Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Tas, gefeliciteerd! :sun:

Ik dacht dat die grote parkieten alleen in het Vondelpark zaten (daar gaat een verhaal over een ontsnapt stel dat zich vermenigvuldigd heeft - net konijnen).

Vraagje: dit weekend waren we bij mijn schoonouders. 's Avonds laat bij de thee lekker fruitsalade opgeschept, proef ik dat er drank door zit! Ik wilde er echter geen punt van maken en heb het met gemengde gevoelens opgegeten. Daarna achteloos gevraagd wat de ingredienten waren. Er zat een glaasje schnaps in (voor de smaak)! Nou twijfel ik hoe in het vervolg te handelen. Toen ik (biiijjjna 3 maanden geleden) net gestopt was heb ik heerlijk uitziende cakejes laten opeten door mijn lief aangezien er drank in bleek te zitten. Toen was ik veel te bang voor een trigger. Nu was het eigenlijk geen trigger, alleen een smaakversterker (er bestaan ook likeursmaken voor over ijs etc. zonder alcohol erin). Let wel, voorlopig ga ik het niet opzoeken en liever uit de weg, maar in voorkomende gevallen wil ik er ook niet perse een punt van maken. Het gestopt zijn is mijn prive-aangelegenheid.
Hoe gaan jullie hiermee om? Kirch in de kaasfondue (alcohol al verdampt), rumkogels (met die choco-hagelslag rondom)?

Ik zit te zwoegen op de hometrainer ondertussen, wel lastig typen zo. Het toetsenbord valt bijna van mijn stuur.

En natuurlijk goedemorgen allemaal (inmiddels al 8 km verderop). :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alaine,

Heb wel een idee wat het verstandigst is maar zou er zelf geen probleem van maken.
Als later blijkt dat het de opmaat voor een uitglijder is zou ik het de volgende niet meer nemen.

Maar... waarom zit je met dit mooie weer op een hometrainer en niet lekker buiten op een echte fiets in de heerlijke natuur???

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit gaat mijn voorstellingsvermogen ten boven!
op een hometrainer en tegelijkertijd typen?

tja, hoe ga je met toegevoegde alcohol om?
ik heb het ook nooit van de daken geschreeuwd dus werd er ook geen rekening mee gehouden
maar ik heb ook nooit bekend gestaan dat ik een sterke drank drinker was
dus ik zeg regelmatig "het spijt me, ik vindt het niet zo lekker"
niets aan gelogen want ik vindt het echt niet lekker

maar gaf het jou een extra gevoel van trek?
als het een trek gevoel oplevert, zou ik zeggen vermijden die handel
en anders?
genieten van het lekkere hapje en een koppie thee toe nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie adviezen.
Ik was zo aan het twijfelen tijdens het eten: eigenlijk wil ik dit terugzetten maar dan beledig ik mijn schoonmoeder (en je kent haar niet).
Goed dat het zo opgelost is, maar de volgende keer vraag ik wat erin zit (en neem ik het niet).

Nu even de deur uit met de kinderen. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er drank in het eten zit en je wilt het niet kun je toch een leugentje om eigen bestwil zeggen? "Ik slik medicatie en daarbij mag ik geen alcohol gebruiken". Overigens als je refu. slikt lieg je niet.

Zo Bol gaat vandaag de hort op. Vanmiddag komen ze me halen en dan ga ik een paar uurtjes op bezoek. Eerst ff naar Jos en daarna hup de auto in en dan lekker naar een vriendin met haar vrouw.
Zo nu eerst ff aan de slag. Hier schijnt de zon nog niet. Kunnen jullie hem ff deze kant op sturen?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TASSEKE: :moon:GEFELICITEERD:moon: met je dochter!! Geniet ervan saampjes!:)

En verder iedereen een goedemorgen mèt of zonder parkieten:P

Hier hangt de vlag uit: 1 maand alcoholvrij! Op naar de 2de! Het is me tot nu toe nog meegevallen...Had wel zo m'n moeilijke momenten, maar met wat afleiding en een schop onder m'n billen....
Hoop dat de 2de maand net zo gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groenlingen zie je wel eens met meerderen, maar inderdaad niet in hele zwermen. Ze zijn groengelig, maar hebben niet echt een felle kleur. Je ziet ze ook wel in de stad hoor! Heb er regelmatig genoeg hier in de achtertuin.
Sijsjes zijn wel wat feller van kleur, maar kleiner dan een mus.

Bedankt Bolletje!:) Ben er ook blij mee...Voel me nu al iets minder een groentje;) Al heb ik een lange weg te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...