven.
Tuuuuuurlijk Drup. Wil me altijd aanbieden als pleegmoeder hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

De zon schijnt! Voor hoelang weet je nooit, dus ik ga zo maar es wat buiten doen!
Ik voel me wel energiek.

Ik hoop maar dat ALTIJDLAM de goeie plek kan vinden voor zijn verhalen.
Die worsteling van vannacht vond ik wel lastig om te zien hoor!
Ik zal nog even reageren en dan de pc afsluiten.

Allemaal een hele fijne dag gewenst!!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Cathy. Goed geslapen meis? Ga je vandaag nog iets leuks doen? Het zonnetje schijnt, en ik hoop dat het van binnen bij jou ook zo voelt.
Ik hoop inderdaad dat Altijdlam de weg vind naar ditjes en datjes. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat met Suus.:heart: Het verhaal van hem was verontrustend.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bolleke,

het was een wat korte nacht. Logisch na mijn gespook van de nacht ervoor en het doen van een dutje tussendoor.

Joh, ik heb ZOVEEL te doen; wáár zal ik eens beginnen?
Ik denk dat ik compost ga storten bij de bomen.
Daarna een veldje omspitten (voor de boontjes straks)
Daarna stekbakken maken en boontjes en courgets zaaien.

Er is ook nog snoeiwerk...
Papier en regelwerk....

Jij zou ook naar buiten las ik. Wat heb jij daar allemaal te doen Bol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God meis, als ik dat allemaal op moet schrijven, val je om. Echt. Nu ben ik bezig met de schuur op te ruimen, maar wil dadelijk ook weer verder gaan met de vijver van 10bij 4 bij 1 diep, uit te graven. Wil m'n tuin voor mijn ouderdom:P een beetje onderhoudsvriendelijk maken. Dus tegen de tijd dat ik oud ben, ben ik ook klaar.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ik hoop dat het je lukt Bol. Hier net zo een.
Een onderhoudsvriendelijke tuin.... bestaat die?

Joehoehh.... mijn vijvertje is 80-80 cm :D
Eigenlijk moet die ook nog schoon, maar ik ben bang dat er nu al
kikkertjes aan het ontstaan zijn, dus ik laat het maar rusten...

Succes meid. Graven is wel zwaar werk hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee....zit iets gecompliceerder in elkaar
was overigens een gewone baan van 32 uur voor minimum salaris
op projectbasis
maar het project was niet passend.... heel gedoe geweest
een vernederend slagveld.. pff

Ik lees dat je naar de kaakchirug moet ?:wacko:
Ken dat...
buikpijn jaa. Begrijpelijk.
Maar ja je moet maar zo denken, alles gaat voorbij, ook dit..
makkelijk kletsen hè?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohw hahahaha ik dacht dat je bedoelde dat ik hier stilletjes WAS hahaha
het is hier stilletjes ja!
Hééél stil ja.
Ben nog niet helemaal wakker, maandag hè?!

Ik heb trouwens een sollicitatie lopen waarvan ik echt hoop dat het iets wordt, lijkt me heel erg leuk!
maar duimen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ook 2 keer de klos geweest.
Konden ze niet in een keer doen.
Nou de 2e keer hebben ze me bijna moeten dwingen.
Ik vond het vréselijk en die rottige verdovingen werkten niet goed.
Wil je niet bang maken hoor Jane, maar je hebt zelf ook rotte
ervaringen dus meegemaakt.
Nou ja we gaan er maar vanuit dat die vrouw de beste is, gaat
helemaal goed komen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha ja als er hier niet geduimd wordt.....

nou ik ga mijn administratie op orde brengen en
mijn belastingsaanslag invullen, nog niet gedaan, foei!
Jane fijne dag!

laterrrrrrrrrrrr:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Jane. Ja ben ook erg bang voor alles wat met de tandarts te maken heeft. Ben overgestapt naar want je noemt een pijntandarts en dat gaat al meer als 10 jaar goed en toch blijf ik bang. Heb me laten vertellen dat dit is ontstaan na die rot schooltandartsen vroeger en dat het er nooit meer helemaal uit gaat. Ben een keer naar een kaakchirug geweest en daar krijgen ze niet anders meer naar toe als dat ze me bewusteloos moeten slaan hahaha.

Mijn katje is ook stil, zo verdacht stil dat ik haar telkens wakker maak om te kijken of ze nog wel leeft. Als ik dit teveel ga doen riskeer ik het natuurlijk weer dat ze de stuipen krijgt.......zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik heb in totaal 14 katten gehad en op eentje na zijn ze allemaal oud geworden maar deze is echt helemaal knetter. Vertrouw haar niet verder als dat ik haar zie hoor en dit vind ik ook weer verdacht. Miss maak ik me te druk want ze is 17 en zal mijn laatste kat zijn terwijl juist zij van allemaal me het liefste was. Ze is al weer een ons afgevallen en ze weegt al zo weinig. Niet verwonderlijk als je haar door het huis ziet sjezen maar ik haal me dan weer in m'n kop dat ze miss wel een hersentumor kan hebben. De dierenarts zweert dat ze verder niets mankeert als de dementie en zeker niet lijdt. Nou dat moet je dan maar geloven en dat valt me niet mee. Soms denk ik ze krijgt nog eens een hartaanval zoals ze tekeer gaat. Zou waarschijnlijk het beste zijn maar nu nog niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...