Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toelichting: drink altijd heel veel ( jahahaha zou je denken hier) dus de waterflesjes slingeren overal. Ben altijd eerlijk over dat ik soms wel eens wat drink nog maja was het verkeerde flesje. Straal niet op gelet want de flesje water zijn overal. Drie maanden gelden wat gedronken en lag ook nog ergens in een flesje wat niet eens opgedromken was. Maja wat gebeurd er als ze flessies gaan controleren? Juis ja de ene waarvan ik niet eens meer wist waar die lag. Dit voelt zo (mag ik weer niet zeggen) want kan er dus niets op zeggen want was idd zo. Voel me nu zo ............want in die andere flesjes zit echt alleen maar water. Kan iedereen proberen als een alcie in de maling te nemen maar niet mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, je hoeft dit eigenlijk helemaal niet zo uitgebreid uit te leggen hoor! Wij weten wel beter, maar ik snap heel goed je frustratie.
Het voelt verschrikkelijk rot als je niet vertrouwd wordt, merkt dat je gecontroleerd wordt. Daar gaat het om, niet om het wel of niet vinden van drank.

Probeer er boven te staan (ik weet het, makkelijker gezegd.......), maar geniet van de komende dagen!
En van Caro, je andere vriend en de sambalboontjes.


Hallo Tas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

ik ken de toedracht niet maar ik kan me goed voorstellen dat je emotioneel een dreun kreeg.
het deed mij ook direct verdriet toen ik het voor het eerst las
maar tegelijkertijd,
misschien is het per ongeluk gevonden en uit bezorgdheid wat van gezegd
en door de schrik en emoties is het verloop van het gesprek erg rottig gegaan

als er niets kwaads achter zit, dan weet ik zeker dat dit ook weer uitgesproken kan worden.
ook dat hoort bij stoppen, weer leren hoe je meet elkaar moet omgaan en helaas horen daar ook rottige eigenschappen of gewoontes bij

neemt niet weg dat je NU kwaad en verdrietig bent.
wat ga je zo doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...