Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Heey Wing Wat leuk je weer eens te zien schrijven De wereld tsja....Doe mij maar even een OOOHHHMMMMMM oid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Sussekind.. Suus,Ik wens je waarje je veilig voeltJe redt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik moet weer aan het werk.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 werkse Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Bevalt t je weer een beetje op het forum Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Isa lees ook mijn 2e bericht, dat ik geen advies wil geven WitteIk was er een tijd niet omdat ik er geen tijd voor had.En als ik er wel tijd voor had, niet genoeg tijd.Dus dacht ik: beter even niet.het was te vol.En nu ben ik weer volop hier hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 maar heb het wel graag gedaan Isa en sorry zeggen is helemaal nergens voor nodig:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ok, das mooi dat dat de reden wasIk wist dat eigenlijk niet.Ik weet niet of t mooi is dat je nu tijd hebtmaar ik vind t in ieder geval weer leuk dat je er weer bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Heb ook in die tijd niet alles gelezen dus zal zeker dingenhebben gemist. Ook het grote aantal nieuwelingen..Ik zag ineens allemaal vreemde namen voorbijkomenen een heel politiekorps op één avond Maar heel mooi! Het forum werkt dus!Hoop dat er velen blijven hangen, droog aan de lijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ik hoop met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Wittedat is lief van je Nee niet mooi nee. Betekent dat ik geen werk heb.Maar ik geloof Isa: Op het moment dat ik het 't minst verwacht komt het.Dus dat is niet nu ... hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoop doet leven CocootjeMeer kan ik er niet op zeggenen ik geloof daar ook wel in hoorAls je t neit verwacht komt t opeens Toon Hermans heeft daar een mooi gedicht over"het grote Het" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ja Isa dat is wat, het kan ineens zo'n puinhoop lijkenen een beetje hulpverlenende puinruimers en puinontleders kan nooit geen kwaad.geeft toch weer een beetje ruimte en maakt de puinhoop wie weet wat overzichtelijker.Alleen is maar alleen en met meer kun je meer, al is het maar dat het de gedachten verzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 zou die LOTTO bal mij dan toch gaan raken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hoi hoi,kom nog even gedag zeggenprachtige film net, erg ontroerendover man die 28 jaar moest wachten op zelfverkozen doodnadat hij verlamd was geraakt door in ondiep water te duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 wat bedoel je Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: wingchunIk neem aan,dat als het forum zich goeddeelsonthoud van persoonlijke wederwaardighedenen zich concentreert op z'n oorspronkeklijke functie,dat er zeker belangstelling zal zijn.Waar gaat dit over??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Hmmm onwerkelijk Isa??lijkt er meer op dat de klap nu pas echt aankomt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Wereldlijk gezienheb ik momenteel nietsGeen baan, huwelijk,kinderen, vrienden..Geen auto, teeveeNiet eens een plant in huisIk drink zelfs nogNiet eens een pureestamper.. onontbeerlijkWel een huisZegt me nietsHoe komt het dat ik me dikwijls, steeds vakereigenlijk de hele tijd wetenderomheen, besef dat het goed is zoalshet is..Zoveel vragenEr is geen antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 IsaDiep van binnen heb je waarschijnlijk toch de hoop blijven houdendat het weer goed zou komen met je vriend, of ik moet mij sterkvergissen, dat kan. Nu heb je de leuke baan en is het een enorme domperdat je vriend nu zo reageert. Dat is een soort dreun die je nu krijgt. En datdoet hartstikke zeer. Dat beleef je alsof het een film is die je voor je ziet,dat is een soort bescherming Ies. De emoties komen nog wel. Je probeerthet te begrijpen en dat lukt niet helemaal omdat jij er heel anders in staatdan je vriend... Je houdt gewoon veel van hem om het maar gewoon tenoemen en dat doet zeer. Je wilt het nog steeds een kans geven en hij kapthet af. Ik mag het niet zeggen: maar hij is je niet waard. Je bent een te leukemeid om je zo te laten blijven behandelen hoor. Sorry... kan het niet laten.En dit alles is alcoholgerelateerd als je relatie naar de knoppen gaat door dedrank!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Ach er is een kar omgekanteld in Bols dorp17 gewonden, 2 handbalteams die werken gehuldigd,Bol vreselijk, het hele dorp wordt mee getroffen:present:Isa meis, gun jezelf maar wat er komt.Welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 IsaAls je het te persoonlijk vindt wat ik heb geschreven, haal ik het weg hoor, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 Janeslaap lekker! wat een toestand zeg bij Bol:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2010 WitteSorry... je bericht even vergeten door het bericht van Wing...Ik ken dat gedicht niet... van Toon Hermans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden