Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Haha, grappig Comaar kan nieuw licht werpen op verslaving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ah Dar het loopt gelukkig goed af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hè? Ik vroeg dus alleen maar hoe Woman dat deed met haar onderschrift m.b.t suikers. Geen aanval, een geïnteresseerde vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Rapi, ik heb niet hard genoeg geduimd! Jammer! Vrijdag hopelijk beter. Ik ben niet goed in vliegenmeppen; heb het spel maar doorgemaild naar m'n dochter.Dhen, waar in de Betuwe heb je gewoond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vie waar heb je het over?Welke aanval? Waar??Vertel anders ben je nog niet jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vie, van harte gefeliciteerd! Vrije wil?Welnee!Keep on dreaming.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 DarIk had al de indruk dat je *** weinig te melden had Zonder jou is het zeker saaiRelax DarretjeAdem in, adem uitO nee, ik moest doen alsof je er niet was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Nou, als het zo moet dan ga ik ook maar wat anders doenben ook leeg opeensof was ik dat altijd al?een leeghoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Co gaat het gras maaien denk ikje kan beter opletten dat het gras niet voor je voeten wordt weggemaaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ontdekking gedaan...Net met dochter en kleinkindjes naar de Wok chinees geweest.Blijkt dus te kunnen: chinezen zonder bier of wijn te drinken...Mooi is dat, had ik 2 maanden geleden niet gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Een bijzondere ontdekking Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Alf ik ben wèl jarig, whèèèh.Nee het ging me om het bericht van Coco, en toen allemaal sterretjes.Dar, jij kan leeg zijn, of kritisch, of grappig, of zelfs wel eens degelijk, maar saai?Nee.Straks ben ik pas echt jarig, en ben druk bezig om me mooi te maken voor een avondje. Daartoe heb ik gisteren een mascara gekocht die je wimpers twee maal zo lang maakt. Mijn zus, die er bij was, snifte minacchtend en zei: je oogleden hangen er toch al overheen. Fijn!En dat waxen is ook geen pretje.Maar dit is allemaal heel off-topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Zo16 mensen aangemeld....?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Harry, hartstikke goed bezig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 **********:angry:potverdorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Huu, Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Hee Dar je hoeft voor mij niet terug te keren hoormoe is moe, natuurlijk ken ik datJa belastingen gecontroleerdsnap er niets vanvan dat bijbetalenmaar klopt toch echt naar mijn ideeJa Bol wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 OKzand erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Coco ******Wees maar niet bangDe wereld draait rond en dat doet 'ie nog lang.Dat ga ik nu maar eens denken met de ergste partij waxing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Goed plan Met een appelpuntjevoor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Vie het is simpelLiever suiker dan alcohol. En ja patat en een toetje. Op wo en zo haal ik patat. En savonds eet ik een extra lekker toetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 quote: Originally posted by: VieCoco ****** Dat ga ik nu maar eens denken met de ergste partij waxing. Ik wil het niet weten Plaatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Caro,Waarom brei je zo 'n onaardig eind aan dat liedje??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Op zich geen slecht idee DarMaar t zit hem in de ziektekostener valt niet veel meer af te trekkenen veel wordt vergoed door de verz.Dus betaal niet veel zelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Co je hebt me doorhahahamaar Vie is 50 heen geen 25De categorie 50 zie ik al genoeg om me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden