Spring naar bijdragen

Zondag 4 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

morge Ar,

lekker naar frankrijk geweest
dat noemen ze nu de krenten in de pap :)

doe je wel rustig aan?
en eeuuhh, er zijn ook behandelingen beschikbaar voor workaholics
als je straks gaat lallen van werkplezier geven we je op :D

geniet lekker van pannekoeken uitdelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tuurlijk Dar weet ik dat!

maar ik wil wel, tegelijkertijd ben ik bang.
kijk ik klets hier wel lekker maar ik kan niet met mensen omgaan
uiteindelijk komt het er altijd op neer, dat ik ze pijn doe en door onbegrip, of zelfs dat ze helemaal niet op de hoogte zijn van de situatie, loopt het meestal uit de hand.

ik heb dus een mooi, rustig en veilig nestje gecreeerd en iedereen de deur uitgewerkt en nu moet ik straks mijn veilige nestje verlaten en moet ik weer de wereld instappen zonder handvatten en een gebruiksaanwijzing die waarschijnlijk bij tapas in het laatje ligt.
ik heb nooit emoties gevoeld (behalve boosheid) en nu komt dat als een stoomwals over me heen en ik herken het niet eens

wat ik nu wel weet, is dat ik geen probleem met de drank zozeer heb, ik heb gewoon een ander middel gevonden om alles te ontlopen.
ik zonder mij af.

dan toch maar even afsluiten met goed nieuws1

het feit dat ik iets herken, niet meer drink en serieus hiermee aan de slag wil.............
dat is geen klein stapje vooruit maar een reuzesprong :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tas
ook ik kan niet met mensen omgaan en doe ze vaak verdriet wat niet m'n bedoeling is.
ik heb me de laatste tijd gigantisch afgezonderd en begin nu een beetje op te krabbelen. dat ik me hier gemeld heb had ik 2 weken nog niet aan durven denken. maar zo heel langzaam aan probeer ik weer uit m'n veilige holletje te kruipen want ik moet verder. alleen heb ik een heleboel mensen afgestoten en verdriet gedaan:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Weten jullie wat ik zo jammer vind? (Ik weet niet of dat ook zo voelt voor de mensen die er mee "opgescheept" zitten), dat er aan elke vorm van afwijkendheid, meteen een label gehangen moet worden.
Vroeger was men gewoon excentriek, of zonderling. Wat ik bedoel te zeggenis dat het misschien best een goed idee is om te proberen te accepteren dat je niet helemaal standaard in elkaar zit. En op die manier van jezelf te houden.
En wat is nou tenslotte standaard?

Hier strakjes ook eieren verven en daarna lekker eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Paashazen,:heart:

Tas. wat een heftig maar mooi verhaal zeg. Hopelijk ben je toch een beetje rustiger nu je verdriet kwijt bent.;)

Fo. Jammer dat je gedronken hebt, maar het is nooit te laat om opnieuw te starten lieverd. Kom op, we gaan er weer voor.

Ik heb begrepen dat er vanacht nog veel geschreven is dus ga ik zo eens kijken. Gaan we vandaag nog iets gezelligs doen?

Darretje krijg jij vandaag bezoek?

Akelei en jij? Ik heb nog niet alles gelezen hoor maar dacht zal toch eerst ff reageren want anders denken jullie "wat een luilak is die Bol.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou ik dan ook in pak kunnen vermommen? :D

helaas de handvatten die ik nu heb zijn gebaseerd op kinderhandjes
zeer beperkt dus
ik sta nog steeds op de wachtlijst voor de therapie, uiteraard wordt ik wel bezig gehouden maar wat kan je nu doen in een half uur?
de belangrijkste onderdelen zijn nog steeds niet van start gegaan.
eerlijk gezegd, het is ook dat ik moet want anders had ik het allang op mijn manier gedaan
(voor het gemak vergeet ik even de uitwerking van mijn methode)

ik vond het leven toch een stuk makkelijk toen ik nog overtuigd was dat de wereld gek is en niet ik.

morge igor,

dat was een kort nachtje voor je!

kan je niet met mensen omgaan?
of ben je zo opgeslokt door alle ellende, drank en zelfmedelijden, zodat je tijdelijk blind bent geweest voor de gevoelens van anderen?

het is natuurlijk een bekend feit dat als je je ongelukkig voelt ook geen aandacht hebt voor een ander.
is die aandacht er wel dan maakt drank en overige problemen behoorlijk gevoelloos
het positieve hiervan is, dat het over het algemeen van voorbij gaande aard is
dus niet direct jezelf helemaal naar beneden sabelen.

maar hoe dan ook, het blijft een enorme klus om jezelf weer zover te krijgen
hard werken, zeg ik dan maar
gelukkig is hard werken niet erg en je krijgt er weer veel voor terug
pff, vandaag kan ik alleen zeggen
"wat een rotklus, moeilijk"
gelukkig slaan mijn stemmingen altijd zeer snel om
dus kan ik je morgen meenemen om alles en iedereen een poepie te laten ruiken :D

Ach isa
Goedemorgen!!!!

je verdween bijna tussen al die lange verhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

als ik zo ben, dan kan ik vanalles proberen maar uiteindelijk wordt ik daar gekker van.
wil ook geen slaappillen, ik heb altijd het idee dat ik dan beter een borrel kan nemen, meer natuurlijk zeg maar, geen chemische troep
(jajaja, ik houdt mijzelf voor het lapje)
ik ben bekaf maar ik moet het volhouden tot vanavond een uurtje of 20.00 anders is mijn ritme helemaal in de war.

en ach, een kleine manische periode kan geen kwaad hoor.
dit huisje ziet er weer strak gelikt uit, alles schoon en georganiseerd :D
het heeft ook voordelen dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi tas
nee ik ben niet blind geweest voor de gevoelens van anderen, maar ik kan me slecht uiten en als ik dan anderen gekwetst heb voel ik me daar vreselijk naar over (en verdrink het dan) vaak kwam ik er niet op terug en dat blijft dan aan me vreten. ik lijk vreselijk hard en gevoeloos. ik krijg nu gelukkig hulp om m'n gevoelens wat meer in kaart te brengen (heb er nooit om durven vragen) het gaat alleen niet zo snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tas. Is het dan zo ontzettend druk in jouw bolletje dat je niet kunt slapen? Of voel je je zo goed dat je van alles wil doen? Of ga je, als je in bed ligt, teveel prakizeren? Goh wat lijkt me dat ontzettend vervelend als je niet kunt slapen, of ff die rust voelt in je lijf.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieverds,

bedankt voor jullie geduld en het aanhoren van gezeur de hele nacht en ochtend.

ik heb het gedaan!
ik zie er weer picobello uit
make-up gevonden, knappe kleren aan en zelf mijn haar in de krul!
en nu?
nu ga ik naar een hele grote rommelmarkt :huh:
volgens mij had ik er juist als een zwerver eruit moeten zien, kan je altijd meer afdingen:D

ik spreek jullie vanmiddag nog wel even
fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja beterschap voor je zoon Dar,
oe is t mogelijk he, zit je daar met je koelkast vol eten.......
Geef m maar een schepje van je sambal, kan hij de bacterieeen dr uitzweten
Of is dat te erg met keelpijn??

Fijne dag Tas en Vie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...