tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Drup dan maar eerst puinruimen balen in ieder geval!2 mensen maar, het wordt toch eens tijd niet?waar ligt het toch aan?misschien eens een andere makelaar proberen?ik weet het ook niet hoor, maar het duurt nu zo giga lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Hahaha die Bolleke. Blijf me over je verbazen. Zoiets vraag je toch niet? Maja vind het wel humor en eerlijk. In elk geval heb je me weer even laten lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Mogge. Ari, bedankt voor je reactie, helpend, helend en ondersteunend. Tapas, tanxs. Ik ga mn AD ook weer wat verhogen na overleg.Vandaag drink ik maar weer es niet en probeer ik alleen deze dag te leven. Mn sponsor is in de buurt, we gaan samen een bakkie doen en lunchen, leuk. Ik zie haar niet zo vaak face to face.Heb een goeie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 huh??nieuwsgierige rotmeiden!had ik niet eens over nagedacht!ach, te lang alleen........zou nu denk ik ook alles achter dichtgeschoven zware verlourse gordijnen doen euuhhhnee, ik durf het niet te vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tas, de zon schijnt, gooi toch lekker open die gordijnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 zo, puf puf daar ben ik weerheerlijk weer om hard te lopen!! zonnetje, weinig windBen het met Tas eens dat het hier best wel eens wat heftig mag zijnJane, ik kom ook uit een nest waar nooit ruzie was, het motto was altijd ik ben niet boos maar wel verdrietig en teleurgesteld brrrrrIk denk dat velen van ons niet tegen ruzie kunnen en dat dat zelfs een reden is om te gaan drinkenmaar het mooie is hier dat eigenlijk iedere ruzie altijd weer bijgelegd wordt en dat vind ik belangrijker om te leren dan dat het allemaal zo 'lief' is en nu snel doezen en aankleden want om 11 uur moet ik ergens zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Morge Bam,geniet inderdaad van de dag en je sponsor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 hahahaha Bam,ik heb geen gordijnen!!!maar ik ben dan wel alleen staat als tweede op het lijstjeeerst een ventdaarna velourse gordijnen nu, ga ik vervelend worden (jouw schuld Dar )ik ga! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tass puinruimen heb ik al gedaan maar die vochtschade in plafond en muren zal hetsteld moeten worden wat dus betekend dat er overal gewit zal moeten worden. Volgens de spoedloodgieter moet daat mee gewacht worden tot alles goed droog is anders komen de plekken steeds weer tevoorschijn. Ja de verkoop duurt erg lang (al 2 1/2 jaar) maar dat ligt niet aan de makelaar maar aan de crisis. Het is een vrij duur huis en de mensen krijgen de hypotheek niet rond en de banken zijn daar ook niet meer zo makkelijk in. Ben in totaal 55.000 gezakt en verder kan ik ook niet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 je bent zo al de pineut drup!over die vochtplekken kan je moeilijk goedkope latex heen mieteren en dan nog al het werkhet zal toch gedaan moeten worden, maar je zat er net niet op te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 jij ook een fijne dag Dartoedeledosie nu dan maar echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goedemorgen allemaal. Drup ik heb eens even voor je gegoogled v.w.b. makelaars omdat me iets te binnen schoot. Kijk eens op www.verkoopgarantiesysteem.nl. Zij garanderen dat ze je huis binnen 150 dagen hebben verkocht anders krijg jij € 1.000,-. Uiteraard gaat het je niet om dat bedrag maar het geeft wel aan dat ze heel actief bezig gaan om je huis te verkopen. Misschien een bezoekje waard?Tas wat voor detox kuur doe jij? Wil/moet echt stoppen met roken en dacht dat zoiets dan misschien wel goed voor me is, m'n hele systeem even resetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goeie morgen Bam, Heb je een beetje kunnen slapen? Verhoging van a.d.? Wat pluut allemaal zeg.Wanneer houd het eens op met die rotgevoelens.Probeer er vandaag iets van te maken hé? Ik wens je heel veel plezier vandaag. Dat kun je gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ja echt, Bol en Dar, in mijn eigenste nakie.Babble, hallo zeg en ik hoop nog meer van je te lezen.En nu ga ik eerst even een nieuw toetsenbord kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Druppie, als je er van te voren grondverf op zet, komt als het goed is het vocht er niet meer door. Je hoeft dan ook maar één keer te witten. Maar houd me te goede, dit is iets dat ik ooit ergens gehoord heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Vie ik weet nog dat ik dat het eerst deed voor Jos, die zich vervolgens rot schrok van mijn bovengevel,"Jemig wat een kanonskogels"Dat was dus de eerste afknapper. Juist omdat hij de eerste was waarbij ik m'n lichaam durfde te laten zien, zonder een fikse borrel op.Maar ik ben er doorheen gekomen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Isa heb je je VOG al binnen? Normaalgesproken duurt dit toch maximaal 5 werkdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Het schijnt dat die vochtplekken eerst ingespoten moeten worden maar dan moet het wel droog zijn. Daarna kunnen ze pas witten, naja laat het maar aan de vaklui over want kan het zelf toch niet meer hahaha. Lief dat jullie zo meedenken over mijn huis maar alle trucken zijn al overwogen. Het addertje onder het gras hierbij is bij allemaal is dat je dan nog veel verder moet zakken in prijs en dat kan ik niet. Zit gewoon in de tang maar er is heus wel een koper alleen kan hem niet vinden hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goeiemorregennn.... met zon erbij vandaag!Isa, ik had mijn VOG pasgeleden echt binnen 5 dagen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 ik was nogal verbijsterd dat het zoveel geld kost. Samen met een nieuw rijbewijs en een id kaart was ik 116 euries kwijt. Absurd zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Isa heb zelf bij een gemeente gewerkt en het mag volgens mij echt maar maximaal 5 werkdagen duren. Dus als ik jou was zou ik even bellen.Aanpassing: lees net dat het idd 2 tot 4 weken kan duren.. dan waren wij zeker errug snel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik heb gister met lichte verbazing meegelezen hier. In 1e instantie was ik het met Vie eens en vond ik het apart dat BB iets tegen ER zei, wat in mijn ogen niet had gehoeven. Ja, miss had ikzelf wel iets gezegd, als Vie dat niet had gedaan. Vervolgens gaat het balletje rollen en worden er meer uitspraken ontlokt. Vind het wel tof dat BB zo naar zichzelf durft te kijken. Erg herkenbaar voor mij>>> oude gevoelens die worden getriggerd.... poehh, niet leuk... Zou die oude pijn ooit over gaan BB? Dat is dus ook een vraag voor mezelf. Ik heb een enorme boosheid in me op bepaald gedrag van mensen en daar kan ik dus werkelijk NIET mee uit de voeten. Bij mij gaat dat dan om machtsmisbruik of disrespect.Ik word daar gierend kwaad van. (en krijg roesbehoeften, zeg maar)Heel erg kwaad bv als ik niet gezien word. Tegelijk vind ik het ook moeilijk om mezelf goed te laten zien, altijd dat kwetsbare voelen. En als ik me goed voel BEN ik er helemaal! ... ook weer raar...Sjonge wat zit een mens soms gecompliceerd in elkaar.Dit wou ik nog even kwijt. Het raakt gewoon aan waar ik met mezelf zit op dit moment.En dat is even niet al te lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Dames't wordt toch tijd dat een man zich eens met jullie babbels gaat bemoeienover blootgeven en zoals man (dat geldt vast niet voor alle mannen) zijn wij veel minder kritisch dan jullie als dames denkenwat voor ons (mij) van belang is dat er een goed gevoel isals voorbeeld: wij zijn fervente saunagangers en in de sauna kom je echt van alles tegen, want al die blootlopers laten hun hele lichaam zienen echt het valt eigenlijk niet op of er nu een vetbobbeltje meer of minder is, wat opvalt is dat mensen er goed uitzien of een mooie huid hebben of een mooie uitstralinggooi toch die schaamte overboord, dat is echt nergens voor nodiginitimiteit is intimiteit en daar hoort schaamte niet bij't is maar dat jullie ook deze kant van het verhaal wetenik moest dit even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Vie,Je maakt op mij geen verwaande indruk.Het gaat je makkelijk af, wees er blij mee en dat je dan toch de mensen wilt helpen die er meer moeite mee hebben siert je.Je bent wel direct, zelf heb ik dat graag maar niet iedereen kan daar mee omgaan, sommigen hebben het liever een beetje ingepakt.c'est le ton qui fait la musiqueHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Bolletje: ik ben erg benieuwd hoe het vandaag afloopt met Jos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden