tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Lieve mensen,een fijne dag allemaal,geniet van de zon enheel belangrijk,laat de 1e staan.Ik ga aan mijn dag beginnen,tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 een hele fijne dag tinaondanks dat je die grotendeels binnen moet uitzittenen euuhhh, laat jij ook die eerste staan?anders zijn die vogels morgen paars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Lieve Tas, gefeliciteerd! Ik dacht dat die grote parkieten alleen in het Vondelpark zaten (daar gaat een verhaal over een ontsnapt stel dat zich vermenigvuldigd heeft - net konijnen).Vraagje: dit weekend waren we bij mijn schoonouders. 's Avonds laat bij de thee lekker fruitsalade opgeschept, proef ik dat er drank door zit! Ik wilde er echter geen punt van maken en heb het met gemengde gevoelens opgegeten. Daarna achteloos gevraagd wat de ingredienten waren. Er zat een glaasje schnaps in (voor de smaak)! Nou twijfel ik hoe in het vervolg te handelen. Toen ik (biiijjjna 3 maanden geleden) net gestopt was heb ik heerlijk uitziende cakejes laten opeten door mijn lief aangezien er drank in bleek te zitten. Toen was ik veel te bang voor een trigger. Nu was het eigenlijk geen trigger, alleen een smaakversterker (er bestaan ook likeursmaken voor over ijs etc. zonder alcohol erin). Let wel, voorlopig ga ik het niet opzoeken en liever uit de weg, maar in voorkomende gevallen wil ik er ook niet perse een punt van maken. Het gestopt zijn is mijn prive-aangelegenheid.Hoe gaan jullie hiermee om? Kirch in de kaasfondue (alcohol al verdampt), rumkogels (met die choco-hagelslag rondom)?Ik zit te zwoegen op de hometrainer ondertussen, wel lastig typen zo. Het toetsenbord valt bijna van mijn stuur.En natuurlijk goedemorgen allemaal (inmiddels al 8 km verderop). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Alaine,Heb wel een idee wat het verstandigst is maar zou er zelf geen probleem van maken.Als later blijkt dat het de opmaat voor een uitglijder is zou ik het de volgende niet meer nemen.Maar... waarom zit je met dit mooie weer op een hometrainer en niet lekker buiten op een echte fiets in de heerlijke natuur???Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hoi Harry, Ik ben ondertussen ook aan het oppassen; mijn kindertjes gaan zo naar school. Normaal zou ik dan doorrijden naar mijn werk, maar vandaag ga ik studeren achter de PC (en kan dus tussendoor even forummen - niet teveel he). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 dit gaat mijn voorstellingsvermogen ten boven!op een hometrainer en tegelijkertijd typen?tja, hoe ga je met toegevoegde alcohol om?ik heb het ook nooit van de daken geschreeuwd dus werd er ook geen rekening mee gehoudenmaar ik heb ook nooit bekend gestaan dat ik een sterke drank drinker wasdus ik zeg regelmatig "het spijt me, ik vindt het niet zo lekker"niets aan gelogen want ik vindt het echt niet lekkermaar gaf het jou een extra gevoel van trek?als het een trek gevoel oplevert, zou ik zeggen vermijden die handelen anders?genieten van het lekkere hapje en een koppie thee toe nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 `-[/dat was de val val mijn toetsenbord en de redding.Nee Dar, het nat heb ik in de schaal gelaten. Bovendien heb ik er een paar grote koppen thee bij gedronken, dat verdunt gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 zit er eigenlijk echt rum in rumbonenof is het een rum extract?kan elke dag wel een doos opeten van die bende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Goeiemorgen allemaal,Meld me weer even !!! Afgelopen weekend vrij heftig doorgekomen met zware gesprekken... Viel niet mee, maar heb het koppie wel helder weten te houden...Tas : Gefeliciteerd, wat worden ze snel groot he !!! Maak er een leuke dag van...Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dank voor jullie adviezen.Ik was zo aan het twijfelen tijdens het eten: eigenlijk wil ik dit terugzetten maar dan beledig ik mijn schoonmoeder (en je kent haar niet).Goed dat het zo opgelost is, maar de volgende keer vraag ik wat erin zit (en neem ik het niet).Nu even de deur uit met de kinderen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 luitjes bedankt voor alle feli's, bloemen en cadeautjeshelaas is de tijd gekomen om alle klussen voor vandaag af te werkenmaar wees gerust.........steek vandaag echt nog wel mijn koppie om het hoekjeeen fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ben ook even weg, eerst naar Appie voor het druk wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 goeiemorgen allemaalthe sun is shining:)Tas van harte 18 jaar moeder Ze zijn nooit te oud om nog eens lekker te knuffelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 :light::light: Tas van harte gefeliciteerd met dochterlief. Hopelijk ga je een jaar van veel genieten tegemoed en heb je nu een volwassen dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Tien. Reuzenparkieten dan? Je zou eens een foto moeten maken en opsturen naar r.t.l.4. Dan komt het op het nieuws. Ik zou niet weten wat voor 'n soort vogel dat moet zijn. Ik ken geen groen vogeltjes als alleen van uit het verleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Als er drank in het eten zit en je wilt het niet kun je toch een leugentje om eigen bestwil zeggen? "Ik slik medicatie en daarbij mag ik geen alcohol gebruiken". Overigens als je refu. slikt lieg je niet.Zo Bol gaat vandaag de hort op. Vanmiddag komen ze me halen en dan ga ik een paar uurtjes op bezoek. Eerst ff naar Jos en daarna hup de auto in en dan lekker naar een vriendin met haar vrouw.Zo nu eerst ff aan de slag. Hier schijnt de zon nog niet. Kunnen jullie hem ff deze kant op sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Dees lieverd, hoe is het nu met jou? Is je zus al thuis? Heb je nu wat rust in je bolletje en ben je een beetje tevreden met de wetenschap dat je zus nu thuis is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Bolletje, veel plezier vandaag!En zit je in het hoge noorden ofzo?Hier, een beetje :rose: uit het midden van het land voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Alaine Nee nee niet naar het hoge noorden sturen dan heb ik er niets aan. 't Moet juist naar het zuiden. De kanten van Helmond op. Dus als je nog wat zon over hebt, graag daar naar toe.Hoe is het verder met jou? Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Die parkieten zouden ook groenlingen kunnen zijnDe naam zegt het al, die zijn overwegend groenen zijn gewone inheemse kleurrijke vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 TASSEKE: :moon:GEFELICITEERD:moon: met je dochter!! Geniet ervan saampjes!En verder iedereen een goedemorgen mèt of zonder parkieten:PHier hangt de vlag uit: 1 maand alcoholvrij! Op naar de 2de! Het is me tot nu toe nog meegevallen...Had wel zo m'n moeilijke momenten, maar met wat afleiding en een schop onder m'n billen....Hoop dat de 2de maand net zo gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Babble, groenlingen zijn toch eenlingen? Zij komen toch meer voor op het platte land? De kleur is toch niet echt felgroen, maar meer bruin groen? Of zit ik er zo naast.Eks. Joepie:present: Op naar maand 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Groenlingen zie je wel eens met meerderen, maar inderdaad niet in hele zwermen. Ze zijn groengelig, maar hebben niet echt een felle kleur. Je ziet ze ook wel in de stad hoor! Heb er regelmatig genoeg hier in de achtertuin.Sijsjes zijn wel wat feller van kleur, maar kleiner dan een mus.Bedankt Bolletje! Ben er ook blij mee...Voel me nu al iets minder een groentje;) Al heb ik een lange weg te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Groenlingen komen ook wel in groepenRond deze tijd zijn ze op hun mooist qua kleurenen komen bij mijn weten zowel op het plaateland als elders voorBij ons in de tuin waren ze ook regelmatig te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden