lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 wat krijgen we nou Drup?zo ken ik je helemaal nietis er iets gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Laat maar lieve Jane. Wilde gewoon dat er ff iemand voor me was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 maar ik ben er tochwat heb je nodigwil je iets kwijtof ff aandacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 wacht nog ff Drupals je stil blijftlog ik uit,moet er vroeg weer uit morgentruste als je later nog komt anders:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Van de stempel alcie kom je nooit meer af. Zo pijnlijk dit na al die tijd te beseffen. Maar als dan in de kliko gekeken wordt en je flesjes drinken besnuffeld worden weer ik het ff niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 maar wie deed dat daniemand die jou daarmee kan kwetsen moet wel iemand zijn wiens mening je belangrijk vindtach Drupjij weet toch wel wat je waard bent toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Weet ik Jane maar dit was zo vernederend maar vooral zo pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 hoi Drup, ben jij er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 wil je er nog iets over kwijt Druppb mag ook hoorHoi Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 ha die Jane.Wat vervelend nou met Drup, he?Ze had net zo'n leuke dag met Caro.Drup kan je Caro niet wakker maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Toelichting: drink altijd heel veel ( jahahaha zou je denken hier) dus de waterflesjes slingeren overal. Ben altijd eerlijk over dat ik soms wel eens wat drink nog maja was het verkeerde flesje. Straal niet op gelet want de flesje water zijn overal. Drie maanden gelden wat gedronken en lag ook nog ergens in een flesje wat niet eens opgedromken was. Maja wat gebeurd er als ze flessies gaan controleren? Juis ja de ene waarvan ik niet eens meer wist waar die lag. Dit voelt zo (mag ik weer niet zeggen) want kan er dus niets op zeggen want was idd zo. Voel me nu zo ............want in die andere flesjes zit echt alleen maar water. Kan iedereen proberen als een alcie in de maling te nemen maar niet mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 goedenavond dames,nog laat aan de wandel Drup ben je er nog? niet weglopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Gelukkig je bent er nogik ben even stilvoel even het verdrietdat de dag zo verlopen isverlies en wantrouwenmaar kan het ook uit bezorgdheid geweest zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hoi Drup,Wie zijn "ze" in dit gevalEn hoe belangrijk zijn "ze"in dit geval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Praat dat maar eens goed en dat doe ik ook niet want ben eerlijk maar vertrouwen krijgt dan zo'n dreun he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ha die Tas meis,heb ontroerd gelezen de draadwat heerlijk dat dit kan hier he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja vertrouwen is kwetsbaarin het geval dat alco om de hoek kijkt Drupen jij bent blijkbaar gekwetst en dat doet pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ha marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Drup, je hoeft dit eigenlijk helemaal niet zo uitgebreid uit te leggen hoor! Wij weten wel beter, maar ik snap heel goed je frustratie.Het voelt verschrikkelijk rot als je niet vertrouwd wordt, merkt dat je gecontroleerd wordt. Daar gaat het om, niet om het wel of niet vinden van drank.Probeer er boven te staan (ik weet het, makkelijker gezegd.......), maar geniet van de komende dagen!En van Caro, je andere vriend en de sambalboontjes.Hallo Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik hoef het niet te weten...Als je het voor jezelf maar weetVolgens mij weet je het wel!Voor jezelf, dat is genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: marjoHoi Drup, Wie zijn "ze" in dit geval En hoe belangrijk zijn "ze" in dit geval? Hoi Marjo, ik snap je niet altijd, maar dze tekst vind ik mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoi Jane! En de rest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Drup,ik ken de toedracht niet maar ik kan me goed voorstellen dat je emotioneel een dreun kreeg.het deed mij ook direct verdriet toen ik het voor het eerst lasmaar tegelijkertijd,misschien is het per ongeluk gevonden en uit bezorgdheid wat van gezegden door de schrik en emoties is het verloop van het gesprek erg rottig gegaanals er niets kwaads achter zit, dan weet ik zeker dat dit ook weer uitgesproken kan worden.ook dat hoort bij stoppen, weer leren hoe je meet elkaar moet omgaan en helaas horen daar ook rottige eigenschappen of gewoontes bijneemt niet weg dat je NU kwaad en verdrietig bent.wat ga je zo doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 hoi Jane ik zat even in de denkmodus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: jane4Ha die Tas meis, heb ontroerd gelezen de draad wat heerlijk dat dit kan hier he Hier sluit ik me helemaal bij aan. Jij bent trouwens wel 1 van de schuldigen dat ik zo laat nog op het forum zit. Zoveel te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden