Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

De mensen in de buurt maar dat kan me niet schelen. Deze naam ga ik niet noemen want me het meeste kwetste dat kan toch zomaar niet? Zomaar de kliko in en waterflesjes snuffelen? Nou mag van mij want heb niets te verbergen maar uitgerekend toevallig dat ene flesje (zegt alcie maar ben toch eerlijk). Kan het niet goed uitleggen geloof ik maar kreeg voor mijn gevoel zo'n dreun. Dat verhipte ding, wist niet eens waar het lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by: tasseke
Drup,

ik ken de toedracht niet maar ik kan me goed voorstellen dat je emotioneel een dreun kreeg.

het deed mij ook direct verdriet toen ik het voor het eerst las

maar tegelijkertijd,

misschien is het per ongeluk gevonden en uit bezorgdheid wat van gezegd

en door de schrik en emoties is het verloop van het gesprek erg rottig gegaan
.........................................

Bravo Tas

:$
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Jane maar ik ben een erg emo mens en drink heel veel water. Dus link is al snel gelegd dan en uitgerekend dat verhipte flesje lag ergens. Kon mijn hulp wel wurgen maar die zag het dus ook niet. Nee viel niet over te praten als dat ik dus ...........Knakkkie zei drupje want wat moet je dan nog zeggen als mensen toch geloven willen wat ze willen geloven? Heb echt een klap op mijn kop gehad want de waarheid wordt dan in het midden gelaten vanwege mijn tramadol (chemische morfine) zodat ik dan niet meer zou weten wat ik doe hierdoor. Dit vond ik eng en zelfs zeer eng want dan weet ik het dus echt niet als dat zo is. Spookachtig als dat zo zou zijn toch? Naja Banjootje moest nog uit dus dacht dat te combineren met zelf ook even een frisse neus te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent toch ook een knuff he Marjo.

Fijn dat jullie nog waren. Ben er stuk van maar beter is het om het even te laten rusten (zal wel maar ik slaap de hele nacht niet) om proberen dit weer helder te gaan zien en dit aan te pakken van hoe? Zie niets verkeerds dus moet er uit zien te komen hoe dit aan te pakken. Maar heb wel en klap op mijn harses gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begreep ik heus wel fotograaf. Beter voor ons allen is proberen te slapen. Tja Marjo (en dit leest ze) is onze Marjo. Zo is Marjo, onze spring in het veld. Na al die tijd dat ik hier ben kan ik haar ook vaak niet volgen maar als je goed leest zegt ze heel veel. Alleen er doorheen kijken en weten dat we allemaal maar mensen zijn hier die elkaar proberen te begrijpen met eenzelfde probleem en andere uitdrukkingstaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...