Spring naar bijdragen

Zondag 4 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hebben jullie gisterenavond die film gezien van Mel Gibson? Over de laatste dagen van Jezus? Pracht flim en ik heb regelmatig gesnotterd hier. Ik kan me dan zo inleven in een film. Dacht nog äls ik er bij geweest zou zijn had ik iedereen voor z'n toren getimmerd die met z'n poten aan Hem had gezeten. Echt waar. Maar ja das achteraf gepraat. Had ik er maar bij moeten zijn.;)
Trouwens dat was een stuk hoor die Jezus van gisterenavond. Daar had ik wel ff een beschuitje mee willen eten. Alleen hadden we elkaar niet kunnen verstaan. Maar ja met handen en voetentaal bereik je ook een hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa veel plezier strakjes.

Marieke en Jane beterschap hoor.

Tina om 15.30 komt Abeltje op tv, miss lekker dom voor de buis met verstand op nul?

Net weer nat geregend met doggy en kan al geen water meer zien ggggrrrrrrr. Moet mezelf telkens dwingen om in de douche te gaan en loop dan naar beneden om te kijken waar het water gebleven is hahaha. Ja tis alleen "maar" het dak en een gesprongen waterleiding maar douchewater vertrouw ik ook niet meer sinds donderdag. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Bol, wie weet hoe een stuk Jezus wel niet geweest is voor zijn tijd.
Niet voor niets zijn er boeken weggelaten over het liefdesleven van onze Heer......

Voor iedereen die zich verveelt of baalt.
Misschien is het een idee om te bedenken dat het vandaag gewoon zondag is en geen feestdag, dan wordt het minder zwaar.
Ik heb dat wel veel met kerst gehad, dan moést het gezellig zijn en dan was ik o zo zielig als het niet zo was of als ik alleen was.
Vandaag is het Pasen maar lang niet iedereen is in Paassfeer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em. volgens goed ingelichte kringen zou Jezus zwart haar en krulletjes gehad hebben en er helemaal niet zo uit zien zoals Hij vaak beschreven wordt. Nou geef mij onze Jezus maar, die vind ik vet hoor.
Houd wel van lang haar, baard en snor. Maar heeft niemand die film gezien dan? O die was zo mooi. Er werd zo goed in geacteerd.
Ja het schijnt dat Hij gewoon van het kruis afgehaald is en kinderen heeft gehad. Waarom moeten ze dat nu allemaal uitzoeken. Laat die Man toch met rust.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh Dar. In de streek waar Jezus is op gegroeid hadden ze alleen maar zwarte krullen. Maar hij is een kind van God, en die heeft ook grijs lang haar dus het zou zo maar kunnen hoor dat Jezus ook lang haar had. Misschien had IE wel een staartje en een motor. Was het misschien wel een motormuis;)

Woman morgenavond H. Potter and the order of the phoenix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden dag allemaal,

Voor vandaag uitgewerkt...:)

Dalijk naar dochter inplaats van dat dochter naar hier komt omdat kleinste kleinkind ziek is, oorontsteking 2x.
Middelste kleindochter en haar broer van 10 die hier geslapen hebben willen eigenlijk niet naar huis, maar ja. zal toch moeten...

Tot strakjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...