igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 woman je hebt toch niet zitten lachen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Jawel, heel hard ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ohhh dat had ik niet van je verwacht. je hebt ze toch wel een knuffel gegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Poespoes is 2.5 ongeveerPoesje 1.5 ongeveerZowie is vandaag 3 geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ach Alf, zo gaat dat, iedereen wil even wat zeggen: ik wou er ook beslist iets over zeggen, maar ja, ik doe geregeld mee met de domino, vandaar.Wat mij betreft: ander onderwerp.Of geen nieuw onderwerp want ik moet zo ook slapen.Igor, ik mag morgen tot half 9 uitslapen! (en daarna aan het werk) Mooie tijd, al zeg ik t zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 GoedenavondAlf:heart:ik heb een middel gekregen maar voel me zo zwaar en raar. Ben er iig nog en ga voor de 5 weken opname maar ja nu weer wachten,donderdag lijkt zo ver weg,pfffWoordomino ja ik vindt het niks maar als mensen er plezier aan beleven, zet maar waar je wilt.Hannah had je berichtjes niet gezien anders had ik zeker geantwoord, dat weet je.Verder bont en blauw vande val van de trap,nuchter,spierpijn, knieen aarmen alles ligt open en ben zowiezo zwaarmoedig, porbeer vol te houden maar op is op.ik lees of schrijf nog wel even mee maar zullen er weinig zijn!Verder laat ik mezelf maar even maar het zit diep.xx:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik ben volgende week nog 'vrij', en moet/mag dan weer aan het werk. dus kan de hele week nog uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Jazeker Igor, het arme schaap. Ze is beetje sukkeltje, in tegenstelling tot Poespoes, dat is een dappere tijger die overal in, om, achter, onder en op klimt en springt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Weet niet Alf,We zijn nog niet zo lang thuis en ik heb (nog) niet alles gelezen.Wat ik wel zeker weet is dat we het niet groter moeten maken dan het is.'k heb nu al tig keer een zin geschreven en weer weg gehaald.Kan het niet zeggen zo als ik zou willen dus dan maar zo als ik het voel...Alf, trek niet te snel conclusies, verlaat het forum niet door een stom misverstand.Ik, en nu weet ik zeker dat ik voor velen spreek, wil je niet missen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 bij bloopers vindt ik het ook altijd zo zielig als er met dieren iets misgaat, maar bij mensen lig ik helemaal in een deuk. (meestal zie je het ook wel aankomen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja haha, het is ook ingewikkeld. Poespoes, Poesje....Lijkt allemaal op elkaar. Voor Zowie gedaan. Poezen zelf luisteren zelf wel nauwkeurig naar hun eigen naam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ik ga nog even buiten spelen met de beestenbende. Poespoes gaat altijd mee, Poesje komt niet verder dan de gang. Waar ze altijd erg graag zit want dan kan ze ons allemaal een flinke mep geven als we passeren. Zowie durft niet meer door de gang te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Goedenavond allemaalTussen de bedrijven door eindelijk bijgelezen.Zelf weinig zinnigs te zeggen op dit moment. Op andere momenten natuurlijk wel In ieder geval kan ik weer een "droge avond" melden, dus dat is toch nog iets zinnings.voor straks: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ach, die kattenverhalen..... ik smelt.Mijn laatste twee poezen waren zooo geweldig....Ik overweeg soms opnieuw een poes te nemen.Maar niet over 1 nacht ijs.Voorlopig dus genieten van youtubefilmpjes en verhalen hier!Nogmaals welterusten.Oja Harry, hoe is het nu?(lees je later wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 ik ga nu echt afsluiten anders kan ik net zo goed opblijven.weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Hoi allemaal,er is gratis internet en na dochtermag ik nu even me uitleven hier.het gaat echter supertraagmanana, op zijn Spaans.nee het weer is niet best, regen, wolkenveldenen vanmiddag even wat zon, uurtje op het strandgelegen. Er komt veel meer regen en morgen begint het volley tournooieerst op de athletiekvelden en als als het te nat wordt verhuiuzen we naar binnen.Het zijn 30 teams, minder inschrijvingen als verwacht blijkbaar200-250 mensen. Op de top waren het er 1000, blij dat ik er toen niet bij was, dit was al druk.gelijk viel ik in een happy hour binnen en waren er coctails voor volwassenen. Pas toen ik dochter zei er geen te nemen, realiseerde ik me dat er voor mij dus ook geen tussen stond. Was wel ff moeilijk, maar niet meegefeest en ook maar niet aan beginnen want er werd/wordt flink gehesen en was snoeiheet in die disco. Nu op naar de cola dus.Ik lees niet echt terug, maar log af en toe in om scherp te blijven hier.Groetjes allemaalhasta la vista! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Welterusten Igor,Moet je er zo vroeg uit dat je "anders wel op kan blijven"Fijne nacht en fijne zondag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 verdrietIedereen ziet me als een meisje met een grote mond.Maar in mijn hartzit een groot wond.Er is zoveelbij mij stukgemaakt.Zoveel mensendie mijn hart hebben geraakt.Ik wil het aan niemand laten merken.Ik wil liever alls zelf verwerken.Ik zal er zelf voor vechten.Voor een beter leven.Ik vraag je 1 dinghou mij vast voor heel even!Zodat ik er weer voor kan gaan.En die pijn in mijn hart kan verslaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Jane, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Jane,Veel plezier daar samen!En heel goed van je dat je geen cocktail hebt genomen. Nu ga ik echt uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 sorry vond dit gedicht en vond het zo passend en mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Suus sterkte. Ik hoop dat je ziet dat mensen hier om je geven. Doe er iets mee!!Jane, ik had niet door dat je daar al was aangekomen!Ben nog even opnieuw voor je ingelogd. Veel plezier hoor!Nu: weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Jij ziet het Wing eenzaam:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Ja dat gaat hier wel goed, Winchy. Ach, je kent Zowie, die krijgt het bij de grootste bullebak voor elkaar. Poespoes en Zowie zijn de dikste vrienden en spelen en ravotten met elkaar. Jagertje spelen enzo. Poesje begint nu ook uit te dagen, en durfde laatst zelfs een paar stapjes op het bed te zetten waar het al druk bezet is, als we daar slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2010 Suusje,Ik kan je niet omarmen... niet letterlijk steunen.Ik lees wat je schrijft en leef met je mee.Kan allerlei tegeltjes wijsheden opperen en dooddoeners schrijven.Daar wacht jij niet op en ik wil dat niet.Ga er voor voor, je bent nog jong, hou vol.Kennedy heeft ooit gezegd dat tranen water zijn...En dat zelfs de sterkste rots, die van verdriet, op den duur niet niet tegen de kracht van water bestand is.Het komt meisje, ook voor jpuw...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden