stropdas Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Even voorstellen. Mijn naam op dit forum is Stropdas ( beetje dom gekozen, maar ja..) Ben een vrouw van 46, en ook ik drink veel en veel te veel. Twee jaar geleden was ik ook al eens hier op het forum, en dacht toen veel te snel dat ik het allemaal wel aankon. Jaja... Ik zou heel graag 'gecontroleerd' willen drinken, maar ik heb voor mezelf nu wel bewezen dat me dat absoluut niet lukt. Soms twee, drie dagen niet drinken gaat nog wel. Maar daarna komt er geheid weer een dag dat ik ontzettend veel drink. Ik voel het ook gewoon aankomen dan 's middags, en ik baal daar zo vreselijk van! Hup een fles, twee fles, en soms nog een derde openmaken ook, VRESELIJK! Meestal doe ik dat in m'n eentje, zogenaamd sociaal gedronken 's avonds, en als iedereen dan naar bed is gewoon weer een fles openmaken. Ik haat het, en mezelf ook de ochtend erna. Na het eerste of tweede glas is er gewoon geen remming meer, hup doordrinken. Ik wil hier zó graag vanaf! Ik hoop dat het dit keer wél lukt. Het zal me niet dagelijks lukken om wat te schrijven op de dagdraadjes, maar ik heb me voorgenomen om het wel vaak te doen. Dus hopelijk tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitrit Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik ben al 40 jaar oud en de laatste vijftien jaar drink ik vreselijk veel.Ik dronk de laatste twee weken nonstop drie-vier flessen champagne per dag. Sorry, helpt me, please!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitrit Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik heb geen alcohol meer in huis en geen medecijnen, maar ik voel me vreselijk. Hoe kan ik vandag overleven? Ik ben mezelf niet, Ik ben in paniek en onrustig.Wat kan me helpen om een beetje tot rust te komen?Helpt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kitrit Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Alsjeblieft, kan me iemand een paar woorden schrijven! Laat me niet alleen! Alsjeblieft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Kitrit, Ik geloof dat je al met iemand aan het praten bent, is dit niet zo laat het me dan even weten, probeer in ieder geval even iets te zoeken wat ontspant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Hallo Stropdas, Welkom terug. De eerste stap is weer gezet. Heb je hulp bij het stoppen? Ik heb de internetcursus van Tactive gedaan en heb daar veel aan gehad. Hoe het allemaal werkt hier weet je al, dus zet hem op. De aanhouder wint! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Kitrit, ik hoop dat je wat tot rust bent inmiddels, ik lees nu pas je berichten en je klinkt wanhopig. Welkom hier trouwens en er valt veel te bereiken hier. Weet je al een beetje hoe het forum werkt? Je hebt bij iemands voorsteldraadje geschreven, dus men vindt jou hier niet snel. Bij wie is wie, kun je je voorstellen zodra je daar aan toe bent. eerst maar eens je thuis gaan voelen hier. Niet opgeven hoor als je niet meteen antwoord krijgt, en anders bij ditjes en datjes op de datum van de lopende dag is er meestal wel iemand in onze "virtuele huiskamer" . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden