Frans Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 GoedemorgenGoede vrijdag. Gisteren weer een goede zonderdag gehad!Nog een dagje werken en dan is het weekend!Een prettige dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 ook goede morgen vicster. ik heb het gisteren niet droog gehouden. heb mezelf goed in de maling genomen, dacht nog steeds dat ik het drinken in de hand kon houden. en heb zo een liter apfelkorn weggedronken, gevolg dat ik gistermiddag heb geslapen en vannacht dus geen oog dicht kon doen. maar vandaag hou ik het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 He, Igor, ik las je post. Zit op m'n werk en kijk af en toe mee.Niet mokken, pet over de ogen en stevig doortrappen tegen de wind in. Die wind krijg je straks steeds meer in de rug. En bekijk 't per dag, voel hoe je je voelt, en bedenk hoe je je kunt voelen.Mogguh, eenieder.De weeruitlogger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 dank je haddock. ik moet nu alleen nog maar doortrappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goedemorgen Vicster, Haddock en Igor en alle latere inloggers,Iedereen een goedemorgen! Jammer Igor, maar herpak jezelf en ga weer verder met waar je gebleven was! Je weet nu in ieder geval zeker dat "een paar glaasjes" voor jou niet werkt. Iedereen een fijne vrijdag! Misschien heb je zelfs al vrij? Ik moet vandaag extra werken overdag ivm vakantie van een collega. Niet erg hoor, heb er wel zin in. Het was wel een geregel met de kinderen want die hebben allemaal de middag vrij, maar uiteindelijk heb ik alles dicht kunnen timmeren.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goeiemorgen allen.Igor, mijn maag draait zich plaatsvervangend om bij een fles apfelkorn, yek!Goed van je om het vandaag maar droog te houden.Zeg ik heb even een vraag in het algemeen, naar aanleiding van mijn ruzietje gisteren met BB.Excuses trouwens, want jullie zitten niet op dat gehakketak te wachten, en ik heb een beetje spijt dat ik er nog op gereageerd heb.Maar mijn vraag is, omdat ik er toch iets van wil leren: geef ik nu werkelijk zo'n verwaande indruk, alsof het mij allemaal zo gemakkelijk afgaat?Ik vraag het niet om bijval te krijgen, maar voor wie het wil, gewoon je mening. Hoeft niet, mag wel.En verder voor iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 ha ha . ben zelf ook flink misselijk. maar eigen schuld dikke bult.ga het hondje uitlaten en dan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goedemorgen op deze mooi vrijdag!pff, Vie laat jij even mijn hersenen kraken op de ochtend.ik weet helemaal niet waar het om gaat (heb nog niet gelezen) maar ik heb nooit het idee gehad dat alles je makkelijk afgaat.maar tja, ook niet alle problemen zijn voor iedereen hetzelfde en niet iedereen heeft ook dezelfde hoeveelheid.misschien ligt het eraan dat je goed over problematiek kan praten zonder al teveel te zeggen over je privesituatie.maar tja, is dat erg? ik vind het wel knap en zeker niet erg.oei, toch maar even lezen voordat ik weer spontaan de plank geheel missla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 ook een goedevrijdagmorgenheb ook geen idee waar het over gaat Vie, moet ik ook eerst teruglezenWeet wel dat het niet drinken voor de een makkelijker is dan voor de anderBij mij voelt het wel als een soort afgesloten boek en trekmomenten zijn er wel maar niet gerelateerd aan drankoftewel, de momenten dat ik vroeger zou zijn gaan drinken zijn er zeker nog maar ik weet dat het niks uithaaltIk vind die momenten nog steeds niet fijn maar drank is geen optie voor mij dus drink ik gewoon niet.ook maar even teruglezen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 morge Igor,driewerf hulde!non de juu, een fles appelcorn?vindt je het gek dat je de hele dag op bed hebt gelegenwaar is het oude vertrouwde biertje gebleven om de duivel mee te bezoeken?maar goed, de ervaring weer gehadopstaan en weer doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik kom alleen maar even snel jullie en mezelf weer een goeie dag toewensen.Want ik moet rennenKomt ervan als je 's nachts blijft hangenLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Goedemorgen!!Nou,dan moet ik eerst het hele draadje van gisterteruglezen.Misschien doe ik dat straks nog.Dus hier nog even geen mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik vind het niet drinken soms makkelijkmaar als het allemaal niet zo gaat alsik graag zou willen, vind ik het somswel wat lastig.Gelukkig heb ik een netwerk van mensendie ik kan bellen.Dat helpt mij enorm, wat relativeren en een andere kijk op sommige zaken makendan dat de behoefte snel verdwenen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Gisteren teruggelezen en Vie, ik denk niet dat het gaat om wat jij boven beschrijfthet gaat om een pb die je naar BB had gestuurd waarin je nogal aanvallend uit de hoek bent gekomenzij voelde zich enorm op haar teentjes getrapt en dan kan je een reactie terug verwachtenNu vraag je mij om een mening te geven over iets wat uit boosheid geschreven is.Ik denk dat het niet zozeer om de inhoud gaat maar om de manier waarop.Ik denk ook dat dat is wat jullie onderling moeten oplossen.Op het moment gaat het hier soso, ik ben al een tijdje mijn medicatie aan het afbouwen maar merk dat ik enorm prikkelbaar benik ontwijk de halve wereld omdat ik bang ben dat ik onredelijk uit de hoek zal komenvooral als mensen in mijn nek gaan hijgen of zuigen of klagenIk vind dat lastig want mag dat niet van mezelf, te snel boos worden of mensen ontwijkenmaar het is wel hoe het momenteel isik word dan dus boos op mezelf omdat ik zo snel geprikkeld ben en zie dat als niet goedte streng dus!!ik denk dat het beter is om maar gewoon te accepteren dat dit is wat het is en het er te laten zijnnu nog de gebruiksaanwijzing daarvoor zien te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 het is me teveel om terug te lezen!Sorry Vie,maar ik vind het ook iets tussen jou en BamZijn er veel mensen die vandaag al vrij zijn?tis wel lullig, ik ben toe aan vakantie en bij mij gaat alles door!zelfs een afspraak bij de gemeente, valt dus tegen een abtenarenbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 haha, tapas tochhoeveel gebruiksaanwijzingen heb je al niet geschreven?waarom ben je eigenlijk je medicatie aan het afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik heb even opgezocht waar je op doelt Vie.Volgens mij moeten jullie dit samen oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Dat is denk ik het verschil met 'vroeger'toen moesten alle vervelende gevoelens weggemaakt worden en met drank ging dat het makkelijkstal was daar vaak veel meer drank voor nodig dan gezond was.Nu hoeven ze niet meer weg maar wil ik nog wel dat ze snel overgaanen zelfs dat begrijp ik nu, dat dat tijd nodig heeftSinds gisteren heb ik de medicatie dan ook weer wat verhoogd en stop ik met afbouwen.Ik hoef het mezelf niet moeilijker te maken dan het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tina,als eerste nog even geodemorgenhoe is het van de week eigenlijk afgelopen? heb je nog een gesprek gehad of heb je het laten zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 haha, Tas, een gebruiksaanwijzing schrijven voor een ander is een stuk makkelijker dan hem zelf zien te vinden als het nodig isde afstand die je hebt als je er niet in zit, ben je kwijt als je ze zelf in zitafbouwen omdat ik momenteel 2 antidepressiva's naast elkaar slik en we ons afvroegen of we het niet met 1 afkunnenwaarom 2? omdat de een ook werkt bij ADHD, de ander slik ik al meer dan 10 jaarDie laatste heb ik ondertussen al flink afgebouwd dus het gaat om het laatste beetjegelukkig kunnen ze ook samen dus laat ik het voorlopig maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 ik zit al te kijken hoe het weer gaat worden.misschien ga ik wel lekker schutting schilderen op de camping.maar met regen en storm??????in ieder geval even snel naar de bieb, want van het weekend kom ik mijn pyama niet uit en de bank neit af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 heel bekend feit tapas!gebruiksaanwijzingen kwijt rakenik dacht even dat de wellbutrin werd afgebouwd.maar inderdaad als het samen kan waarom niet.ik vind het wel moeilijk trouwens, na al die jaren ad slikken en dan af te bouwenop de een of andere manier krijgt iedereen het toch een periode weer moeilijk.hoe schat je het in? moet je dan wel doorgaan of niet?ach, mijn dosis is verhoogd naar 3 per dag en ik heb het idee opgegeven dat ik er ooit van afkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Ik vind niet dat Vie verwaand overkomt,wel denk ik soms, hoe krijg je het allemaalvoor elkaar?Je doet zoveel dingen dat ik er al moe van wordals ik er aan denk.Maar dat is de aard van het beessie denk ik.Niet zeuren maar doen.Tas,het gesprek is geweest, had achteraf niet zoveel voetenin de aarde.Ik heb mijn excuses aangeboden en verder laat ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Tas, het kan wel samen maar het voelt gewoon raar om 2 grote doses AD te slikkenIk had het ook niet durven afbouwen als ik die wellbutrin niet geslikt had!ondertussen heb ik de andere AD (zoloft) het afgelopen jaar afgebouwd van 350 mg naar 100 en nu dus sinds een paar weken 50en de laatste loodjes zijn het zwaarstmaar voor mijn eigen welzijn ga ik weer terug naar 100.Wie weet doe ik van de zomer wel weer een poging Zo, hardloopkleren aan, hoppa in de benen!dankzij dr Frank is er al 3 kilo af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Dar,er is een aangepast programma,sommige peuten zij vrij.Dus een kort dagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden