Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik slaap amper, max 4u per nacht, zweet als een varken, heb het constant warm en koud, rillingen en beven over gans mijn lichaam waarvan ik voor het moment geen controle. Ik lees iedere dag de ditjes en datjes en denk tja mijn probleem waar ik nu doorheen moet is normaal ... en lijkt niets tov wat al deze mensen doorstaan (ik denk nu bv vandaag aan Alf, Desi, Drup, een paar dagen geleden Suus,...)
Ik ben gewoon tevreden dag ik de dag sober doorkom en... wil jullie dit ook dan vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar VM ik heb zeker mijn Gremlins, heb dit zelf aan jullie gemeld, iedere dag maar vooral nacht weer komen ze tevoorschijn. Ze beangstigen mij, doen me twijfelen, het verleden staat weer klaar en duidelijk voor me... hoewel ik dacht het vaarwel, een punt had achtergezet. Toch blijkbaar niet(?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon, je moet nooit je problemen met die van een ander vergelijken.
Jij voelt de jouwe en die zijn net zo belangrijk als die van een ander.
Ook al lijkt het allemaal erger wat die ander heeft.
Maar jij bent belangrijk en je hebt recht op je eigen verdriet en je doet jezelf tekort als je dan maar niks zegt omdat een ander het erger heeft.
Maar ook goed voelen is goed om te delen. Hartstikke mooi toch?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poehee, ruim een uur bezig geweest met bijlezen!
En wat was de mening over en van dr Frank?
Ik ben er na 3 weken mee gestopt, werd knettergek van de verstoppingen en was in kilo's wel afgevallen maar alles zat nog strakker dan daarvoor
Mijn darmen hebben ruim een week nodig gehad om weer normaal te gaan werken en nog steeds gaat het niet van harte.
Voor mij geen dr Frank dus!

Nu eet ik gewoon normaal, snoep niet en val netjes af, bevalt toch wel beter hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten, hondje nog uitlaten en straks nog Cold Feet kijken. Waarin overigens ook erg veel gedronken wordt, en ze hebben nooit een kater.
Dan fijn slapen met mn hoofd ergens in de wolken.
Ik slaap als een roosje, val meteen in slaap en wordt uit mezelf weer wakker smorgens. Dat is wel eens anders geweest, well you know.....
Dus ik laat mooi die eerste staan en slik braaf 1 x in de week een groen pilletje zodat ik beschermd ben tegen valkuilen en verleidelijke sirenes en gremlins.
Woensdag over een week zie ik mn date weer, dan is het bevrijdingsdag dus dan kunnen we iets leuks gaan doen.
Dahag xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...