albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,er zijn echt genoeg mensen die je wel serieus nemen hoor.Al zullen er altijd blijven die geen begrip hebben om de doodeenvoudige reden dat ze GELUKKIG niet weten hoe het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik ga de keuken in, mijn paasdiner voorbereiden. Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Veertig jaar in de zorg (en drinken.... dat laatste iets minder lang...) met aldie onregelmatigheid hebben mij een avond & nachtmens gemaakt.Nu ik van de drank af wil moet ik echt anders gaan leven! Met heimwee kan ik terugdenken aan de euforie van gedichten schrijven, het alleenzijn, de glaasjes wijn en een vorm van ultiem geluk ervaren.Dat kan nu niet meer.Ik kan me wel vinden in wat Albertina zegt, toch.Ook ik kom de laatste tijd met gemengde gevoelens zeer vroeg mijn bed uit.En meer dan ooit lig ik er vroeg in! Bijna de enige manier om niet te drinken, want het donker associeer ik met.... de euforie van.... wat giftig werd.Ik moet radicaal iets veranderen.Deel 1: alleen wonen.Deel 2: een andere daginvulling vinden met meer structuur.Maar zolang je happy bent met het avondgebeuren... niks loos toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Voor Jane::gi:musicnote::present:ft;Ik vond Millenium 1 een erg harde film met veel geweld. Verkrachting in beeld.Ik hoef 2 en 3 niet te zien.En die film van Mel Gibson over Jezus, pfoe ook zoveel geweld gedetailleerd in beeld.Maar vond het toch ook een mooie film. Maar zal hem niet zo gauw weer kijken.Ik heb lekker gelezen vandaag. En gerummicubd en lekker gegeten.Zo een dvd kijken. Ja eh ook wel over geweld. Wallander. Maar dat wordt toch wat ingetogener in beeld gebracht. Niet zo hard.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tinaik heb nooit beweerd dat ik niet serieus wordt genomenintegendeeldat is het probleem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Oh, sorry Alf.Dan heb ik je niet goed begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: albertinaOh, sorry Alf. Dan heb ik je niet goed begrepen. Dat is dus het probleem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Geweldig Isa, heel fijn te lezen dat je zo blij bent.Tina voor jou een extra kaarsje aangestoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Oké, we houden er over op,lezen, goed lezen, is nog een hele kunst.Soms ben ik wat ongeduldig en sla dan nietalles op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Dat is lief Drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 De film over Jezus van Mel g. is een indrukwekkende film die historisch ook klopt, de taal(bijzonder eens geen engels!)op één detail na niet onbelangrijkbij de kruisiging gingen de spijkers nooit door de handen, maar door de polsenJammer, maakt de film net iets mindervind ik dan weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 quote: Originally posted by: albertinaOké, we houden er over op, lezen, goed lezen, is nog een hele kunst. Soms ben ik wat ongeduldig en sla dan niet alles op. Tinahet is geen verwijten zeker niet naar jouhet is een feit idddus schrijf ik wat minder en probeer zo duidelijk mogelijk te zijndat valt niet mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Alf,zo heb ik het ook niet opgevat hoor.Ik vind het vaak ook lastig om hetgoed te verwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 WingliIets valt me op en dat is je schrijftrantdie is veranderdwelk voorval ligt hieraan ten grondslagzo er een voorval aan te grondslag kan liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Tien Nou op mij kom je heel duidelijk over hoormaar ik weet dan ook waar je het over hebthier thuis snappen ze het ook nietmaar dat je niet kan stoppen met drinken werd ook niet begrepen..en nu stoppen we ermee idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Je schrijft, hoe zal ik het zeggen,zonder misverstanden te wekkentoegankelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Wat aardser Alf? Bedoel je zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Vind het juist mooi dat Wing zo van een afstand kan kijken.Ja, is wel minder toegankelijk als mens dan, pff...waar bemoei ik me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Allemaal nog een fijne avonden slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 truste Tinahoop dat je je rust krijgt!ff iets anders, hebben jullie ook storing op TV?Mijn journaal viel halverwege weg en diverse nettenzijn ondergesneeuwd, op beide tv's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 hoi, had geen storing op tv maar wel met de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Ik heb geen tv aan Jane.Wat vreemd dat er helemaal niet meer gereageerd wordt... Wing uitgelogd, Alf uitgelogd.Nou, dan ga ik ook maar weer.....brrrr raar gevoel krijg ik dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 Heerlijk voor je borretjeen nou houden zo!mijn film op Canvas doet hetik log dus uitdoei doeifijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 wat fijn borretje. je zoontje was zeker ook dolgelukkig.zijn er al goede vooruitzichten voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst 4 april 2010 er staat er een met de pootjes over elkaar, dus ben weer weg.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden