Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had dus geschreven:

Goedenavond frummers:D:)

Ben terug van mijn zieke zus en voel me zo machteloos om te zien hoe ze langzaam afglijdt naar het onbekende.Ze slaapt veel en is zoooo mager.:brokenheart:
Het is wel hartverwarmend te zien wat ze een grote vriendenkring ze heeft. De hele dag aanloop van vrienden, kaartjes en telefoontjes. (wat ze niet zelf kan beantwoorden) haar vrienden maken er geen punt van als ze niet naar haar toe kunnen en haar alleen ff gezien hebben. Ze valt de hele tijd in slaap ook onder het praten. Ze heeft nu nare dromen en angstaanvallen. Ze droomt dat al haar vrienden en familie om haar bed zitten en zij ligt te stikken. Ik voel me zo machteloos en vind het zo oneerlijk.Ze is veel te jong om te sterven.

Gisteren naar het NeuroPsychologischOnderzoek geweest ivm met mijn SAB. Ze denken aan te tonen dat deze voor mij (of de lange operatie van 7 uur) iets beschadigd heeft waardoor ik van teveel prikkels zo chaotisch wordt en dit probeer op te lossen met drank . Over 2 weken ong weet ik meer. De situatie met mijn zus doet me vaak naar een borrel verlangen als ik thuis kom en dat is niet fijn maar ik doe het niet.Als ik nog zou drinken nu had ik de situatie veel slechter aangekund. Dus DOE ik het niet.

Zo dat ben ik ff kwijt. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo hoor Dees, net zoals ik tegen bolletje zei
Gooi t eruit. Dat scheelt de helft als je t allemaal zit op te kroppen.

Ik kan niet zoveel zeggen over je zuster. Ik vind het verschrikkelijk voor haar en voor iedereen die dicht om haar heen is.
Dit is zo een oneerlijke strijd.
Ik ben wel blij voor jou dat je het nu nuchter kan meemaken, denk dat je zus daar ook het meeste aan heeft.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Desi, ik weet niet goed wat te zeggen,
kan me zo indeneken hoe zwaar het nu is.
Voor je zus, voor jou, voor allemaal die haar
zo zien lijden. En niks kunnen doen. Het enige wat jij voor haar kunt doen is haar laten zien dat je niet drinkt en het leven dus aan kunt. Hoe moeilijk ook.
Misschien krijgt ze het mee en stelt haar dat gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mijn zus is 54 jaar en lijdt al 4 jaar met tussenpozen aan kanker.
Een SAB is een aneurisma wat een hersenbloeding is en waar ik een schedellichting voor heb gehad om het te repareren.
Mijn zusje heeft een paar weken geleden tegen me gezegd dat ze trots op me is dat het zo goed gaat. Dat was ongelooflijk blangrijk voor me. Dus ik drink niet al gaat iedereen op zn kop staan! Maar toch knaagt de zucht af en toe waanzinnig aan me de laatste dagen denk door de niet aflatende zorg om mijn zus en mijn moeder die haar zal overleven. Maak me zorgen want zij is ook al 84 jaar en alleen.
Maar verder gaat het goed met me
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...