Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 CathyFijn voor je! BabbleDat euforische gevoel ken ik, heerlijk hè?En heb dat nog steeds hoor af en toe.Kan ook zomaar ineens even lekker lachen,gewoon als ik alleen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Dag allemaal, ik ga naar de psych.Ben benieuwd of ze vandaag over groepstherapie begint??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Jannigje Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hoi Babble,Als time tracker de time goed trackt, dan is dat heel goed.Drie maanden zijn in zicht. Toppie Babble.Stay on the right track.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Cathy, wat geweldig.Hoop dat "vriend" niet jalours wordt maar hou virtueel van je Laten we samen verder hobbelen en proberen gelukkig te blijven.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Babble,Je bent geweldig bezig, ik ga 2 maanden, 1 week 1 dag en pak 'm beet 20 uur op je achter lopen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik ga werken, hele fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Druppeltje Een persbericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Wat betekenen die kruisjes Borretje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Borretje, Knietjes afkuisen.Bek op't stuur en gaan met die banaan.En...wie schrijft die blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 kan ik me voorstellen, borretje...het zijn altijd de momenten van onoplettendheid...vandaag nieuwe start en volhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 oh jee Borretje.Nou ja, je kan vallen, maar je moet niet blijven liggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 borretjeeven voor jou ingelogd...en eerst een paar keer tot 10 geteld..Laat ik beginnen met te zeggen dat ik het moedig vind, dat je het hier meld, dat vind ik echt knap!Dat je hebt gedronken terwijl je weet wat er op het spel staat? Daar moet je een flinke schopvoor onder je kont hebben Bij deze!!Ik hoop dat je goed nadenkt en de draad weer oppakt!Weet dat je hierin wel wordt gesteund hier, dus blijven komenwant het gaat je lukken, want dat moét voor je kind én voor jezelf!!Als ik het kan, kan jij het ook! En dat gaat nu eenmaal niet vanzelfdusGo for it !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ik heb net nog je voorstelling gelezen bij Wie is Wie....Reden temeer om niet meer (proberen) te drinken, lijkt me...Ik had zelf ook de kracht in me om te stoppen, maar zag dat nooit, totdat lotgenotenme daar op wezen hoe zij dat deden....Het ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 We laten je alle hoeken van het forum zien.Borretje, ik viel ook terug en kreeg schopjes, en zie,een mirakel geschiedde.Ga er voor, er valt winst te behalen, fysiek mentaal en materieel.Actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 En nu op de fiets, leeftocht halen.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Gelukkig zitten er in alle hoeken van het forum lekkere zachte kussentjes om je weer op te vangen hè Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Adam uit Adam. Geen triggers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 ik ookdoei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Yep Coco. Nu shoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Adam inleuk je te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Blauwe knoop, mag toch wel.Coco met de blauwe knoopjes.Niet drinken- niet roken.Ga er maar aan staan.Als Ajax wint is Vie een beetje down.Ach, misschien ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ach, ik heb op dit moment ook zo'n heerlijk verkneukelgevoel bij iedereen hier en de sfeer op het forum!Pff, ben blij en opgelucht, en ook dus om jullie lieve berichtjes.Eindelijk kan ik/kunnen wij hier weer toekomstplannetjes maken.... héérlijk!Er is domweg weer hoop en ik heb ineens overal weer zin in: zei ik al eerder toch: zelfs om maar helemaal te stoppen met drinken....Dus Borretje, kop op. En Harry, het gaat helemaal goedkomen.fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Vanmiddag gesolliciteerdEen goed gesprek, alles klopt, volgende week hoor ik de uitspraak. Als beloning vermogen aan kleding gekocht, waarvan wel wat retour gaat. Gelukkig heb ik de bon nog.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden