Spring naar bijdragen

Zondag 4 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanx Tina.

Alles kee hier Bolleke maar moet niet zoveel naar dat plafond met die kringen kijken hahaha Alleen vrees ik dat behalve die gesprongen waterleiding er ook ergens een lek zit in mijn dak dus met die regen zit ik telkens maar te kijken of er niets binnen gaat regenen. Of miss ben ik er gewoon paranoia van de schrik geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wat leuk Isje. Pas geleden is deel één op de t.v. geweest. Nou geniet er maar van wijfie. Lekker ff chillen is altijd goed voor één dadelijk harde werker;)

O ja, morgen komt de laatste H. Potterfilm op de t.v. Zit me nu al te verheugen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Zometeen ga ik even de draad van vandaag lezen maar eerst wilde ik jullie even groeten
Er is al veel geschreven zie ik.
Vanochtend heb ik een heelijk paasontbijtje gemaakt, daarna zijn we voor het eesrt sinds jaren weer naar de kerk geweest, voelde nog wat onwennig.
Tot slot zijn we koffie gaan drinken bij onze dochter, schoonzoon en kleinkinderen en nu zitten we aan de eettafel met folders, kranten, lappies en zijn we heerlijk lui aan het lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O vervelend Tien, dat je jezelf in de weg zit. Heb je geen leuke film of zo? Ja vervelen doe ik me niet gauw. Heb altijd wel wat te doen, en anders ga ik zitten gamen. Daarmee heb ik een hoop afleiding.
Goh woonde je maar in de buurt dan kon je een lekker bakkie komen doen.:)

Goeie middag Igor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier ligt die kater op de bank;), lekker laten liggen
mooi excuus om hier ook te veel te zijn
het regent al weer en ik snotter en nies me suf, zo ineens
tijd voor de sauna weer, why not?
krijg toch niemand mee voor een wandeling of bios
sjonge wat een duffe dag zeg
volgens mij was het vorig jaar strandweer, of vergis ik me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even gewandeld. Het is best lekker weer. Ik voel al dat het wat warmer gaat worden. Verder lees ik een beetje. Verveel me zelden. Was wel anders toen ik dronk :angry: Ook de eerste jaren dat ik niet dronk moest ik wennen aan al de tijd die ik over hield. Maar ik weet niet of ik dat hier allemaal mag schrijven.Nou ja, ik leer het nog wel, of niet :)

Een fijne dag verder.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou als ik de knop niet had omgezet was ik ook al van de wereld geweest en had morgen weer spijt gehad dat ik de dag verslapen had. ik verveel me niet echt heb ook niet veel puf om wat te doen. tv staat aan, vogeltjes in de tuin. dinsdag wordt het weer mooi weer en ik zie me dan al lekker buiten werken/luieren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden gewoon samen ff naar de fuckymarkt moeten gaan
met Isa, Jane,Albertine ook mee.
En andere nog die zich ook verveelde
Hadden we ons allemaal niet verveeld.
Ik ben trouwens erg blij dat jullie hier zijn hoor,
anders was het pas echt vervelen geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...