albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Drup,jij ook fijne dagen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 DRUP DRUUUUUUUP Hoe is het nu met je? Voel je je een beetje redelijk? Je berichtje is zo kort? Is er iets aan de hand meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Thanx Tina.Alles kee hier Bolleke maar moet niet zoveel naar dat plafond met die kringen kijken hahaha Alleen vrees ik dat behalve die gesprongen waterleiding er ook ergens een lek zit in mijn dak dus met die regen zit ik telkens maar te kijken of er niets binnen gaat regenen. Of miss ben ik er gewoon paranoia van de schrik geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Nou Drup. ik kan me voorstellen dat je na het hele gebeuren toch een beetje paranoia bent, dat kan ook niet anders. Heb je niet even iemand waar je naar toe kunt gaan? Of ff een wandelingetje met Banjo maken? Dan ben je er even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 breekt spontaan de echte zon hier ook door Dardank zij jou:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 welke film Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 jane klasse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Lekker genieten en chillse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 O wat leuk Isje. Pas geleden is deel één op de t.v. geweest. Nou geniet er maar van wijfie. Lekker ff chillen is altijd goed voor één dadelijk harde werker;)O ja, morgen komt de laatste H. Potterfilm op de t.v. Zit me nu al te verheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Gelukkig de zon trekt hier weer weg, richting de rest van de frummers. Had net allemaal kaarsjes aangestoken, dacht nog "kom op Bol, maak het eens super gezellig voor jezelf komt die zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hee igor,was jij in millenium I bezig/al uit?goed he,ik heb de 2 films al gezien en de 3e op 12 meikan ik je echt aanbevelen, de tijdt vliegt voorbijen toch lange films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hoi jane,ja een goed boek, ben tot 12uur blijven lezen en had hem toen uit. de andere 2 volgende week maar halen. ik ben benieuwd naar de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Het is hier maar een troosteloze bedoeningqua weer.Dus Bol, laat die kaarsje maar lekker aan.Ik verveel me trouwens een beetje,geen zin in lezen en klusjes daar moetik helemaal niet aan denken.Eigenlijk zit ik mezelf gewoon in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hier wordt je ook niet vrolijker van het weer. ik heb m'n oude plunje weer aangedaan en wou net op de bank duiken is m'n hondje me voor en hij ligt zo lekker:angry: dus nog maar even hier meelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 aangenaam kennis te maken albertina:)Nee valt wel mee, alleen vind ik dat ik iets anders dan pc moet gaan doenondertussen..Maar hee who the heck, take it easy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goedemiddag allemaal,Zometeen ga ik even de draad van vandaag lezen maar eerst wilde ik jullie even groetenEr is al veel geschreven zie ik.Vanochtend heb ik een heelijk paasontbijtje gemaakt, daarna zijn we voor het eesrt sinds jaren weer naar de kerk geweest, voelde nog wat onwennig.Tot slot zijn we koffie gaan drinken bij onze dochter, schoonzoon en kleinkinderen en nu zitten we aan de eettafel met folders, kranten, lappies en zijn we heerlijk lui aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Zo hoort Pasen in mijn eleving er uit te zien EmmaroosLekker voor je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 O vervelend Tien, dat je jezelf in de weg zit. Heb je geen leuke film of zo? Ja vervelen doe ik me niet gauw. Heb altijd wel wat te doen, en anders ga ik zitten gamen. Daarmee heb ik een hoop afleiding.Goh woonde je maar in de buurt dan kon je een lekker bakkie komen doen.Goeie middag Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik heb ook genoeg te doen,alleen de zin ontbreekt.Stapel administratie die ik nogmoet opruimen.Maar, de wasmasjien draait,dat is het enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Goeie middag Em:present:Marieke hoe is het nu met je zoon? Hij zou toch gaan werken? Is hij daar nu al mee bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hier ligt die kater op de bank;), lekker laten liggenmooi excuus om hier ook te veel te zijnhet regent al weer en ik snotter en nies me suf, zo ineenstijd voor de sauna weer, why not?krijg toch niemand mee voor een wandeling of biossjonge wat een duffe dag zegvolgens mij was het vorig jaar strandweer, of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Heb even gewandeld. Het is best lekker weer. Ik voel al dat het wat warmer gaat worden. Verder lees ik een beetje. Verveel me zelden. Was wel anders toen ik dronk Ook de eerste jaren dat ik niet dronk moest ik wennen aan al de tijd die ik over hield. Maar ik weet niet of ik dat hier allemaal mag schrijven.Nou ja, ik leer het nog wel, of niet Een fijne dag verder.Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 nou als ik de knop niet had omgezet was ik ook al van de wereld geweest en had morgen weer spijt gehad dat ik de dag verslapen had. ik verveel me niet echt heb ook niet veel puf om wat te doen. tv staat aan, vogeltjes in de tuin. dinsdag wordt het weer mooi weer en ik zie me dan al lekker buiten werken/luieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 marry popins is erop, blijft toch leuk die oude films (hoef er in elk geval de aandacht niet bij te houden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 We hadden gewoon samen ff naar de fuckymarkt moeten gaanmet Isa, Jane,Albertine ook mee.En andere nog die zich ook verveeldeHadden we ons allemaal niet verveeld.Ik ben trouwens erg blij dat jullie hier zijn hoor,anders was het pas echt vervelen geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden