PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heee drup!Verleden kan je niks meer aan doen maar de toekomst is wat je er zelf van maakt he!Met of zonder geld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nou moe, ik krijg net een mailtje van em binnensnel lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 vol verwachting klopt ons hart................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Tuurlijk durf jij dat wel Woman. Confronteren die hap! Nu zit je in onzekerheid en da's niet goed. En bijkomend voordeel is dat als hij het niet verwacht je in ieder geval een eerlijke reactie krijgt.Naaah klinkt goed Ya, en de komende dagen kun je lekker op je bedje in de tuin blijven liggen. Ga ik zondag iig wel doen ja.Aanpassing: was weer te snel. En Woman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 He Woman, balen hoor!!!Het leek zo veelbelovend.Ik vind het zo wie zo dapper dat je het hebt geprobeerd. Dag allemaal, ik ga ook afsluitenTot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja Helemaal goedMy GodHij heeft veel aan me gedacht en hoopt me snel weer te zien. Holy Camoly pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goedenavond Hermie, alles goed meid? Ja sinds ik de pillen de deur uit heb voel ik me weer mens, en type ik even netjes of niet dan?Woman misschien is hij bang voor jouw reactie of voor afwijzing?Igor sweet dreams, en hou het netjes he!Idd Yalala zeg dan eerlijk het klikt niet, wees een vent:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Zie je nou ongeduldige doos! haha!Alles komt goed!Haha ,enjoy your butterfly,s! hihihihi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Baddaboom baddaboom Woman.. Suus het is zo een stuk beter meid, moest er af en toe een soort van Arabisch woordenboek bijpakken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ging ik even door een emotionele achtbaan vandaag zeg he, mama mia. En op het moment dat ik besluit om het achter me te laten komt er een mailtje binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 We willen het weten woman, we zitten in spanning, hij voelde ons boos worden en was bang voor de ADB CLUB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nou Woman, dan was mijn berichtje te voorbarig Nu weer vlinders??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Heee win,goedenavond ook voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Woman ::musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik voel me nu net een stuiterbal jannigje, maar wel eentje met een grote glimlach. Ben echt blij ! Ik had em zowat overal uitgeknikkerd en geblokkeerd...facebook, hyves, u kent het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Nee was swahilie geen Arabisch Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Oké, dan ga ik nú met een gerust hart afsluiten.Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Aaah kijk vandaar dat ik met mijn woordenboek nergens kwam haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Slaap lekker Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Wing kom eens met een diepzinnige tekst dat als ik niet kan slapen wat te denken heb. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ga jullie verlaten,heb nog nooit zo lang op het Forum gezeten als vandaag,hoop het ook niet meer zo vaak te hoeven doen maar vond het wel even heerlijk!Dikke kus,ik ga slapen anders wordt de dokter boos! hihi!Welterusten voor iedereen!Suus,ff voor jou! Je gaat goed wijfie en Woman...............Doe ff een extra dansje door de kamer vanavond!Op de tafel! haha!Kus voor jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ja kheb em er al over ingelicht Winchi. Dat ik wel temperament heb enzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Jannigje trusten, droom fijn!Hermie vraag het dan ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 haha Yajala, ben echt zoooooo opgelucht -oefSlaap lekker en droom zacht. lekker knuffelen met je hondje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Yalala trusten en ik plaatst nog wel wat moois op je hyves en laat dure auto's met rust he hahahaha ff spugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden