Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Vie mag ik vragen wat voor medi je krijgt tegen de soc. angst?En als ik het mag vragen:)wil je dan ook antwoord geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 quote: met het kiezen van de naam moest ik aan een ezel denken. Huh, je beschouwt jezelf als een ezelof is dit een forum voor ezels?Ia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hoi Alf!!Droomsturen!! De indianen deden dat ook al!Ik heb de hele nacht van tomatensap met tabascco gedroomd! Ben vanochtend direct een fles gaan kopen!!Goed teken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Haha VMDat is beter dan van drank dromenik heb die fles maar niet gekocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Veel films vanavondmaar voor de laat naar bed gaanderseen absolute aanraderThelma & Louisebekende film maar blijft mooiTh& L Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Nog iets op tv vanavond Alf!!Heb sinds een paar dagen een beetje donker wolk gevoel boven m'n hoofd!!Moest denken aan een posting van jou! Dan denk je dat stoppen met drinken ineens alles oplost maar alles behalve!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Dubble thinking Alf!!Ik hou van Th. & L!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Stoppen met drinken lost idd niets op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Maar Darhet kenmerk van lucide dr. is dat je wéét dat je droomt terwijl je dus droomtHeb jij dat dan?Dan kun je in je droom dus zaken gaan sturen...lijkt me fantastisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Deze is ook verhelderendluc. dr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Drinken ook niet, niet drinken ook niet! Beter niet drinken!Indiaanse squauws leerden hun kids om voor het slapen gaan niet bang te zijn van de wolf maar vis à vis te gaan en niet terug te schrikken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Nog even hoor Darcy Je schrijft: ja, ik weet WAT ik droomMaar dat bedoel ik nietHet gaat erom dat je in je droom ziten dat je dan weet dat je in een droom zitJe vliegt bv door de lucht (heerlijke dromen zijn dat..)en je weet dan: he ik vlieg maar het is een droom.Lucide dromen is iets anders dan helder dromenEn voor het goed onthouden van dromenstaan tips op de 2e link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Hee AriDe pt is vandaag geopereerdterwijl wij een proefrit reden in een mogelijke vervangerDie wordt het niet want veel te duur, maar was wel leuk om te doenDe rekening volgt...valt mee denk ik motortje vervangen dat zorgt dat de motor stationair loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ik kom me even melden, alles okee, en kurkdroog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 OK Darby ik zie je antwoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Mooi zo Woman Hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 De cursus kostuumgeschiedenis is van de lijst Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Ja de komt nog zeker wel Alf, alleen op wat langer termijnDeze aandachtspunten is voor nu en op kort termijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Alweer weg lekker ptatjes halen jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 OK WomanDie zijn ook wat overzichtelijkerStreef ik ook na, die doelen behalve de eerste dan die is niet voor mij bedoelddacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Interessant DarIets om meer van te weten voor jezelf en kijken wat je er verdermee kunt doen.Dat vliegen had ik wel eens in tijden van grote onrust, stress enz.Ik interpreteerde het dan als 'even loskomen van het aardse gewoel'want zo voelde het wel en werd ook zo wakker, met een prettig gevoel.Overigens schiet me ineens te binnen dat ik jaren een repeterende droom had, die ik al lang niet meer heb gezien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Iemand vraagt of ik de was even wil ophangenwant staat zelf het eten te maken en dat doe ik dan natuurlijk...zonder mopperen..hardop dan..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Nee DarroIk zoek geen cursus kostuumgesch.dat doet Womanen nu moet ik snel gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Joehoe I am back. Vanmiddag een levensgrote storing dus een paar uur afgesloten geweest. Dan is het wel erg stil en eenzaam hiero als ik niet heel ff m'n neus in de frumkamer kan steken.Goed, nu eerst ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Cath,Bedankt voor je reactie.Ik heb hier gemeld dat ik gisteren wat gedronken heb, 1 bier + 1 wijntje, omdat ik gewoon eerlijk wil zijn.Mijn teller staat dus weer op nul maar dat is niet erg, 'k weet nu dat ik zonder kan.Ik weet nog niet of ik sociaal kan drinken, vrees van niet maar geef mezelf nog één kans.Voor mijn droge periode was het me in elk geval niet gelukt het bij die 2 drankjes te houden, het werd altijd Teveel.De alcohol de baas zijn is wat ik wil, maar de baas zijn wil niet zeggen dat je hem af moet zweren.Als nu blijkt dat het me niet lukt gecontroleerd te drinken ga ik voor absoluut alcoholvrij.En ik wil ook iets recht zetten wat blijkbaar verkeerd is over gekomen: ik heb een geweldige jeugd gehad, mijn ouders dronken niet of nauwelijks.Wat ook de reden mag zijn dat ik veel te veel ben gaan drinken, het was zeker niet mijn opvoeding.Ik refereerde slechts aan die uitspraak van mijn vader omdat ik de forumleden zei verstandig te zijn terwijl ik dat zelf niet was.Meen dat dit forum er ook is voor mensen die willen minderen, gecontroleerd en sociaal met drank willen proberen om te gaan.Als ik me daarin vergis, bied ik mijn veronstchuldiging aan en zal niet meer van me laten horen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden