Spring naar bijdragen

Woensdag 7 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,
ik kom me weer even melden,
zal jullie even updaten van mijn belevenis van vanmorgen,

voor degene die het niet gevolgd hebben laat ik jullie bij deze weten dat ik vanmorgen toen ik mijn kinderen naar school heb gebracht een poes doodgereden.

Was er er echt helemaal van slag van,het beest je rende ineens voor mijn auto en helaas kon ik er niks meer aan doen.
Heb bij elk huis in de buurt aangebeld maar niemand kende de poes,
heb een dekentje van de kinderen over hem of haar heen gelegd en er een doos overheen gelegd omdat het er niet zo fraai uitzag en de dierenambulance gebeld en die hebben hem meegenomen.
heb vandaag al 3 x gebeld maar er had/heeft zich nog steeds niemand gemeld helaas,
heb mijn gegevens achter gelaten en hoop nog wat te horen.

Het rare is dat de mevrouw van de dierenambulance toch aangaf dat er weinig mensen zijn die zich melden nadat ze een dier hebben aangereden.....
lijkt mij een normale zaak toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tja,ik heb mijn gegevens achter gelaten,meer kan ik niet doen denk ik!

hoop dat het ons nooit zal overkomen in ieder geval!
klinkt stom maar wij kijken zo uit naar onze pup en net voordat we haar krijgen rij ik een ander beestje dood.

Word ik gewoon verdrietig van!

Dubbel gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Isa, dat zei ik ook al maar het is een blauwe beer met batterijen die baarmoedergeluiden geeft, kan ze lekker op slapen.

Heel veel mensen zeggen ook, het is maar een beest, daar kan ik echt boos om worden, wij hebben een keer een eend doodgereden en ik ond dat zo erg.
Kan me voorstellen Ya dat je je rot voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je Em,
ik ben eerlijk gezegd geen kattenliefhebster,
gewoon niet mijn dier, maar zou nooit maar dan ook nooit een kat of een ander beest iets aandoen!

Maar vandaag ben ik de hele dag al zo overstuur door het hele gebeuren en mensen in mijn omgeving snappen het gewoon niet en zeggen tegen me: ach maar je houdt toch niet van katten!

Ik begrijp er niks van!

gaat toch niet om katten,gaat om levende wezens....
hoe kunnen ze dat nou zeggen zeg??

ga me bijna schuldig voelen terwijl ik er echt niks aan kon doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bij ons in de buurt van Lauwersoog rijdt dan lopen daar allemaal konijnen over de weg.
Ze gaan precies in de lichtbundel van je auto lopen, doodeng vind ik dat, ik heb een hekel aan die weg.
Ya, probeer een beetje te ontspannen, die mensen hebben geen gevoel, wij hier wel met z'n allen, hier kun je dat soort dingen gelukkig wel zeggen.
Het dier heeft geen lijdensweg gehad moet je maar denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Reageer vandaag een beetje laat omdat ik er ziek van ben en het gevoel kreeg onrust te zaaien als ik op forum zou komen. Maar dat is niet de reden. Inhoudelijk ga ik er niet op in want voel me te naar over de situatie en wil het even laten bezinken. Zal proberen jullie te volgen en mezelf kennende toch wel eens reageren maar even niet meer zo actief. Sorry voor de onrust die hierdoor is ontstaan. Dank aan de mensen die me hierin steunden en zeker de moderatoren want meestal krijg ik op mijn kop hahaha.

knuffel van druppeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee drup,

fijn toch weer wat van je te horen.

heb de hele discussie niet helemaal gevolgd maar ben blij je toch nog even te zen en hoop jevaker weer te zien op het frum!

Vind dat iedereen recht heeft z,n eigen mening uit te spreken of z,n eigen ding te zeggen of anderen dat nou leuk vinden of niet!

Hoeft niet kwetsend te zijn maar iedereen is vrij te zeggen wat hij of zij vind denk ik!
Ook ik ben het soms niet eens met dingen die gezegd worden en ook ikzelf zal vast eens dingen zeggen waar anderen het niet mee eens zijn!
Moet kunnen ook al best moeilijk soms!!!!

Fijn dat je toch nog af en toe bij ons blijft!

dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het i s hier allemaal nog even zoeken hier, voor mij, dus ik weet niet of ik op het goede forum zit.
Het probleem is dit: de hele week al hoop ik hier een behandelaar te kriijgen (heb me opgegeven voor de internettherapie van AdB). Nu heb ik opeens een mailtje gekregen dat ze mij voorlopig niet kunnen helpen, en dat ik als ik het moeilik heb maar even bij de huisarts langs moet. Die man heb ik ooit twee keer gezien! Mijn psychiater is een en al oor en begrip maar geeft zelf ook toe dat dit niet haar deskundigheidsterrein is. Kortom: ik voel me vreselijk in de kou staan. Tips?

Serena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rotgevoel is dat he, Serena.
Heb je eindelijhk besloten om therapie te nemen, krijg je dit.
Die huisarts is dus ook geen optie als je daar geen band mee hebt, hooguit voor medicijnen.
De anderen zeiden het eigenlijk al, wat je kunt doen is hier veel schrijven maar wij zijn alleen maar ervaringsdeskundigen.
Wel weet ik dat je altijd met de verslavingszorg in jouw buurt kunt bellen.
Ook is het misschien een ideen om een maatje te zoeken hier, iemand die je kunt bellen in nood.
Je bent hier nog maar net dus je hebt nog geen vertrouwensband met iemand van ons maar denk er eens over?
Liefs Em

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serena,

Was al op weg naar bedje, maar om toch nog te antwoorden, omdat de Belgische zorgverzekeringen het nog niet eens zijn met het vergoeden bliijft ht duren! Maar als je op de dagdraad ooit Yvonne tegenkomt, zij weet meer van hoe het in Ned. zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...