PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ga jullie op de hoogte houden,gaan eerst nog even goed op ondezoek uit,willen niet een hondje in huis nemen om hen later door omstandigheden weer weg te moeten doen!Geen doorgefokte hond ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Bollie, jij bent een professional op dat gebied.Dank voor de tips.Tine, fijn dat je ons een hart onder de riem komt steken. Goed om soms van de 'senioren' te horen dat onze huidige strijd loont.En dat-ie vol te houden is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ya, er zijn verenigingen van bepaalde rassen te vinden op internet. Als je daar een hondje van koopt weet je zeker dat je iets gezonds koopt. Bovendien worden ze nagekeken op H.D. en gedrag. Zo kan er weinig verkeerd gaan en je kunt dan ook altijd een beroep doen op hun, als het eventueel toch de foute kant op gaat.Mocht je er niet uit komen, zoek ik wel met je mee hoor.Zo mensen de Bolle gaat op pad. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 alaine,ben je op zoek naar een pup??oh,oh,oh, daar gaat je hartje ik wil niets meer weten van nestjes of andere jonge beestjesik heb maar vier katten van mijzelf ik ben niet zo sociaal maar kindlief en katten denken daar anders overgemiddeld heb ik dus dagelijks 6 katten in huismijn hond (duitse dog) heb ik meegegeven aan exen nnog...........zit ik twijfelen over een andere hondmaar het liefste heb ik een gansmaar het kan niet............dus ik ben sterk (ahum)oooooooooooh,de ervaring leert dat als je kleintjes ziet dat je verloren bentsucces en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 oeps,ya bedoel ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Je hebt jezelf al gecorrigeerd zie ik, Tas.Ik heb al een hond, maar zou er best nog één bijwillen.Maar zolang de kinderen klein zijn is dat niet handig.Mijn ervaring is dat twee honden zich meer op elkaar richten(hee gezellig, ben jij ook een hond? en dan slechter luisteren)dan wanneer je er maar één hebt.Misschien kun je dat omzeilen met een extra puppy- (en vervolg-) cursusmaar ja, tijd he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ik was het ja Tas,we zijn op zoek naar een leuke pup ja.Zijn nog in vooronderzoek dus geen haast,maar kan niet wachten hoor!Gansen ook leuk maar ja,...m,n bad zit steeds vol met kinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 brrrr, ik ga nog eens klagen!!heb zelfs contact gehad met ministerie van justitie (daar heb ik het niet zo op)gewoon beroepen op "wet privacy persoonsgegevens"whuaaaahaaa, het helpt ik weet niet wat me overkomt............iedereen zegt "ok, ik zal u doorverbinden"voor de zekerheid heb ik het natuurlijk nog 5 keer geprobeerd het helpt echt!nooit gedacht dat justitie ooit mijn vriend zou worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik ga even lekker naat buiten jongens!misschien tot straks!groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ach houdt op over beestjes3 jaar geleden ben ik verhuisdnog steeds een eengezinswoningmaar ditmaal met extra grote tuinhet liefste begin ik dus een asielis het dus almaar heb ik gehoord van mensen die dieren afwijzen, twerwijl ze bij een nest staan te kijken?Nee!yajala,denk even van te voren na, als je er eenmaal staat dan je echt geen nee meer zeggen!maar een nieuwe pup?yohaa, wat leuk!!!!!!!! (ruilen?, mag jij een kat van me ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 sorry ya,neem ik terug!ik hou van mijn katten en die krijg je echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 harry,zit ik me af te vragen..........zomaar een dagje vrij?of wisseling van dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nee is lief van je hoor Tass. Caro komt morgen al en een goede vriend zaterdag. Zal me toch eens een keer gaan lukken nu? Fijn dat ze er dan beide zijn want na 2 1/2 jaar heb ik helemaal de moed laten zakken. Kijkers zijn er wel maar moet kopers hebben en eentje is al genoeg. Heb inmiddels zo'n zielig koppie gekregen hiervan dat ik gratis mee mag doen van de makelaar hahaha. Maja de flat bij Caro is ook nog te koop en nu maar bidden dat het daar ook geen open huis is. pppppffffffffHe verdikke, wilde alvast de kip koken voor morgen en zit die verhipte pan in de vaatwasser die net aan staat. Dan maar gezellig alvast de paaskleedjes op tafel. Heb heel vroeger op de huishoudschool gezeten maar weet niet meer wat ik tijdens de strijklessen heb gedaan. In elk geval zeker niet opgelet. Enfin de kat is weer ff stil want zit nu verbeten aan de blauwe druifjes te knagen, zit zeker weer iets op wat ik niet zie. Nieuwe sandaaltjes aan gedaan maar kreeg toch wel koude voeten dus sokken weer aan alleen zitten ze nu een beetje strak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 tassie is blijtassie is gek met een paar veren in haar bektassie doet raar want die veren heb ik liever ergens anderstassie ligt in een deuk en een kreuktassie is nog steeds blijwant die veren kriebelentassie is nog steeds gelukkigzolang we niet aan ellende denkentassie lacht de wereld tegemoetwant chagarijnige mensen...............die o0ntwijkt tassie vandaag \en nu gaat tassie echt doen wat ze moet doenlaters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hahaha die malle Tass. Geniet jij maar lekker vandaag hoor want het is een heel bijzondere dag:23 maart 2010 maak je maar een keer in je leven mee.!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 het wordt toch wel eens *** tijd????(sorry moderator, maar het heeft geen zin om het na 12 uur te verwijderen )ik ga dit weekend voor je instralen drup!misschien iemand nodig met een bijl achter de deur????maar eventjes alle gein en ongein apart gezetik hoop echt dat het wat wordtkan me goed voorstellen dat je broek ervan afzakten dat je hopeloos ervan wordt.ga even mijn heksenboek bekijken of ik nog een formule voor je vindtin ieder geval zijn mijn vingers weer gekruisten mijn duimen die draaien voor een positieve afloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 http://94.100.122.249/15125000...151295696_5_Q6Oa.jpegBedoel je deze Drup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Caro,heeft kindlief net haar rijbewijs dan??ik geloof dat ik weer een stukje heb gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi Tass,Ik werk in volcontinudienst.Ben zaterdag uit de nacht gekomen, heb weekend en ga morgen de ochtend in.2 ochtenden van half zeven tot half drie, dan 2 middagen van half drie tot half elf, vervolgens 2 nachten van half elf tot half zeven dan weekend. En dan begint de 10 daagse cyclus opnieuw.Tref het nu bijzonder: weekend met dit mooie weer.Je maakt me trouwens blij met jouw blijdschap, hou dat vast, het straalt uit...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Caro dat moet voor een schilder als jij geen probleem zijn om 7 kleuren te produceren. Heb geen kinderen dus kan er niet over mee praten maar ze heeft dat felbegeerde rijbewijs toch niet bij Appie gehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 CAro,het wil natuurlijk niet zeggen dat ik het ettertje niet haar nek wil omdraaien!dit is mijn leven lieverd,mijn kind en ikrozegeur en maneschijnnah, eerder het gewone levennhaat en nijd maar vooral veel plezieren tja.........ik kan maar één ding zeggenik houdt van dat kreng!(bye the way, ik ben de enige die dat mag zeggen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 harry, skeetie,blijdschap zit in iedereen verborgenhet is je eigen keuze om deze wel of niet naar boven te halenmoordneigingen die ken ik welmaar ik kies er niet vooral is dat soms moeilijkdoe je dan maar met me mee???om er een feestje van te maken?ik dacht het wel, continue dienst, dus je hebt gewoon weekend nog vandaag.lekker hoor, vooral mooi weergeniet maar want alle slechte dingen in het leven komen je zomaar verwelkomen en de mooie dingen?daar meot je naar op zoek!in ieder gevaleen hele fijne weekenddag en dat je ervan mag genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 hahaha isa,je bent te druk bezsig om bij te lezen?offffffkletsen we teveel?maak je niet bezorgd........op dit moment zijn er nog geen noodoproepen geweest ohhhh, ik voel me gewoon aangesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hahaha Alaine zoiets ja. Mallerd Volgens mij is iedereen hier een beetje maffies vandaag, behalve ik dan.Ja Caro daar had ik zeker rekening mee gehouden maar vis en gevogelte eet je toch wel? Weet dat je voor je gezondheid geen vlees eet maar dat toch wel of heb ik niet goed opgelet toen? Notabene is het biologische kipfilet en die kan ik niet meer loslaten in de tuin hahaha. Twee moten zalm voor meer als 12 fleuries, nou dan ga ik toch maar eens googlen hoe ik sandalen moet koken. Zo druppeltje zit ook weer rechtop. Zodadelijk komt de bekende supermarkt mijn bestelling bezorgen en dan moet hij opschieten want moet naar de supermarkt geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 mmmm, drup is ook eens normaalvolgens mij schets nu echt een ander beeld drup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden