Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Harry, Tina ging vanavond weer wat beter en Alf heeft 2x proefrit gemaakt maar niet gekocht.Slaap lekker,Elsa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste allemaal tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dank je Foto,Doet me goed dat het Tina weer wat beter gaat, en mooi dat Alf nog niet gekocht heeft.Die proefritten zijn altijd hartstikke leuk vind ik, net als een vakantie kiezen, is je keuze eenmaal gemaakt dan is die lol over..In een van de boeken over Dr.Vlimmen komt een arm boerengezin voor die alles hebben liggen om een grote, nieuwe schuur en stal te bouwen.Van het echte bouwen komt het maar niet want dan zijn ze de plannenmakerij en dromen over hoe mooi het zal worden kwijt.Snap je een beetje wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heee, zie ik opeens dat Soothe er is, was me even ontgaan, hallo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoi Fotograaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hallo Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoi Teveel. Hoi allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Teveel en Desi zijn al naar bed, ik ga ook afhaken, ga nog wat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Fijne dag gehad? Wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: SootheFijne dag gehad? Wie? Haha, die vraag was aan jou gesteld, Soothe, omdat je er net bij was gekomen en de anderen weg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik hoop dat jij het naar je zin hebt gehad.Hier alles harmonieus. Meissie was hier en het was leuk.Wat wenst een mens nog meer.Het was goed zoals het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Een huiselijke kreeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Een boel kreeften hier op het forum, zijn kreeften gevoeliger voor drank misschien??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Met een rammetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dat is fijn om te horen, Soothe. Ik had ook een fijne dag, lekker in de tuin gewerkt, vanavond ongewild een tukje op de bank gedaan. Ik ga nu even aan het werk, een paar films ontwikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Een waterteken is een gevoelsmens.In het algemeen genomen.Het hangt van de aspecten af.Ben jij ook een kreeft Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heeeeeeeee Harry, jij was toch al naar bed?Ik ben vissen met ascendant ram, voor wat het waard is. Was trouwens getrouwd met een kreeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Mijn ascendant is vissen.De maan in Ram. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja maar ik ben een plakker, had ik in de kroeg, heb ik nu hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Geen idee wat mijn ascedant is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Haha, ik ben altijd het laatste weg op een feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Mezelf los geweekt en ga nu echt anders komt er van mijn plannetjes voor morgen niets terecht.Slaap lekker Foto, Soothe en al wie nog op reis naar dromenland moet Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden