Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 april

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emmaroos, dat was eigenlijk een vraag vanuit mezelf, of jij het laat maakt. Mijn lief is met zijn dochter naar Frankrijk vertrokken en mijn kat zit me verlangend aan te kijken, zo van, ga nou mee-ee naar bed, de honden zijn uitgelaten en ik heb een mooi boek naast mijn kussen. Dus ik dacht, wat let me eigenlijk, zal ik eens ècht vroeg naar bed gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben ik weer even.

Fillipa; nee, ook niets van Desi gehoord, ben ook benieuwd hoe nu alles met haar en haar zus gaat.

Vandaag, een beetje vreemde, maar toch wel leuke koninginnedag gehad.
Ben naar Neel Kakker (je mag toch geen reclame maken) geweest.
Tot mijn verbazing, gekocht voor mijn nieuwe huis;
Hoekbank, eethoek,boekenkastje,buffetkast en T.V.meubel.
En ik wilde nog wel op marktplaats kijken voor weinig.

Maar dit is zooo leuk, met rieten mandjes in de kastjes en rieten stoelen.
Zou mijn ex nooit uitgezocht hebben, maar hij is wel meegeweest:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot woensdagavond Emmaroos. Ik vind het niet erg. We gaan wel vaker onze eigen gang, en altijd leuk en spannend om elkaar dan weer te zien. Romantisch typje af en toe hoor, die J. van mij. Stuurt me om de haverklap een sms.
Maar ik denk dat ik inderdaad zometeen even een lekkere douche neem en de dag de dag laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, wat heerlijk om allemaal nieuwe spullen te kopen!

Vie, vroeg in bed zou mij ook wel wat lijken, zoals het geschetst wordt, dan krijg ik daar ook zin in.

Emma: jij bent wel vaker laat he, hou je dat een beetje vol meid?

Zon, was je niet lekker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa en Cathy,

Ja, dat voelt super, eigen, nieuwe meubeltjes kopen.
Wordt er gewoon weer een beetje blij van.
Voel me ook een beetje schuldig dat ik zoveel geld heb uitgegeven, maar hoeft eigenlijk niet.
Ben zo superzuinig geweest de afgelopen 4 maanden, echt op het gierige af.
Maar wist ook waar ik het voor deed.

Zonnetje,
Heb je even teruggelezen.
Gelukkig gaat het weer wat beterder met je.
Hoop voor je dat het nu toch een beetje in stijgende lijn met je gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, ja ik ben vaak laat.
Als ik aan het werk ben dan niet, dan lig ik er op tijd in maar nu ik thuis zit kan ik het laat maken.
Ik schreef het al eerder, ik ben zo keihard aan het werk hier de laatste 5 weken, als ik dan ook eenmal zit vind ik het heerlijk om te lezen of tv kijken, mailen, forummen, msnnen en ja dan wordt het gauw laat.
En ik ben er 'smorgens ook weer vroeg uit dus ik denk dat ik het hebben kan, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die Tactieven zijn wel snelle jongens zeg. Het draadje is nu al verdwenen naar thema's. Hoop dat de mensen het nu nog lezen. Hahahaha nu kan knuffelbeer het ook niet meer veranderen. Die heeft zeker niet in de gate waar het draadje is gebleven:P
Zo verder kijken naar X Fator.
O ja goeie avond Zon, Cathy en Rapi en Isje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pjoet begon te loeien dus maar even afgezet want vond dat eng. Ben altijd bang dat de boel opgeblazen wordt hahaha.

Was en ben nog erg blij met de tip van Emma over mijn rijbewijs. Vooral nu het weekend is en je niet kan bellen over opheldering.

Kaarsje voor Desi en haar zus blijft uit. Weet het niet maar kippevel is er nog steeds. Ja een kaarsje kan zomaar spontaan uitgaan maar als het goed is deze niet want daarom brand ik die juist elke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Kaarsje voor Desi en haar zus blijft uit. Weet het niet maar kippevel is er nog steeds. Ja een kaarsje kan zomaar spontaan uitgaan maar als het goed is deze niet want daarom brand ik die juist elke dag.

Maak me ook zorgen om Desi en haar zus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...