fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Te gek, Rapilos Het nieuwe leven nu echt in zicht, hoera.Wordt wel even wennen, geen bezichtigingen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Was nog ingelogd en zag nog net dat Rapilos haar flatje heeft. Geweldig meid en gefeliciteerd. Gun het je van harte!!!Wilde al uitloggen omdat de makelaar zo komt want heb een bod op mijn huis. Nog eens 30.000 onder de prijs terwijl ik al 55.000 gezakt ben dus was het er niet zo mee eens. Nu komt hij de voors en tegens bespreken en proberen telefonisch tot een accoord te komen hoever ik nog wil/moet zakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Wat een dilemma, Drup.Ik wens je veel wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ja, m'n nieuwe leven gaat nu echt beginnen.Ik kan er binnen een maand in als het goed is.Nou, die dikke ondervloer, komt er waarschijnlijk niet woman, want er ligt vrij nieuw,duur parket in.Maar daar wil ik wel een paar mooie kleden overheen, en op hakken loop ik nooitWel gek, dat ik nu geen huizen meer hoef te bekijken.Dat word afkicken.Drup,Dat is wel heel veel geld wat je hebt moeten zakken, maar ja, wat is wijsheid he, anders raak je het misschien nooit kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Allereerst Woman,Wat vind ik het ontzettend leuk voor je dat je een leuke date hebt gehad. Ik gun het je zo ontzettend. Je bent zo'n warme vrouw En ook nog een sollicitatiegesprek. Weet je al hoe dat is afgelopen? Wauw. Je gaat goed!En wat heb ik een groot respect voor jou dat je zo leuk kunt uitgaan zonder alcohol. Petje af Rapilos, ik ben zo ontzettend blij voor je dat je ook binnen een maand een eigen stek hebt. Bij mij verloopt het de laatste tijd allemaal wat stroef, maar volgende week donderdag krijg ik dan toch écht de sleutel. Ik kijk er ook zo ontzettend naar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Suus: mijn boosheid loopt op omdat je mij ergens van beschuldigd wat niet waar is!Ik zou graag zien dat je daar op terug kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Mensen,Ik sluit weer af, moet aan het werk.Tatum, ook heerlijk voor jou, dat je de sleutel bijna hebt.Geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 rapi VAN HARTE fijn dat je nu een eigen leven kunt opbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 tatum ook een eigen woonruimte HEERLIJK.ik heb ooit m'n vrijheid opgegeven om 'vrienden' te helpen. dat doe ik nooit meer. ik heb nu een eigen stek en zal het nooit meer opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Gelijk heb je Igor.Als dit alles achter de rug is, dan geef ik deze woning ook nooit meer op. Niet voor een vriend en niet voor vrienden. Een eigen plek is zo ontzettend belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 drup niet je haar kortwieken. bij het vatkruid hebben ze anti-klit spray. probleem zo opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 quote: Originally posted by: cathy56Suus: mijn boosheid loopt op omdat je mij ergens van beschuldigd wat niet waar is! Ik zou graag zien dat je daar op terug kwam. Cathy, laat je niet boos maken, ik ben bang dat ze zelf niet weet wat ze doet (miiscien wordt ze nu ook boos op mij).Je hebt het toch gelezen, Emmaroos, Vie, Soothe en nog zoveel anderen, ze hebben allemaal het beste met haar voor, maar dringen niet door.Ik zou in dit geval die ban wel snappen, het gaat nu alweer over haar en het raakt de forumleden te diep op een negatieve manier.HIER SCHIET NIEMAND IETS MEE OP, OOK SUUS NIET.o,o, een spelfout, ligt niet aan het toetsenbord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Helemaal met Foto eens, Cathy, ze verward jou met mij denk ik maar wat foto ook zegt, zullen we het ergens anders over hebben?Ik ga zo naar de markt en het weer is straaaaaaaalend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 een grote bos bloemen kopen voor JEZELF? je hebt het verdiendt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Was dat tegen mij Igor?Ik ga me op een lekker gebakje trakteren denk ik maar wat lief dat je dat zegt?Kan ook zijn dat je het niet tegen mij hebt, dan sta ik voor aap nu, hahahaha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik hoopte dat het tegen mij was, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 ER het was voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Buuhhhhhhhhhh:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Echt superlief van je:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 foto jij ging niet naar de markt toch? maar vooruit voor jou (ik krijg het niet voor elkaar om een bos te maken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 als ik nu maar geen scheve ogen krijg. voor allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Igor :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik ga ook de zon in, vitamientjes en kleurtje opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 de zon speelt hier verstoppertje.dan maar even lui op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 beste mensenheb een paar dagen geen bijdrage geleverdniet dat dat moet, maar er is genoeg gebeurd zo heb ik gelezenik doe er even niets mee, behalve doormalen in mijn hersenpanik heb er even moeite mee wat er zoal voorbij komt op dit forumaf en toe komt het allemaal heel dicht bijmomenteel ben ik heel erg bezig ben met niet drinken, 't is bijna een dagtaakdaarom neem ik even afstand van dit forumwant alle meelezenperikelenproblemenetc zijn me even teveellees jullie binnenkort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden