Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Cathy, wat geweldig.Hoop dat "vriend" niet jalours wordt maar hou virtueel van je Laten we samen verder hobbelen en proberen gelukkig te blijven.Harry
Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Babble,Je bent geweldig bezig, ik ga 2 maanden, 1 week 1 dag en pak 'm beet 20 uur op je achter lopen.Harry
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Borretje, Knietjes afkuisen.Bek op't stuur en gaan met die banaan.En...wie schrijft die blijft.
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 kan ik me voorstellen, borretje...het zijn altijd de momenten van onoplettendheid...vandaag nieuwe start en volhouden...
witte Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 oh jee Borretje.Nou ja, je kan vallen, maar je moet niet blijven liggen!!
niwi Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Ik heb net nog je voorstelling gelezen bij Wie is Wie....Reden temeer om niet meer (proberen) te drinken, lijkt me...Ik had zelf ook de kracht in me om te stoppen, maar zag dat nooit, totdat lotgenotenme daar op wezen hoe zij dat deden....Het ga je goed
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 We laten je alle hoeken van het forum zien.Borretje, ik viel ook terug en kreeg schopjes, en zie,een mirakel geschiedde.Ga er voor, er valt winst te behalen, fysiek mentaal en materieel.Actie.
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 En nu op de fiets, leeftocht halen.Laters.
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Blauwe knoop, mag toch wel.Coco met de blauwe knoopjes.Niet drinken- niet roken.Ga er maar aan staan.Als Ajax wint is Vie een beetje down.Ach, misschien ook niet.
smart Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Ach, ik heb op dit moment ook zo'n heerlijk verkneukelgevoel bij iedereen hier en de sfeer op het forum!Pff, ben blij en opgelucht, en ook dus om jullie lieve berichtjes.Eindelijk kan ik/kunnen wij hier weer toekomstplannetjes maken.... héérlijk!Er is domweg weer hoop en ik heb ineens overal weer zin in: zei ik al eerder toch: zelfs om maar helemaal te stoppen met drinken....Dus Borretje, kop op. En Harry, het gaat helemaal goedkomen.fijne dag allemaal!
Otje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Vanmiddag gesolliciteerdEen goed gesprek, alles klopt, volgende week hoor ik de uitspraak. Als beloning vermogen aan kleding gekocht, waarvan wel wat retour gaat. Gelukkig heb ik de bon nog.x
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Druppie uit Adam hahaha.Coco weet het nog ff niet maar wel dat ik me zomaar de wet niet laat voorschrijven. Regeltjes zijn om te overtreden zeg ik altijd maar dus geef de moed niet op.Soothe persbericht ontvangen en reageer nog sneller als de telegraaf. Hoewel?
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Zal voor je duimen woman. Weer een kaarsje aangestoken. Steek echt nog eens de boel in de fik hier met al die kaarsjes. Kunnen de moderators niet zorgen dat we een virtueel kaarsje aan kunnen steken? Doe ik op de rouwsite ook en bij ALAS (stichting waar doggy vandaan komt) kan dat ook dus waarom hier niet voor wie een extra lichtje nodig heeft?
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Cathy hier ook in eens in jubelstemming van jouw berichtje. Wat moet dat inderdaad een opluchting geven zeg. Alle onzekerheden die je gisteren had zijn weg. Nou meid nu maar heerlijk genieten.Bor. hé wat beroerd voor je dat je gedronken hebt. Had je de moed niet om op het forum te komen en te praten over je trek? Moeilijk hé om die stap te nemen als je zo graag wil drinken.Hopelijk dat het je de volgende keer wel lukt, er hangt zo veel van af. de relatie met je kind moet gewoon weer helemaal goed komen. Probeer de volgende keer toch aan te kloppen op het frum;)Zie dat Co ook weer van de partij is. Schijnt de zon bij jou ook zo lekker wijfie?
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Maar meteen doorgestuurd, lijkt me wel zo slim. Zo hulp lekker aan de poets en ik ga me tutje wandelen. Mag eigenlijk niet maar we vinden het samen kee.
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Bor, ik weet heel goed wat je met die tweestrijd bedoelt hoor. Je wil opp dat moment eigenlijk niet hebben dat iemand anders jou probeerd van jouw behoefte af te praten. Je wilt maar een ding op dat moment en dat is drinken. Nu wint dat gedeelte nog maar geloof me, er zal echt wel een tijd komen dat jij sterker bent dan de alcohol.
albertina Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Goedemiddag,wat een prachtige dag vandaag.Ik stuiter nog wat na van de therapie.Vanavond een wandeling maken datschept weer wat lucht in het hoofd.Nu nog even van de zon genieten.
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Ja lieve Adam heb het zonnetje gezien hoor.
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Geplaatst 15 april 2010 Net mail gehad uit dat verre continent en in het Spaans dus want zo had ik ook gemaild. Naja eigen schuld dus had ik maar niet zo naar moeten doen. Begrijp dat ik er nog bericht over krijg dus aha dat is geen nee. Ook mail gehad van vriendin en we komen er maar niet uit over het tijdverschil want klok is ook daar verzet. Kijk ik op wereld klok is het 9 uur verschil en zij beweren 10 uur en ik 8. Tja dan kan je het ik het midden laten he hahaha. Maar ben erg nieuwsgierig wie er nu gelijk heeft. want het is toch raar dat je met internet niet eens weet hoe laat het is bij elkaar. Enfin ze zijn nu naar bed en lees het vannacht wel en heb in elk gaval geen nee bij die @ douiane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden