Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Dees ik voel me een beetje, ja hoe moet ik het zeggen, ik weet het niet goed. Zou het kunnen zijn dat er meer aan de hand is dan alleen maar die kleine fout? Het lijkt net of er een bom gebarsten is. Iets wat al langer speelt dan alleen maar het ongelukje. Heb ik dat verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er wordt je hier vanalles aangeboden Dees, goed lezen lieverd:heart:

Jeugdzorg???????????? práát me er niet van. Corrupte bende, dat is het. Moet je mijn moeder er over horen, mijn moeder en ik geven ook geen cent aan de kinderbescherming als die collecteren.
Ik ben opgegroeid bij pleegouders dus mijn hele leven met jeugdzorg te maken gehad. Ik heb geprobeerd om te vertellen dat ik sexueel misbruikt ben, mishandeld werd, lichamelijk en geestelijk maar ze vonden dat ik maar dankbaar moest zijn dat er een pleeggezin voor mij was. ***
Mijn moeder was beloofd dat ze mij mocht houden vroeger en ook dat ik op slinkse wijze niet door gegaan. Ach, praat me er toch niet van, ik zit hier de letters zo boos aan te slaan op mijn toetsenbord.
Borretje, ga ervoor hoor. Doe die testen gewoon maar wel en opname bij verslavingszorg met het gezin is niet direct nodig, vechten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dees, uiteraard heb je het nu over je zus, hé meis? Ja dat is niet te begrijpen, maar het geeft wel aan dat je mee gestreden hebt en ook moegestreden bent. Dat is het laten gaan lieverd en dat doet pijn. Je wilt ze niet kwijt maar bij je houden. Maar je zal ze een stukje los moeten laten, het kan niet anders. Ik heb zo met je te doen meis. Wat kunnen we nu voor je betekenen? Wat zou je nu het liefst hebben?:heart::sun:

Woon jij nu in A. Rixel of heb ik iemand anders voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy moest natuurlijk weer naar de dokter en was er blij om want voelde me echt beroerd. Er zit een bloeduitstorting zo groot als een mannenhand. Daar bovenop zit een gat wat gehecht is maar daarnaast (dus ook op die bloeduitstorting) een mega grote schaafwond waar nu een grote korst op zit die telkens gereinigd moet worden. Mag dit niet zelf doen want hij wil het in de gaten houden. Volgens wat hij nu ziet en contact met de EHBO te hebben gehad is het geen wonder dat ik me zo @ voel want scheen een hele duikel gemaakt te hebben. Politierapport was ook binnen en bleek dat ik hier niets aan kon doen (op/af rit deugde niet) en er geen alcohol in het spel was. Dat laatste wist ik al maar zag dat graag zwart op wit want als je eenmaal een naam hebt....Nu niets als veel haren wassen (lees weken) en veel rust maar zeker elke dag naar de HA. Maar nu is het voor mij wat duidelijker of had het vorige week niet goed opgepikt. Dank voor je belangstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig de pemig. Zo hebben we allemaal wat. Je had toch ook koorts drup? Hoe kan dat dan?!

Vandaag laat ik me ergens helemaal verlammen door van alles....ik zit als aan de stoel vastgeplakt.
Wat kan dat nu betekenen. Tis trouwens niet van vandaag alleen... dit gaat al wat langer zo.
Niet vooruit te branden!! (weerstand jegh)

Heb wel de tuin besproeid. En flink ook, want de regen is nergens te bekennen.
Gelukkig komt mijn kleine meissie van 31 zometeen....
Gauw een boodschapje doen en over op de orde van de dag.

Ik ben ook verdrietig door wat hier allemaal gebeurd vandaag.
Onbewust heb ik er last van; sorrie, ik bedoel dat het oudzeer van mezelf omhooghaalt.
Mmm, thats live i guess.:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy Kanjer. Dochtertje van 31? Joh wat een ukkie nog hé? Nou geniet maar lekker van haar hoor. Ik hoop dat je alles een beetje van je af kunt zetten. Van de andere kant getuigd het van een heel gevoelig iemand en dat siert je enorm. Dikke:sun: voor jou hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy op zulke dagen slik ik een Ginseng tablet, of extra vitamine C. of iets dergelijks.
Of een kuurtje daarvan dat kan ook.
Enne, een periode off, geeft toch niet, komt wel weer hoor. kennelijk geeft je lichaam en/of geest aan dat time out nodig is.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mag ik vandaag dan wel een beetje zelfmedelijden? poept me vanmorgen eerst een vogel op m'n kop.
zit ik tussen de middag een lekker broodje te eten, breekt me een stuk van de voortand. en omdat ik het al rot vond van de tand ben ik maar een patatje gaan halen bij de cam. val ik over het stoepje op m'n gebroken hand.(nu ook nog flink geschaafd) :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...