fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Klopt Rapilos, ik heb ook een vast ritme, al meer dan 45 jaar 's nachts leven, overdag slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 En genieten van de zonsopkomst voor het slapen gaan, bij het smeulende hout in de vuurkorf........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Tjee, Foto, wat doe je dan allemaal s'nachts als ik vragen mag.De meeste mensen liggen dan toch op een oor, lijkt me zo saai, s'nachts leven, met niemand om je heen, of zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Rapilos, je wilt niet weten hoeveel mensen er 's nachts actief zijn. Ik ben kunstenaar, fotograaf, en mijn werk wordt mooier 's nachts, ik ben dan creatiever. En kan ongestoord werken, geen telefoon, vroeger kind in bed (is nu al lang de deur uit), foto's ontwikkelen moet in het donker.En dan de radio erbij aan, zoveel mensen die dan bellen, heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Overmorgen krijg ik er misschien weer een vierde bij qua hond. Eentje met blaasproblemen en zijn ogen moeten twee keer per dag gezalfd worden. Maar wat een leuk oud ventje! Fotograaf, ik snap ook niet helemaal wat je allemaal aan het doen ben 's nachts. Maar als jij dat nou fijner vindt.Als het hier vijf uur 's morgens is denk ik, wow, een heel nieuwe dag om weer van alles te doen.Ik vind het wel gek ja, dat een ander dan tot laat in de zonneschijn uitslaapt. Voel je je dan niet duf????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Oke Foto,Heb nu een beetje een idee hoe dat gaat.Grappig, zo,n heel ander leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Tjee Vie,Dat wordt dan bijna een hele kennel die je dan krijgt.Wel een hoop werk zeker.En laat je ze dan ook alle vier tegelijk uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Nee hoor Vie, ik word niet duf wakker, ik heb genoeg geslapen, geen wekker.Heerlijk met het raam open, lekker buitenluchtgevoel. Ik slaap door alles heen, licht en geluiden, tot ik uit mezelf uitgerust word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Mensen,Ik ga even wat aan het eten prutsen,Misschien nog tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja Rapilos, ik heb er over nagedacht, maar dit hondje past er nog bij.Foto, als je maar geen zijtantjes gaat krijgen om bloed te zuigen Jij des nachts, ik overdag. Zelf vind ik het fijner als de zon schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Eet smakelijk Coco, ik ga ook het eten voorbereiden tussendoor, ik moet bijtijds eten, vanavond naar het theater. Ik blijf nog wel op de draad onder het boontjes schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 quote: Originally posted by: VieJa Rapilos, ik heb er over nagedacht, maar dit hondje past er nog bij. Foto, als je maar geen zijtantjes gaat krijgen om bloed te zuigen Jij des nachts, ik overdag. Zelf vind ik het fijner als de zon schijnt. Wat zijn dat?????????????Ohhh, ik snap het al, ik las het verkeerd (troebele lenzen) hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goedemiddag allemaal, wat een hoop om bij te lezen, wel grappig, ik heb even naar mijn ascedent gekeken: boogschutter met boogschutter, je zal het maar hebben!Net 2 uurtjes lekker in de zon gezeten, heb opeens een paar sproeten, ik hoop dat we dit weer nog even houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Lang geleden, Ies? Jacc, het schijnt zo de hele week te blijven, droog en geleidelijk warmer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 lekker! ik voel me gewoon een ander mens, net alsof ik ben wakker geworden uit een winterslaap / -dip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goedemiddag op deze :rose:iige dag,wat een heerlijk weertje vandaag,dat draagt toch echt bij aan een beter gestel.Ik heb gelijk zin in een salada vandaag enga die ook zo maken.Mijn maag knort een beetje en de H van Hungryis niet goed voor mij.Vandaag weer een hoop gedoe op het werk,nou ja gedoe, ik had niets te doen.Dus, ik ben om 13 uur naar huis gegaan.Toen nog even gewinkeld en lekker in de zon gelopen.Nu ga ik aan mijn eten beginnen.Straks lees ik wellicht nog even de draad van vandaag.Ik wil wel Desi heel veel sterkte en kracht wensen,Ik hoop dat je zus zacht en rustig mag inslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Fotograaf: ga je wat leuks zien in het theater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Jaaaaa, Marc-Marie Huijbrechts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Pff, ik word bloednerveus van die man!Ik heb pas wel een leuke site gevonden : http://www.cabaretten.nl/ alles op een rijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Meen je dat nou? Ik moet vreselijk om hem lachen. Hij is heel scherp en veel interactie met het publiek, Vorige show kwam iedereen met tranen van het lachen de zaal uit!Zo zie je maar, smaken verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Het hangt bij mij ook heel erg van mijn bui af, ik kon vroeger heel erg lachen om Guzman, sinds ie sober is vind ik er niets meer aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 goeienavondFotograaf,Ik sprak vorige week iemand die bij J>M>H> geweest isEn die heeft tot tranen toe gelachen...Dus ik hoop dat jij ook zo een avond krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Isje Maagd? Wat leuk ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dankje Witte, ik ga genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden