druppeltje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Super woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Emheb je al eens geprobeerd met producten uit de dode zee? Heeft mij indertijd erg geholpen bij mijn huidproblemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Hahaha, zo ben je met z'n tweeën, zo zijn het er weer 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zonnetje, daar kreeg ik net een tip over dus ik zal dat eens proberen.Gek is dat he, nooit last van zoiets en ineens zo heftig, ik robeer ook echt alles hoor.Dank je voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Drup, wat een toestand is dat met jou he?Moet je elke dag naar de HA om je wond te spoelen, als je hier woonde deed ik het voor je.'k zit in het vak immers......Maar ik hoop dat je hoofdpijn zakt want hoofdpijn is zooooooo vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Graag gedaan Em, weet zelf uit ervaring dat dit echt afschuwelijk aanvoelt.Moest je in Nederland aan de produkten van AHAVA geraken; ik raad ze je aan. Is één van de beste product van de dode zee labs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik zal het onthouden Ik zie een mdefize ingelogd staan, kom je ook nog even kletsen?Ken je niet?Schroom niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zonnetje, sunny,Hoe komt het dat jij het weken volhoud en dat ikna een week al gekwordt van de gremlins!! Duiveltje wel, engeltje no................... Hellup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 @VM hoezoe bedoel je na weken volhoudt... ben sinds 15 april??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Oefffff, dit forum werkt wel erg verslavend, bijna de verjaardag van mijn beste vriendin vergeten, net even gebeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 oei foto, moest je er niet naartoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 ik slaap amper, max 4u per nacht, zweet als een varken, heb het constant warm en koud, rillingen en beven over gans mijn lichaam waarvan ik voor het moment geen controle. Ik lees iedere dag de ditjes en datjes en denk tja mijn probleem waar ik nu doorheen moet is normaal ... en lijkt niets tov wat al deze mensen doorstaan (ik denk nu bv vandaag aan Alf, Desi, Drup, een paar dagen geleden Suus,...) Ik ben gewoon tevreden dag ik de dag sober doorkom en... wil jullie dit ook dan vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 nou zonnetje, dan heb ik niets te klagen wat gezweet en veel slapen (ja weet het VALKUIL) en ik ben wel een beetje eigenwijs, ik wil niet afhankelijk zijn van drank. ik mag niet drinken.PUNT met hoofdletters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 maar VM ik heb zeker mijn Gremlins, heb dit zelf aan jullie gemeld, iedere dag maar vooral nacht weer komen ze tevoorschijn. Ze beangstigen mij, doen me twijfelen, het verleden staat weer klaar en duidelijk voor me... hoewel ik dacht het vaarwel, een punt had achtergezet. Toch blijkbaar niet(?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 maar ik weet ook dat als ik in de put zit dat alles vergeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Zon, je moet nooit je problemen met die van een ander vergelijken.Jij voelt de jouwe en die zijn net zo belangrijk als die van een ander.Ook al lijkt het allemaal erger wat die ander heeft.Maar jij bent belangrijk en je hebt recht op je eigen verdriet en je doet jezelf tekort als je dan maar niks zegt omdat een ander het erger heeft.Maar ook goed voelen is goed om te delen. Hartstikke mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 quote: Originally posted by: igoroei foto, moest je er niet naartoe dan? Nee hoor, ze heeft besloten om het in juni te vieren, dan kan ze ook de tuin erbij betrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 poehee, ruim een uur bezig geweest met bijlezen!En wat was de mening over en van dr Frank?Ik ben er na 3 weken mee gestopt, werd knettergek van de verstoppingen en was in kilo's wel afgevallen maar alles zat nog strakker dan daarvoorMijn darmen hebben ruim een week nodig gehad om weer normaal te gaan werken en nog steeds gaat het niet van harte.Voor mij geen dr Frank dus!Nu eet ik gewoon normaal, snoep niet en val netjes af, bevalt toch wel beter hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 ik ga m'n bed opzoekenweltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik ben er weer! sorry rotavond gehad en vindt mijn pad wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Em = dank je voor je begrip; het is genoteerd!maar teveel lang geleden gehoord dat ik niets waard was, dat ik niets betekende met alle gevolgen van misbruik, dus is nog echt wel een punt waar ik aan moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Wil je erover praten Suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ja graag Emma, ik wordt genegeerd hier thuis en merk aan mezelf dat ik dat laat oplopen Ben erg gespannen en onrustig en te neergeslagen, hij is bij een kamer wezen kokenen zegt van niet en ben dat gelieg zat Ik heb de bewijzen hier,. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Ik ga afsluiten, hondje nog uitlaten en straks nog Cold Feet kijken. Waarin overigens ook erg veel gedronken wordt, en ze hebben nooit een kater. Dan fijn slapen met mn hoofd ergens in de wolken. Ik slaap als een roosje, val meteen in slaap en wordt uit mezelf weer wakker smorgens. Dat is wel eens anders geweest, well you know.....Dus ik laat mooi die eerste staan en slik braaf 1 x in de week een groen pilletje zodat ik beschermd ben tegen valkuilen en verleidelijke sirenes en gremlins. Woensdag over een week zie ik mn date weer, dan is het bevrijdingsdag dus dan kunnen we iets leuks gaan doen. Dahag xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Wil je msnnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden