druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 De mensen in de buurt maar dat kan me niet schelen. Deze naam ga ik niet noemen want me het meeste kwetste dat kan toch zomaar niet? Zomaar de kliko in en waterflesjes snuffelen? Nou mag van mij want heb niets te verbergen maar uitgerekend toevallig dat ene flesje (zegt alcie maar ben toch eerlijk). Kan het niet goed uitleggen geloof ik maar kreeg voor mijn gevoel zo'n dreun. Dat verhipte ding, wist niet eens waar het lag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekeDrup,ik ken de toedracht niet maar ik kan me goed voorstellen dat je emotioneel een dreun kreeg.het deed mij ook direct verdriet toen ik het voor het eerst lasmaar tegelijkertijd,misschien is het per ongeluk gevonden en uit bezorgdheid wat van gezegden door de schrik en emoties is het verloop van het gesprek erg rottig gegaan.........................................Bravo Tas:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 ha foto,ik neem aan dat je ingelicht bent over de scrollknop!als je bleef lezen was het dus boeiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja is zo want je moet elkaar wel vertrouwen en iets ging er dus mis. Verdorie ik weet het niet maar wil niet het gevoel hebben dat dadelijk mijn koffie besnuffeld wordt. Heel terecht dat er in bezorgdheid ik er miss op aangesproken werd maar kreeg zo'n dreun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Misschien goed om er morgenover te praten Drup?En vertellen dat het je pijn deed.je hoeft je niet te verdedigen toch/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekeha foto, ik neem aan dat je ingelicht bent over de scrollknop! als je bleef lezen was het dus boeiend Klopt! Maar het komt ook omdat ik nieuwsgierig ben. En omdat ik wilde weten of er nieuws over Emmaroos was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik snap het nietMaar dat ligt bij mijIk proef strijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 ik heb ER gesproken Elsaze komt morgen online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Drup,logisch dat je zo verdrietig bentmaar ik kan me ook wel voorstellen dat even de vlam in de pan is geschotenlaat het lekker uitrazen, die heftigheid en dan alles even laten bezinken en overdenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Dank je Jane, dat had ik inmiddels gelezen Fijn om te horen.Marjo, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 he janefijn om te horen, lezen bedoel ik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik moet echt gaan slapen lieve mensenblij dat Drup niet alleen achter blijften lees morgen bijwelterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik bedoel het willen verdedigenvan wat er niet of wel is..Het zich aangesproken voelenDat herken ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Aha, nu snap ik het Marjo.Jane, slaap lekker, ik blijf nog wel een poosje online (nachtmens)Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Nee Jane maar ik ben een erg emo mens en drink heel veel water. Dus link is al snel gelegd dan en uitgerekend dat verhipte flesje lag ergens. Kon mijn hulp wel wurgen maar die zag het dus ook niet. Nee viel niet over te praten als dat ik dus ...........Knakkkie zei drupje want wat moet je dan nog zeggen als mensen toch geloven willen wat ze willen geloven? Heb echt een klap op mijn kop gehad want de waarheid wordt dan in het midden gelaten vanwege mijn tramadol (chemische morfine) zodat ik dan niet meer zou weten wat ik doe hierdoor. Dit vond ik eng en zelfs zeer eng want dan weet ik het dus echt niet als dat zo is. Spookachtig als dat zo zou zijn toch? Naja Banjootje moest nog uit dus dacht dat te combineren met zelf ook even een frisse neus te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja Marjo ik verdedig iets wat niet waar is of ben daar eerlijk in maar dat verdedigen ben ik zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Wat boeit het mij nouwat er in de containervan de buren ligt?Waarom zou dat opeensanders zijn als het andersom isEn het de buren kennelijk boeithoe het met mijn afval is gesteld..Intrigerend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Het is toch compleet van de zotte!Maar goed, ik wind me opOm afval van derden... Drup: Gooshe frabba! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: marjoHet is toch compleet van de zotte! Maar goed, ik wind me op Om afval van derden... Drup: Gooshe frabba! Hahahahaha maar wat betenen die laatste woorden? En wat voor taal is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Iets met gakken enrustig aan laten jeuzelenMaakt niet uit!Slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Je bent toch ook een knuff he Marjo. Fijn dat jullie nog waren. Ben er stuk van maar beter is het om het even te laten rusten (zal wel maar ik slaap de hele nacht niet) om proberen dit weer helder te gaan zien en dit aan te pakken van hoe? Zie niets verkeerds dus moet er uit zien te komen hoe dit aan te pakken. Maar heb wel en klap op mijn harses gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik krijg de slappe lach van jou.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: fotograafIk krijg de slappe lach van jou. Truste Dat was niet tegen jou hoor Drup, maar voor Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Begreep ik heus wel fotograaf. Beter voor ons allen is proberen te slapen. Tja Marjo (en dit leest ze) is onze Marjo. Zo is Marjo, onze spring in het veld. Na al die tijd dat ik hier ben kan ik haar ook vaak niet volgen maar als je goed leest zegt ze heel veel. Alleen er doorheen kijken en weten dat we allemaal maar mensen zijn hier die elkaar proberen te begrijpen met eenzelfde probleem en andere uitdrukkingstaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik hoop dat je toch wat slaapt, Drup.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden