filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 ben nog even aan het mijmeren over Desi iemand al wat vanhaar gehoord??Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nou gelukkig maar dan, zat gisteravond ook al zo leuk tegen mezelf te kletsen en dan is dit meteen mijn slechte eigenschap (haha) ik word dan onzeker, denk, heb ik iets verkeerds gezegd of...Stom he?Of ik het laat maak Vie?Ik denk het wel, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Emmaroos, dat was eigenlijk een vraag vanuit mezelf, of jij het laat maakt. Mijn lief is met zijn dochter naar Frankrijk vertrokken en mijn kat zit me verlangend aan te kijken, zo van, ga nou mee-ee naar bed, de honden zijn uitgelaten en ik heb een mooi boek naast mijn kussen. Dus ik dacht, wat let me eigenlijk, zal ik eens ècht vroeg naar bed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nou, wat let je inderdaad Vie.Heerlijk toch? Lekker lezen in bed, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Hoelang blijft jouw man weg Vie?Vind je dat vervelend dat hij weg is of ga je juist dingen doen die je anders niet zo snel zou doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zo, ben ik weer even.Fillipa; nee, ook niets van Desi gehoord, ben ook benieuwd hoe nu alles met haar en haar zus gaat.Vandaag, een beetje vreemde, maar toch wel leuke koninginnedag gehad.Ben naar Neel Kakker (je mag toch geen reclame maken) geweest.Tot mijn verbazing, gekocht voor mijn nieuwe huis;Hoekbank, eethoek,boekenkastje,buffetkast en T.V.meubel.En ik wilde nog wel op marktplaats kijken voor weinig.Maar dit is zooo leuk, met rieten mandjes in de kastjes en rieten stoelen.Zou mijn ex nooit uitgezocht hebben, maar hij is wel meegeweest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Tot woensdagavond Emmaroos. Ik vind het niet erg. We gaan wel vaker onze eigen gang, en altijd leuk en spannend om elkaar dan weer te zien. Romantisch typje af en toe hoor, die J. van mij. Stuurt me om de haverklap een sms.Maar ik denk dat ik inderdaad zometeen even een lekkere douche neem en de dag de dag laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 hallo goedeavond iedereen,hier een beetje rustiger,maag heeft tot nu toe geen kuren gehadzuigtabletjes gaan halen tg braken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Rapi, wat heerlijk om allemaal nieuwe spullen te kopen!Vie, vroeg in bed zou mij ook wel wat lijken, zoals het geschetst wordt, dan krijg ik daar ook zin in.Emma: jij bent wel vaker laat he, hou je dat een beetje vol meid?Zon, was je niet lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Veel pinksterbloemen hierhondsdraf, paardenbloemen,zuring en wat zo meerSchijnt ermee te maken te hebben dat de omstandighedenvoor het gras arm zijnIk vaar er wel bijDe geiten moetenbijgevoerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Isa en Cathy,Ja, dat voelt super, eigen, nieuwe meubeltjes kopen.Wordt er gewoon weer een beetje blij van.Voel me ook een beetje schuldig dat ik zoveel geld heb uitgegeven, maar hoeft eigenlijk niet.Ben zo superzuinig geweest de afgelopen 4 maanden, echt op het gierige af.Maar wist ook waar ik het voor deed.Zonnetje,Heb je even teruggelezen.Gelukkig gaat het weer wat beterder met je.Hoop voor je dat het nu toch een beetje in stijgende lijn met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Cathy, ja ik ben vaak laat.Als ik aan het werk ben dan niet, dan lig ik er op tijd in maar nu ik thuis zit kan ik het laat maken.Ik schreef het al eerder, ik ben zo keihard aan het werk hier de laatste 5 weken, als ik dan ook eenmal zit vind ik het heerlijk om te lezen of tv kijken, mailen, forummen, msnnen en ja dan wordt het gauw laat.En ik ben er 'smorgens ook weer vroeg uit dus ik denk dat ik het hebben kan, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Rapi heerlijk he nieuwe spulletjes kopen ik haal ook wel eenswat via mp maar zo uit de winkel is helemaal leuk..... fijn voor je !!Geniet er maar lekker van.flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 hoop het ook Rapimag nu wel eens stillaan gaan stoppen.maar zal nog een dagje of 2 uitkijken (in weekend toch onzinnig om naar hospi te gaan)en als het dan niet beter isga ik ma binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Nou die Tactieven zijn wel snelle jongens zeg. Het draadje is nu al verdwenen naar thema's. Hoop dat de mensen het nu nog lezen. Hahahaha nu kan knuffelbeer het ook niet meer veranderen. Die heeft zeker niet in de gate waar het draadje is gebleven:PZo verder kijken naar X Fator.O ja goeie avond Zon, Cathy en Rapi en Isje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Mooi wel Bol!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Kan die woorddomino ook niet meteen verplaatst worden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Zon,Houdt de moed erin, en doe je naam eer aan!Bol, zal een kijken bij thema,sMisschien heb ik ook nog wel wat toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Tuurlijk Rapi kun je daar ook iets schrijven. Ga er maar gauw naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Pjoet begon te loeien dus maar even afgezet want vond dat eng. Ben altijd bang dat de boel opgeblazen wordt hahaha.Was en ben nog erg blij met de tip van Emma over mijn rijbewijs. Vooral nu het weekend is en je niet kan bellen over opheldering.Kaarsje voor Desi en haar zus blijft uit. Weet het niet maar kippevel is er nog steeds. Ja een kaarsje kan zomaar spontaan uitgaan maar als het goed is deze niet want daarom brand ik die juist elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: isaquote: Originally posted by: AlfKan die woorddomino ook niet meteen verplaatst worden?? lijkt me een hele goede ALF..... Heb bericht gestuurd aan de tractorenDag Ies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Fijne zap Isa, trusten voor strakjes en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 Fijn he Drup als je elkaar kunt helpen.Mensen mijn zoon heeft de laptop nodig, kom denk ik nog weer vanavond maar dan slapen jullie vast al.Welterusten voor straks allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeKaarsje voor Desi en haar zus blijft uit. Weet het niet maar kippevel is er nog steeds. Ja een kaarsje kan zomaar spontaan uitgaan maar als het goed is deze niet want daarom brand ik die juist elke dag.Maak me ook zorgen om Desi en haar zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst 30 april 2010 ERDat zeggen mn dochters ook altijd onder het mom van studie zie ik ze later gewoon chatten o.d.ja, ze weten die ouwe wel in te palmenLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden