Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rapi,
het is helemaal niet raar als jij de huidige eigenaar vraagt of je even langs zou mogen komen om maten op te nemen.
Dat is ook bij ons vorige huis gebeurt hoor, is niets mis mee.
Dan kun je alvast aan de slag, al zou het maar zijn dat je plattegrondjes maakt en op papier gaat inrichten.
Of als je zelf naait kun je dan aan de slag met gordijnen en zo.
Gewoon doen hoor, afspraak maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het sapvasten zou voor mij ook goed zijn, zit in de zw en heb de laatste tijd ontzettend veel gesnoept en weinig bewogen. ik wou van de week stiekum meedoen, maar s'middags (fruitdag) had ik het al gehad. ik moest wat warms hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje geweldig meis dat het weer wat beter met je gaat. Ja dat langzaam op bouwen is een groot probleem. Je wilt misschien zo graag weer van alles doen nu je arm weer goed is.
En wat een zaaaaalig gevoel dat er nu eens voor jou gezorgd wordt. Heerlijk lijkt me dat. Wat moet jij trots zijn op jouw ventje:present:

O Rapi, het zou rapper moeten gaan hé? Heb je ook hulp bij het verhuizen? En heb je al een indeling gemaakt in gedachte waar je alles neer gaat zetten? Maar belangrijk is dat het gaat geberuen, Rap. in haar nieuwe woning. Heb je er ook een tuintje bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,
Er wordt binnenkort een afspraak gemaakt, omdat er nog spullen overgenomen kunnen worden.
Dan kan ik meteen de maten opnemen.
Maar eerst moet ik het koopcontract tekenen, dat heb ik nog steeds niet.
Er staat ook nog steeds een bordje "Te Koop"op.
Vervelend, want zo lijkt het net of het nog niet van mij is.
Wachten maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,
Ik krijg vast wel hulp bij het verhuizen.
Nee, ik heb er geen tuintje bij helaas.
Het is op de 6e verdieping, wat ik aanvankelijk veel te hoog vond.
Maar eenmaal binnen, was ik verkocht.
Een heerlijke ruime, en vooral lichte woonkamer (Wat ik heel belangrijk vind)
Balkon over de hele lengte, en op het zuiden,en een heel mooi uitzicht.
Dus daar ga ik gewoon gezellige plantenbakken neerhangen.
Dat wordt wel wat hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ik ook doen Rapi, een afspraak maken om maten op te nemen.
Lekker voorpretten en plannen, leuk toch!

Valt wel mee hoor met dat knappe van het sapvasten. Bovendien at ik de laatste weken toch al weinig omdat de Sertraline mijn eetlust remt. En ik hou toch al niet zo van zoetigheid.
Wel slaap ik meer dan normaal en ben ik vanmorgen niet naar Nordic Walking gegaan, dat vond ik iets teveel van het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Hier iemand die een gat in de dag heeft geslapen; heerlijk hoor. Had het even nodig!

Dat sapvasten lijkt me een hele toer, maar geweldig om daarna zo fris te zijn in je lijf!
Jammer genoeg kan ik het nog niet gaan doen. Eerst dat vermaledijde roken aanpakken.

Rapi, kom je in een leuke omgeving te wonen? Anders ga je daar alvast heen.... boodschapjes doen
of een wandeling maken. Maak je de buurt alvast een beetje eigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rap. of gewoon aan bellen en zeggen "goh, heb ik hier toevallig m'n fietsensleutels laten liggen, ik heb het hele roteind moeten lopen, nu heb ik zooooo'n dorst". Misschien trappen ze er in.:P

Een gat in de dag geslapen Cath? Heerlijk toch meis.:sun:

Suus houdt vol.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy,
Een gat in de dag geslapen..
Knap dat je dat kunt.
Ben elke ochtend 6.00 wakker, rek het dan nog tot 7.00 en de dag is weer begonnen.
Ben veel te onrustig de laatste tijd.

De omgeving waar ik woon, hoef ik niet te verkennen.
Het is mijn oude omgeving, dus heel vertrouwd.
Lekker dicht bij mijn kinderen
En lekker dicht bij mijn ex:angry:.
Weet zeker dat ex dit geweldig vind.
Ik wat minder eigenlijk, maar ach kan ook wel weer gemakkelijk zijn met zo'n weekeinde latrelatie (als dat goed blijft gaan tenminste)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, of ze boven alvast het behang ervan af mochten halen EN of ze in de achtertuin aan de slag mochten: pad verwijderen (dat naar de keukendeur liep) en de boel afgraven, dan zaten ze niet in de rommel als zij er kwamen... en nu kon schoonpapa dat lekker doen.
Yessssss en wij dan??? laatste maand dus maar lekker door de bagger lopen?
Kijk, we waren jong en naief, hebben ze de sleutel al gegeven toen wij er uit waren en het nog anderhalve week duurde voor de overdracht/koop plaatsvond. Hebben daar geen vergoeding voor gevraag/gekregen en stonden al helemaal niet stil bij de risico's van dingen die fout zouden gaan, maar aan de slag terwijl wij er nog gewoon woonden..... dat ff niet, hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik zie het voor me Yvonne.... daar zit je toch niet op te wachten he, vlak voor en tijdens je eigen verhuizing. Wat een gekkenboel!!

Ik zocht net naar iets om te kopieëren, een mooi verhaal waar ik zelf veel aan heb.
Moet het nu zelf na vertellen van een videootje. Komt er zo aan dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...