Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goh wat een heerlijk bericht Fo. Daar kun je inderdaad het ladidadidagevoel van krijgen. Hoe heb je dat cholesterolgehalte weer omlaag kunnen krijgen dan?Gewoon door niet te drinken? Nou in ieder geval weet je nu waarom je de alcohol moet laten staan. En heerlijk dat je al zo vlug resultaat ziet.

Hey harder werkster Isje. :heart::sun::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook medicatie, Bol. Vorig jaar werd ik doorverwezen naar de internist vanwege een extreem hoog cholesterol en een erg opgezette lever (ik last van een opgezette buik met een opgeblzaen gevoel).
Van hem kreeg ik medicatie voorgeschreven en die sloeg aan. Ik zal het wel levenslang moeten blijven slikken. En daarbij weinig of geen alcohol. En een beetje op de voeding letten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Fo. Ik heb een internist in de fam.;) Wist je dat nog niet?:)

Isje, het is wel goed met mij maar ik ben moe van jouw werken. Hoe kan dat nu? Nou maar wel lekker dat je morgen een daggie vrij bent. Dan weet je je werk te waarderen. Morgen een beetje uit pitten?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kipfilet is afgekoeld en ligt nu in de koelkast. Heb een wrap gemaakt met veel groenten en knoflook zodat ik straks alle ruimte heb om tuttie uit te laten hahaha. Lekker in schijven gesneden en bij de tv. Nog een uurtje volhouden en kan ik eindelijk naar bed. Bed niet meer gezien sinds gisteren 8 uur in de morgen, zal wel een puinbak zijn. Nou das eigenlijk niet abnormaal want haat het een bed op te maken. Bed blijft zoals ik er uit kom en zo kruip ik er weer in. Niks spreien of zoiets, gewoon mijn puinbakkie weer in. Ja mag ik ook een tik hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze laatste nacht is ze nog hier
Morgen gaat ze weg
Eerst nog een weekje bij haar moeder en dan eindelijk in haar eigen (koop) huis
Ik zal nooit vergeten toen ze met een tas voor mn deur stond
Gevlucht uit er huis voor haar vriend
We konden het op het forum niet vertellen, want het moest geheim blijven
Anoniem onderduiken doe je niet zomaar
Weg van je dochter (die logeerde al die tijd bij oma)
In een donker souterrain onder mijn huis
Maar wel veilig, en rustig.

Ik heb het over Tatum.
Vanaf december heeft ze bij mij gewoond.
En nu krijgt ze een heel mooi eigen huis, helemaal van haarzelf, natuurlijk met dochter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge woman............

Ja rare tik om altijd zo in mijn bed te kruipen. Om de 2 weken verschoont mijn hulp het bed en dat is dan de enige keer dat het netjes ligt hahaha. Naja iedereen recht op een eigen tik maar de beestjes vinden het heerlijk en ik ook. Mijn overleden man vond het ook best dus zie geen enkel probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman heerlijk dat Tatum bij jou rust heeft gehad. Ze zal je heel dankbaar zijn meis. Toppie:heart:

Lieve mensen ik ga weer af sluiten. Hoor hier vaak mensen zeggen, dat ze vergeten zijn af te sluiten. Ik doe dat nooit. Als je je p.c. af sluit dat sluit je automatisch op het frum ook af. Ik ga vaak weg en laat m'n p.c. gewoon, ingelogd aan staan. Hoef ik niet iedere keer opnieuw in te loggen. Een stuk makkelijker vind ik.
Nou trusten allemaal.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog goed te lezen woman. Verdikke wat ben ik onder de indruk. Das pas een echt geheim geweest. Je zal haar best wel missen na zo'n tijd samen geweest te zijn. Meid heel veel geluk morgen en steek weer een kaarsje aan voor het afscheid. Steek nog eens het hele forum in de fik geloof ikhahaha.

Afgesproken met vriendin uit Australie dat ik einde van het jaar naar haar toe ga. Moet nog veel regelen met Banjo om haar mee te krijgen het land in. Ben voor drie maanden uitgenodigd (visum) om eens te kijken om daar een nieuw leven op te bouwen. Eng hoor zo in mijn uppie maar Ghana is ook niks. Heb daar wel een groot stuk grond en een half afgebouwd hius maar heb daar niets te zeggen als vrouw. Het voorstel van din uit Australie was om daar eens te kijken. Ach het weer is daar goed en de andere kant van de stad is ook vreemd dus waarom de oceaan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...