Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zijn maar kleine stukjes kip hoor Caro en zalm zul je eten tot het je neus uitkomt. Vreten wat de pot schaft heb ik geleerd. Overmorgen mousaka met vegi gehakt en een berg groenten in huis waar jij met P&P een heel jaar van kunnen eten, konijntjes hahaha. Trouwens bij mijn bestelling zaten behalve een fles koffiemelk (ja ook aan gedacht want ik drink zwart) ook 2 flessen vloeibare ontstopper dus kan je wel aan hoor. Maar om het goed te maken heb ik tevens alvast knoflook-olijven en een pot knoflook gekocht (met een zakje zeer gepeperde noten maar daar komt ze wel achter hihi). Nee hoor meis dat komt kee en dat weet je wel. Het wordt prachtig weer om te schilderen en verheug me zeer dat ik weer mijn klep moet houden maar de kat doet dat vrees ik niet hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, gefeliciteerd met je krengetje!! :D

Zo, iedereen lekker actief hier,
wat een weertje he!!
Ik heb vanmorgen al een end gerend, benen wilden niet echt mee doen maar het was lekker om even buiten te zijn
Nu met de balkondeuren open in de zon, ook niet fout!!
Hond is aan het bruinbakken, zijn grootste hobby.

Yajala, moet het een fokpup zijn? Buitenlandse honden zijn ook erg leuk, ik heb er eentje net als Drup en Woman
zeker Spaanse honden zijn vaak erg vriendelijk en zachtaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel zeker van niet Bolleke want toen ze alles afgeknaagd had ging ze zich in het zonnetje liggen wassen en ondertussen gluren naar weet ik wat, uiteraard onder luid geschreeuw. Nu ligt ze oververmoeid op mijn bed te maffen.

Zo nu Banjo uit en loop ff (naja scoot dan) naar de markt want heb besloten dat 2 flessen ontstoppers niet voldoende zullen zijn voor Caro dus ga een heel grote granaatappel kopen. :). Dan ga ik de spercieboontjes schoonmaken, douchen en vinden dat ik hier vandaag weer een hele hoop nutteloze informatie heb verstrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een droge dag gaat al niet meer lukken vandaag!

Maar goed, ik voel wel al wat de concerta doet, heb al wat meer rust, maar dat duurt wel twee weken voordat dat helemaal goed werkt natuurlijk.

Alles is goed hoor bolletje, ik vond 'm wel cool kijken eigenlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is waar Ya wat Tapas zegt en je kan je laten inschrijven voor een jonge hond. Er zitten daar ook rashonden bij als je dat perse wil maar meestal zijn dit toch de grootste lieverds. Heb Banjo via ALAS. Naja kijk rustig eens rond en zeker ook op de site van buitenlandse honden want idd woman, Tapas en ik hebben er daar ook eentje van en ze zijn vreselijk lief, makkelijk in de omgang en luisteren vaak heel snel.

Zo en nu is drup echt naar de markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bonno, je moet het natuurlijk allemaal zelf weten.

Je gaat trouwen begrijp ik.

Wat vind je van de idee om drankvrij het huwelijk in te gaan?
Meestal zijn dat ook aangenamere huwelijken. Minder veldslagen!!

Lijkt je dat geen mooi plan om naar toe te werken.:)

Zomaar een ideetje.;)

Zes is beter dan twintig, maar toch teveel.


Ik spreek je nog. Nu het zonnetje in.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
alaine

Duurt dat zo lang? De piek-hoeveelheid in je lichaam is al 6-8 uur na inname toch?


Fijn dat je je al iets rustiger voelt.




Hopelijk motiveert het je om de volgende niet te nemen.


Zo werkt het voor de meesten van ons: de volgende/eerste niet nemen.



Ja maar het is zo dat je er lichamelijk weer even aan moet wennen denk ik. Ik ben al vakergestopt en weer begonnen.

Deze pil werkt gelukkig een uur of 12 tot 14, heb 'm om half zeven ingenomen dus dat blijft nog wel even doorgaan.

Ik denk dat ik toch maar rustigaan aan de refusal moet gaan maar ik geeft het nog ff een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, dat was ook eigenlijk mijn opzet.

Eind april gaan we trouwen en ik wil gewoon niet met een zwetende kop en trillende handen mijn handtekening zetten.

Veldslagen hebben wij gelukkig niet, we houden veel van elkaar en hebben absoluut nooit ruzie ofzo met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof je Bonno.
Ben zelf ook niet zo van veldslagen.
Maar je weet dat het met drank soms uit de hand kan lopen.
De verhalen hier zijn het bewijs.

Maar goed, een nobel streven om naar het huwelijk toe te werken.

Blijf schrijven, het helpt.

Een groet.

Makkelijk neen! Te doen, ja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...