smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Bam, dat is idd kwalitatief uitermate teleurstellend....soms is de volgende dag ineens weer beter en heb je geen enkel idee waardoor eigenlijk.Maar koppijn is zowiezo overbodig natuurlijk.kalm aan maar meis...
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 quote: Originally posted by: CocoIk heb zelf een uitglijder van 5 pijpen bier gemaakt tijdens de carnavalop 6 februari wegens emotionele toestand en was totaal waanzinnig onnodig.Ben dus opnieuw aan het tellen...BB: I LOVE COCO. YIHAAAAAAAAAAAA:musicnote:
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Tapas, wellicht een overbodige opmerking van mijn kant, maar het leven kan toch helemaal niet ALLEEN maar leuk en goed zijn?De kunst is het balanceren en je gedachten ... verder erop afstemmen. Verdriet en teleurstelling horen erbij. Golven- golven....Als we aan 1 kant gaan hangen zien we de andere kant niet meer. Mensen eigen om het enkel leuk te willen hebben.Het geeft niet om een beetje de dag door te dweilen een keer.En er zijn er ook die willens en wetens voor problemen uit de weg gaan.Ook niet handig lijkt me. De bereidheid ernaar te kijken is al een belangrijke stap.
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Cokie, tuurlijk, wij zijn ook maar mensen:D
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Volgens mij zijn het gevoelens die bij eenverandering van een bestaand patroon horen.Maakt niet uit of t drank is of drugs, kan echt van alles zijnDenk ik hoor
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 alcohol? Genoeg?Daar was je toch vanaf??
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Witte, ook zonder dit soort problemen kunnen mensen rotgevoelens hebben.Alleen zitten wij er met een vergrootglas bovenop vanwege ons 'probleem'... denk ik.en daar leren we een boel van!!
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Dat zei ik ook CathyAlle veranderingen in je levenkunnen rotgevoelens gevenpffff 5 jaar?????Hoi AkeleiAl gewend aan je nieuwe huiskleuren?
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Cokie, hihi. Ken je naar de CA. Cocaine Anonymous, ook gezellig hoor, toffe gasten daar.Ach ja, iedereen voelt zich rot zo nu en dan. Door er zo bewust mee bezig te zijn vergroot het wel uit. En persoonlijk denk ik dat alkies wel beetje veel gevoelig zijn...En die maanden of vijf jaar, who cares. It takes what it takes, ja toch, niet dan, zeker toch.
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Haha Co...Haar gekamd, opgemaakt???nice koffieuurtje dan maar;)
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Coco, koffie??? Tssssss.Haha Dar, heb Bea geen mooie rooie gordijnen dan...hihi. Ik ben ff weg, bedankt voor de gezelligheid. Tot over 10 minuten ofzo:)
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 hahaha Ik wist dat je nog een keer terug kwam Cooooo
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Co, dat het een waar drama is geloof ik meteen. We hebben echter allemaal onze eigen rugzak.Nuchter zijn en leven vraagt moed, heel veel moed. Soms snap ik best waarom men 'kiest' voor verslaving. Het nuchtere kan ook te pijnlijk zijn....
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Ik denk dat ik mezelf niet aan die data van jaren moet houden, ik denk dat dat een gemiddelde is. Ligt ook helemaal aan hoe je zelf in elkaar steekt en of je van nature een beetje optimisme hebt of juist naar de pesimistische kant toe gaat. Voor iedereen verschillend.En natuurlijk zijn gevoelens er altijd en niet alle gevoelens drink je weg. Maar de kunst is, om die gevoelens onder ogen te zien, ze bewuster te beleven, want zeg nu eerlijk, zijn wij niet allemaal gevoelsmensen? Zijn we niet allemaal bang geweest voor een hoop gevoelens?Nu zal ik zelf met die "nieuwe"gevoelens aan de slag moeten, ze moeten leren, te durven voelen, zonder gelijk weg te vluchten in de drank.
smart Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Hee Dar, bedankt. Ik ga eens beter kijken zo.Daarna maar es uitloggen; wat kost deze gezelligheid hier veel tijd lieve mensen!!!Bambam, ik pb je nog wel even deze komende dagen.
witte Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Bol:heart:En nu weer ff frum loslatenWant ik word er weer is ingezogen..Laterzzzzzzz
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Akelei laat maar los hoor. Adem diep in, houd vast, ja, ja, nog ff en laat het maar langzaam weg stromen. En nog een keer adem.............
Teveel Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Hele fijne middag allemaal,Ben echt een uur kwijt, net ijs zitten eten, 't is koopzondag.En nou moet ik zo alweer eten en eigenlijk nog even slapen voor de nachtdienst.Kom ik er achter dat het geen kwart voor vier maar kwart voor vijf is.Gaan we maar niet voorslapen en desnoods morgen iets eerder naar huis, ook niet verkeerd
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Akelie, heb je gevloekt ofzo:o dat mag niet hoor!Zo, m'n eten was heerlijk, nu op naar de chocola. En dan nog ff kozijntje in de lak.
bolletje Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Teveel, nachtdienst? Pfffttt das ff slikken zeg. Heb altijd zo'n bewondering voor mensen die nachtdienst draaien. Alleen al van die omschakeling moet ik vreselijk niezen. Nee niks voor mij.Ik heb nog helemaal geen honger. Kan ook niet anders, heb net twee grote gevulde koekjes op. hihihihi.
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Dan zou ik ook geen trek hebben Bol. Koekjes of koeken. Gewoon eerlijk zijn meisje, niet liegen...
albertina Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Het is ten strengste verboden om over eten te praten,ik doe een 3 daagse sapkuur.Ahornsiroop.
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Weet je wat ik gegeten heb Albertine??????
BamBam Geplaatst 28 maart 2010 Rapport Geplaatst 28 maart 2010 Spaghettie met...en met....en toen ook nog.....en beetje....erop....Was lekker. Succes met dat gesap:wacko: Wel knap van je. Wil ik ook wel es maar ik smoor meestal in goede bedoelingen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden