fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Niks wijzer..........verward...........Hou je sterk, Is, ladiladiladiladiladilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahEr komt echt een tijd dat je rust hebt, wees lief voor jezelf en keihard tegen hem! Hij heeft z'n kansen nu wel opgebruikt, denk ik. Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 pfff we zijn nieuwschierig Isa:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Hallo allemaalIsaja heeeeeel nieuwsgierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Nou in ieder geval ben jeop deze dag gelukkig je ladidadidadidaniet verloren Ik ga afsluiten want anders kom ik mn bed morgen nietWeltrusten voor gij die nog ingelogd zijnLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 iedere keer dat hij ook maar even aardig doetgeeft hoopen is verwarrendsnappummaar goed hoor je ladidadidaaaaaaa behouden, TOP!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ga je nu toch weer zitten hopen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Isa ladidadidaa nog maar even lekker door en geef een en ander even de tijd om het een plaatsje te gevenEmma:present: als je nog meeleest: bedankt voor je uiteenzetting van vandaag, fijn dat je de strijd niet alleen aangaatik moet nu echt mn bedje in dromen met een klein achtergrondmelodietjewelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Beetje rare 5 geworden maar is goed bedoeld en toch wel duidelijk een 5Sorry Isa, moest even tussendoor, want ik ga nu naar bed, ben helemaalop.Slaap lekker allemaalKomt tijd, komt raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Truste Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Slaap lekker Babble Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Jij ook welterusten, Co.Isa zijn we nu nog met z'n tweetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Neeeeeee, ik ben er ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Dat heb ik nou elke keer. Als ik inlog zijn er nog een stuk of 8, maar nadat ik eindelijk alles nagelezen heb, is bijna iedereen naar bed.........Zullen wij dan ook maar stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Heeeeeeeeeee, Em!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 hee fotograaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 ben je al naar bed foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Okee, IsaHoe gaat het nu Em? Al dat lezen inhalen is mede dankzij jou .Goed van je hoor, zoals je het allemaal opgeschreven hebt! En wat een prachtige reacties, he?Vooral van Tina, maar ook de anderen. Je weet in ieder geval dat je hier veel steun krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ja ik ga iedereen morgen terugschrijven want het is hartverwarmend wat hier gebeurd is.Ik ben vanmiddag naar bed gegaan en om 6 uur weer gekookt.En ik noem geen namen maar iedereen was lief en is lief voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ik ook, slaap lekker Isa en droom maar fijn.Doei Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Welterusten Isa en Emma, ik ga nog eventjes aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Nu heb ik eindelijk alles gelezen en tijd om mee te schrijven, is iedereen foetsie!Dan ga ik nog even mijn mail lezen en op hyves, en dan toch maar even platals het hier rustig blijft (ik heb nachtdienst). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2010 Hier ook, nachtdienst, dan. Plat gaan wordt 'm niet. Zal -ijs en weder dienende- ook zo nu en dan ff komen kijken.De Nachtdienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden