albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Jane,Veel plezier.Bol,ja inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hallo hallo allemaal!Bol, volgens mij is het weer even droog!! Kom op, naar buiten allemaal!Ik vond het wel wat zware kost,... wat ik las van vandaag. Zegt iets over mij denk iken mijn wens vandaag maar liever wat aan de vlakte te blijven.Des te interessanter trouwens, teksten over afdekken, diep graven, opbouwwerkzaamheden.... wortels en acceptatie etc.Ik hoop dat Alf Dendhro's tekst nog gelezen heeft van rond 13 uur?????Bol: ben je paranormaal begaafd of zo? Dat je aanvoelde dat het met Caro niet zo lekker ging? Mens, je hebt wat mij betreft echt de titel moeder van het forum verdiend hoor! Gevoelig!!Bammie, waar ben je?Nu moet ik kiezen: een sollicitatiebrief gaan schrijven of naar buiten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hee Jane: veel plezier.Deel 3 draait hier ook al!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 CathyVolg je eigen raad op : Naar buiten dus!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Heb je nog wat gescoord Isa??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik zal maar niet zeggen waar ik "even"' aan moest denken bij "scoren" ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Werd ik geroepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ha grappig dat je dat zegt CocoIk had mn bericht geplaatst en dacht toen:oh jee is deze uitspraak hier wel op zn plek.Maar ja toen dacht i"k:het is een alcoholsiteHeeeeeeeeerlijk voor je.Dr Frank zal trots op je zijn denk ikals hij je zou zien lopen in je nieuwe kleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hey IsaJe bent weer helemaal pompidompidom haha en terecht.Wees maar heel blij en zuinig met en op je baan,ik ben eerlijk gezegd echt wel heeeeeel jaloers op jou! Want tegenwoordig een (leuke) baan krijgen is een crime...Maar ik gun het je echt van harte! en je hebt m zeker verdiend!tralidadidaLekker hè dat je weer van alles kunt kopen, heerlijk lijkt me dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Cathy, ik voel vaak verdriet bij anderen, zeker als ik ze persoonlijk zie of voel, en inderdaad ik ben paranormaal, maar doe er niets meer mee. die tijd is voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik heb toevallig van de weekff door de straat van het hotel gelopenwaar ik op vakantie ga.Het is echt ongelofelijk hoor.Ik weet nu al hoe ik moet lopen voor de tram enz.Hopen dat diegene met wie ik ga, google maps niet kent,kan ik lekker spiritueel doen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Jaaaa je werd idd geroepen BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Leuk hé als Isje op het frum komt. Ze brengt gelijk die tralidasfeer met zich mee. Jongens genieten zolang ze er is hoor, want die dame kan zo weer weg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 witte:DDar HUUUUUUHHHH???? Ik zie dus echt wel heeeeeeeeeel dichtbij mijn eigen huis en mijn eigen gordijnen.... getssssssssssss zegMaar hey geven jullie allemaal effe je adres door, kan ik jullie gordijnen spotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Voorpret is altijd t mooiste wat er is.Zie t dan ook helemaal voor me.Zo van:Neee ik voel dat we hier rechts af moetenen dan opeens is daar de halte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Willie Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hee Willie,Dat is een tijdje terug.Alles goed met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hey Willie Heb jou gemist!Ben heel benieuwd hoe het met jou gaat?!Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 hahaha Witte de paragnost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Na vier maanden zonder drank ben in nu in fase vier beland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Dus nog steeds droog?! Geweldig.Hoe ziet fase 4 eruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Vertel Willie, fase 4? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 haidiehai, ik ben er ook weerwas het gisteren nu, nou 3 uur, of 5 uur??Willie, fase 4 van de online therapie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ha Willie!!!!! fase 4........?Hee Bammie: hoe istie nou dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden