Babble Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Zou ik ook leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Dat zou ik leuk vinden, Foto..Doen!Nu ga ik slapen..Later!de rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Helemaal mee eens Babble. Het valt andere mensen altijd op dat ik dingen zie, die zij niet zien. Dat is nu precies het verschil tussen een foto en een kiekje Leuk dat je dochter tekenen als keuzevak heeft. Weet je dat steeds meer professionele fotografen die eerst helemaal digitaal gingen nu weer terugvallen op analoog? En de polaroid is sinds vorige week weer terug in de handel.Niet alles wat nieuw is is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 1 april 2010 Rapport Share Geplaatst 1 april 2010 Truste Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Hey, nachtforummers, groets van de nachtwerker.De wrotter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Voor mij is het ook bedtijdwelterusten voor allemaal morgen is er weer een nieuwe dageen mooie dag om niet te drinkendan is het oprecht een goede vrijdag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Welterusten Babble, en jij ook Haddock, want ik log ook uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Haddockje moet niet denken dat ik om jou ga afsluitenmoet gewoon mijn slaapuurtjes pakkende telangalweerwakkergebelevediedeoogjesnudantochmaardichtgaatdoen fijne nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 No sweat!Susse traume, alle!A demain.De overdegrensl*ller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden