Spring naar bijdragen

Zondag 4 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Ja Tina dat begrijp ik. Ik was al afgekeurd maar kon nog werken dus deed dat ook. Toen het sinds 2 jaar helemaal niet meer ging heb ik vorige maand afscheid moeten nemen dus geen weg meer terug en dat doet zeer. Had wel het geluk dat ik al jaren geleden door de molen was geweest en volledig afgekeurd dus hoefde er niet meer door. Jij nog wel begrijp ik en wie weet voor hoeveel ze je nog goedkeuren en rare baantjes bedenken die niet te vinden zijn. Trouwens het is crisis dus velen zijn werkeloos en je leeftijd is natuurlijk ook een hekel. Praat ik nog niet eens over derving van je inkomen. Nee meid ik begrijp goed wat er dan door je hoofd is aan het malen en benijd je niks. Sterkte lieverd. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drup,

mijn inkomen is al met 30% gedaald.
Ja, het ziet er allemaal niet zo best uit,
ik hoor allerlei verhalen van mensen die
ziek zijn en toch moeten werken.
Dus dan beland je in de ww, dat lijkt mij
helemaal vreselijk.
Maar ja ik zal toch eerst beter moeten worden,
dat kost tijd, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina als je wil ga ik dan met je mee. Miss valt het mee want je weet nooit hoe raar ze daar doen Ik kwam voor herkeuring en ze keurden me volledig af terwijl ik nog 20 uur werkte. Hangt dus erg van de keurend arts af maar ik zal wel een uitzondering zijn omdat ik al diverse keuringen heb gehad en nooit problemen. Ja WW is een ander probleem want dat is maar tijdelijk. Dertig procent is idd erg veel maar als je volledig afgekeurd wordt is dat tegenwoordig 25 (schrale troost). WIA of WW is beide erg maar dat laatste wel het meeste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,
Ik ben ook al meer als een jaar ziek en heb ook 30% minder inkomen
Ik heb nog tot februari volgend jaar de tijd om een baan te vinden, of dat moet het ziekenhuis voor mij doen maar als het niet lukt dan kom ik ook in de WAO
Hoezo schrijf jij dat je dan in de WW komt, of heb je ontslag gekregen of genomen?
Ik weet dat niet goed van jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma,

afgelopen oktober was ik een jaar ziek.
Nu werk ik één dagdeel om te reintegreren.
Als ik voor de keuring moet is het helemaal
niet zeker dat ik word afgekeurd.
Word ik goedgekeurd dan kom ik in de ww.
Voorlopig zit ik nog in de dagbehandeling en
dat is echt hard werken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou mn eerste on line boochappen gedaan.
Donderdag worden ze gebracht.
Denk dat dit me wel gaat bevallen, scheelt me een hoop gezeul en ik kan veel kritischer kijken wat ik wil aanschaffen.
Ik ben net als jij Drup, als ik dan toch de stad in ga wil ik meteen ook een nieuw jurkje ofzo.
We zien wel hoe het gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma weet niet of je goed voorgelicht bent maar je krijgt volgend jaar weer een keuring en voor het percentage waar je voor bent afgekeurd kom je dan in de WIA. Heeft je werkgever geen passend wek voor de goedgekeurde uren dan wordt dat deel WW. Tenzij je helemaal bent afgekeurd bent natuurlijk dan val je volledig in de WIA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat jullie ze meedenken,
het hele gedoe belemmert mijn herstel ook.
Soms raak ik helemaal in paniek en dat is
een naar en uitputtend gevoel.
Vanmorgen wat ik ook helemaal over stuur
en niet zo'n beetje ook.
Ik ben niet zo van de pillen maar ik heb
2 pammetjes genomen om te kalmeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman heb je wel naar de goedkoopste bezorgtijd gekeken? Naja kan ik wel aan je overlaten denk ik zo hahaha. De mijne komen dinsdag en moet zeggen dat ze in al die jaren maar een keer te laat zijn geweest en toen belden ze netjes over het waarom. Dus bij mij is het eigenlijk nooit fout gegaan. Fijn dat je het wil proberen want scheelt idd geld en gezeul.

Sjonge de kat is alweer de hele dag zo gek als een deur. Nu zit ze weer tegen de kattebak te gillen terwijl deze vanmiddag nog gedaan is. Naja ik weet zeker dat als ik dement word dat ik ook ga gillen of zou ik dat dan niet meer weten? En anders zeg ik in het verpleeghuis dat ik het geleerd heb van de kat hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé getver. Tien toch. Heb je op het moment iemand die jouw een beetje kan helpen als je zo'n paniekaanval krijgt. Vreselijk lijkt me dat als je helemaal in je uppie in huis bent. Heb je het wel op het frum gezet? Ik kan me niet herinneren dat ik iets gelezen heb.
Ja ikzelf zit al jaren in de W.A.O. Eerst voor 80% afgekeurd, toen opnieuw goed gekeurd, weer een herkeuring aangevraagd en toen 100% afgekeurd, dus geen soll. plicht meer. Dat geeft een hele hoop rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina met verse artikelen gaat er niet veel mis maar het gebeurd soms wel eens dat er bv blikjes over de tomaten rollen of het vlees te vet is. Daarom kies ik er voor om dit zelf te halen en alleen de zware dingen te bestellen. Trouwens ik doe het eens in de 2 weken dus kan dan toch niet alles meteen vers bestellen. Nee zit geen reclame te maken maar ben erg tevreden dat dit kan.

Enne Blok is er ook mee begonnen. Kost 2 euro bezorgkosten maar dan loop je tenminste niet met een zware magnetron over straat. Ook fijn, want ook daar koop ik altijd meer als me lief is., vooral wat ik niet echt nodig heb of van die dingen die me erg handig lijken maar thuis verhipte onhandig zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina:heart:
hoop dat de therapie je er bovenuit tilt
want is vreselijk zo'n paniekaanval.

Ik kan me niks voorstellen om online boodschappen te doen,
maat ik vind het nog steeds leuk zelf en sjouw de hele stad af op zoek
naar de aanbiedingen. waarchijnlijk ben ik niet echt goedkoper uit, want
het blijft nooit bij de aanbiedingen alleen en ik ben nogal een hamsteraar.
Maar zo heb ik nog wel het idee dat ik mijn tijd nbuttig doorbreng en ik
vind die thuisbezorgwinkel nou niet bepaald goedkoop hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

ambulante basis is niet toereikend,
dat heb ik al gedaan.
Ik heb een zware depressie en een angststoornis
dus daar is wel de nodige therapie voor nodig.
Die groep valt wel mee hoor, een ieder komt
met hetzelfde doel, beter worden.
Ook leer je erg veel van elkaar en aan sommige
mensen ben ik echt gehecht geraakt.
En het is ook om ritme en regelmaat in je leven
te houden.
Dat wil met een depressie nog wel eens mis gaan.
Nu moet je elke dag toch de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar die ook, heb het 2 keer gedaan en ging goed.

Heb je gelijk in Jane het is best een dure supermarkt maar aanbiedingen hebben ze ook. Verder is het natuurlijk afwegen om wat duurder uit te zijn en niet hoeven zeulen of andersom maar ik ben er heel erg mee geholpen nu ik mindervalide ben en er alleen voor sta. Scheelt wel een hoop onnodige aankopen en een hoop ergernis aan die lange rijen bij de kassa als je haast hebt hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...