Spring naar bijdragen

Dinsdag 23 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Hee, is iedereen de :rose: in?
Groot gelijk natuurlijk.

Welnu, ik loop al dagen te emmeren over het hogedrukspuiten en er komt maar niks van.

Itt dat heb ik supersnel een website gemaakt. De 1e stappen voor mijn eigen praktijk....
Joepie!

Nu toch maar es ff in de schuur kijken of ik dat ding aan de praat krijg.

(en net een sauna afspraak gemaakt voor morgen: super!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Isa,

Misschien reageer ik te laat, maar ik lees het nu pas.
Ik heb een tip:

Niet vegen, daar waait alle stof weer van op.
Ga eerst stevig met een plantenspuit door de hele ruimte.
Het water hecht zich aan de stofdeeltjes en zo daalt alles naar beneden.
Daarna stofzuigen of dwijlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles kee hier
Vandaag voor het eerst op mn balkon mn ontwaakkoffie gedronken
Heel prettig :)
In de badkamer een kaarsje en wierrook aangestoken, dat maakte het douchen prettiger (omdat ik er zo'n traumahekel aan heb). dan wordt het meer een reinigings ritueel ofzo. Bless this new day.

Nu eerst lezen ... see ya

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gister zoiets geks
Ik had rond de urn van mn vader een gezellig tuintje gemaakt met vrolijke plantjes en lichtjes.
Later wilde ik de lichtjes weer even "lenen" omdat ik wilde zien hoe ze ergens anders zouden staan en ik kreeg páts een schok gewoon zomaar in de lucht toen ik mn hand richting de lichtjes bewoog. Zo van áfblijven jij...
Moest er wel om lachen, kennelijk ik mn pa erg tevreden met zn nieuwe tuintje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de boontjes zijn schoon en de kipfilet pruttelt lekker in het pannetje (nee drup niet in de kattebak hahaha). Nee ben nooit te beroerd om te koken als er iemand is maar vrees dat ik morgen er geen zin in heb. Veels te leuk om bij te kletsen en te genieten met een bakkie van het mooie weer. Ja granaatappel gekocht en ze mag er een foto van maken want volgens mij weegt hij een kilo. Sjonge wat verheug ik me er op om Caro weer te zien. Zaterdag nog een goede vriend die ook blijft logeren en ook het mooie weer houdt aan. En als ik nu nog eens mijn huis kan verkopen die dag dan kan het niet meer stuk deze week. Ja sterfdag van mama komt er aan en dit spookt heus wel door mijn hoofd zoals jullie wel gelezen hebben, de kat knetter en ik niet gezond maar toch zijn er altijd weer positive dingen. Toen mijn vriendin stierf dacht ik het echt niet meer aan te kunnen want ook die was ik weer verloren maar datzelfde jaar leerde ik Caro kennen en ze leerde me dat toeval niet bestaat.

Was ook erg blij met een compliment van Tactive even geleden over mijn bijdrage hier. Tuurlijk was ik weer eens over mijn taalgebruik op mijn vingers gejetst maar tevens ook positief en dat vond ik erg fijn. Tja mijn taalgebruik zal ik denk ik nooit leren, probeer het wel maar val vaak door de mand hahaha.

Het kan zo donker niet zijn maar er is dus altijd ergens wel licht, alleen het kunnen zien is vaak moeilijk.

Zo en nu douchen want jankuurtje komt eraan (kleine huis).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha druppie

wat heb je gezegd dat tactive op je vingers tikt?

hier begint bijna de sport om zoveel mogenlijk reprimandes te krijgen :D
ach, als ze zo om werkgelegenheid te zitten wachten.........
u vraagt ........ik draai

maar goed, ik had niet de intentie om te zeuren over tactive, alhoewelllllllll
ze waren dit keer wel binnen de 12 uur om mijn bericht te wijzigen,
vandaag hebben jullie maar een uurtje of vier vijf mogen kijken naar de afkorting *

sorry, ik kan er niets aan doen maar ik zit in de zeikmodus vandaag en terecht!!
heel zaanstad is in rep en roer
na 81 klachten en geen respons heb ik maar iedereen in geschakeld
als laatste een ingezonden stuk naar de krant
een oproep om je niet te laten chanteren door de gemeente
prompt wordt ik gebeld door de gemeente zelf
100.000 excuses en de toezegging dat elke korting die op mijn uitkering heeft plaatsgevonden omdat ik geen contact kreeg met de gemeente, wordt na betaald.

ha, wie is er gek???
duurt een dagje maar het levert wel geld op

jammer dat tactive alleen reprimandes geeft en geen boetes
tis toch een leuk spaarpotje :P

wat valt er voor jullie eigenlijk onder schuttingstaal, straattaal?
het seksueel getinte die snap ik
maar wat is nu wel en niet oridinair???
en wat is per definitie ordinair? hoe weet ik in godsnaam waar een ander wel of geen aanstoot aanneemt?
in ieder geval, als we een boom gaan opzetten over schuttingstaal
dan zijn we gvd (gatverdarrie) morgen nog bezig

met schaamrood op den kake..............
ik ga nu pas douchen!

oeps totaal niet alcohol gerelateerd en zeker niet zinvol om te melden
mmmm, luchtte wel op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotograaf,

ik snap het echt wel!
maar als ik zeg dat mijn leven * is
dat mag niet!
dan gebruik ik %^&^&**((
maar dat mag ook niet!
zelfs het woordje *...........die mag niet!


maar ok, * snap ik
daar kan ik mensen mee beledigen

let op!
ik wil totaal geen mensen beledigen maar wat is nu de definitie van schuttingstaal?
volgens de dikke van dale is dat straattaal
maar is dat nu echt zo erg?
over smaak valt te twisten, ondertussen stoor ik mij meer en voel ik mij meer beledigd door middel van alle insinuaties, die we verplicht zijn om hier te gebruiken.
ik praat liever over een * dan over wapperende onderlichaamsdelen, die van mij zijn namelijk nog strak :D

kortom, er wordt meer beledigingen geuit omdat we genoodzaakt zijn ons taalgebruik aan te passen
ik benoem de dingen des levens graag bij naam en als ik iets verkeerd doe of zeg mag je mij aanspreken
maar kom nu niet met onzin aan.
als ik vindt dat mijn leven * is, dan is het dat en dan ben ik in mijn woordkeuze heel netjes, ik beledig niemand en toch krijg ik een reprimande

oeps, als dit geld had gekost
dan had ik nu failliet geweest :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: tasseke
ik praat liever over een kut dan over wapperende onderlichaamsdelen, die van mij zijn namelijk nog strak :D


Zo'n zin vind ik dus stuitend.
Volgens mij mag je het woord kut gebruiken als je het over het lichaamsdeel hebt, maar niet als uitdrukking van een gevoel.En een plastische omschrijving van hoe het er uitziet hoef ik al helemaal niet. Als ik dat zou willen zijn daarvoor weer andere sites beschikbaar.

Maar Tas, even zo goed van harte gefeliciteerd met 18 jaar moederschap! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen...

Tas, gefeliciteerd met je dochter!! Ik herken wel het gevoel hoor.

Ben ook niet in zo'n beste mood.... Ik had vandaag eindelijk een leuke vacature gezien waarvan ik dacht: ja, dit is voor mij en en heb erop gereageerd, na 10 minuten belde de recruiter al, of ik bereid was om 24 uur te werken, nou.... als een-verdiener gaat dit dus niet, bah!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft niet Elsa, er komt wel weer iets anders... Ik ben al weer helemaal blij dat het weer beter is, dat ik de vogeltjes weer kan horen etc. Daar word ik gelukkig van, ik heb niet zo'n haast om weer aan de gang te gaan, ik reageer alleen op vacatures die me echt aanspreken... En dan maar een beetje minder geld, ik red het nog steeds en dan ga ik maar eens een keertje niet op vakantie, mijn gemoedsrust is me veel meer waard..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...