Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen,
Hier ook al uren wakker,ik wordt voor minimaal 5 weken opgenomen, adviesgesprek gehad en ik wou een gewone psych maar dat wil de kliniek absoluut niet, dus baal zodra er plek is ga ik dus weer weken opgenomen worden en wordt er erg depri van want sta er niet achter. weer twee weken detox, dan naar
diagnosstiek en dan misschie voortgezette behandeling daar. Sta er niet achter ik wil een gewone psych maar nee mag niet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja excuses maar ben er zo somber van, weer zo lang de kindjes missen, maar jullie een hele fijne dag,
trouwens was gisteren bij een buurman van een straat verder op bezoek, die zat toen ook tien dagen en ik schok,waar kids bij waren ging het ene na het andere biertje erin. Ik heb gepast gelukkig, moest rijden maar hoe het eruit zag gatverdamme, ik dacht zien mensen mij ook zo,gewoon vies om te zien en dan het gelal bah,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een blij gevoel,bij een nieuwe dag.
Nou helemaal goed Carolien.

Het vroege wakker worden, heeft bij mij toch te maken met m'n nieuwe huisje.
Had ik toch beter 6 stoelen kunnen kopen, inplaats van 5?enz.
Ben nou eenmaal een tobber van aard.

Suus,
Weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen,
Wens je in elk geval heel veel sterkte, en hoop dat je hier goed uit mag komen, ook voor je kindjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, misschien ben je het niet eens met een opname maar als je dat kan helpen om alles weer op de rit te krijgen dan lijkt mij dat alleen maar goed.
Ik denk dat je meer dan alleen een psych nodig hebt.
Ga er voor, investeer nu. Je ziet je kinderen dan even niet maar daarna kun je ze weer een evenwichtige moeder teruggeven.
Dat verdienen ze!
enne, geen kleren meer op de trap leggen dus!

Wat een grijze dag vandaag, echt een dag om thuis te blijven.
Mijn Koninginnedag is ontzettend saai geweest, heerlijk, amper buiten geweest en alles langs me heen laten gaan.
Nu nog 5 mei zien te overleven, dan is er hier Bevrijdingspop, een enorm groot festival
Vroeger ging ik daarheen en zoop ik me aardig vol, al liggend op het gras met een groep bekenden.
2 jaar geleden ben ik een uurtje geweest en heb ik foto's gemaakt en vond ik het best lastig al die aangeschoten en dronken mensen
Dit jaar komt er tegen 11 uur savonds een band die ik toch wel graag wil zien, voor de rest hoef ik maar op mijn balkon te gaan staan om alles mee te krijgen
Daarna kan het gewone leven weer verder... wel zo fijn!

Maak er een mooie dag van vandaag en
vandaag drink ik niet, doen jullie mee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Ik heb er zin in vandaag, hoop jullie ook! :)

Suus: ga ervoor meid! Jammer dat je het niet eens bent met de keuze omtrend je psycholoog, maar probeer daar overheen te kijken? Succes met je behandeling!

Jullie allemaal in ieder geval een fijne zaterdag. Geniet ervan voor zover mogelijk;)
Ik ga vandaag werken, maar daar kijk is best naar uit hoor. Heb een leuke baan.

Toedeledoki en hou het droog vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal
het zonnetje schijnt hier heerlijk, de vogeltjes zingen.
van koninginnedag helemaal niets meegekregen, zelfs niets op tv. we zijn met een stel gaan shoppen in duitsland, heel gezellig en voor dat ik het doorhad, was het al bijna 20.00. ik hou normaal totaal niet van winkelen.

suus ik zou de hulp en de adviezen van mensen met kennis met beide handen aangrijpen, en heel hard m'n best doen om beter te worden. succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

Het is een normale zaterdag!

ik heb het beregezellig gehad maar ik ben weer helemaal ontregeld, mijn gevoelskalender is even in de war.
maar goed, alles went, zelfs de feestdagen :D

ondertussen dwaalt mijn blik af naar mijn kastje en denk iedere keer "wat een leuk ding, oh hij is van mij".
Ik heb dus een beetje misdragen op de rommelmarkt.
NIEUWE PROJECTEN!!
Zo mijn normale zaterdag is dus ook gevuld.

Rapilos,

ik zat gister te lezen dat je je hebt uitgeleefd op meubels.
harstikke blij voor je!!

Suus,

Ik heb maar één raad voor je!
Geef jezelf over.
je kan het niet alleen en je hebt hulp nodig.
tuurlijk niet leuk dat je je kinderen weer voor een paar weken moet missen
maar als je eigenwijs bent en denkt dat je het zelf beter af kan, dan ga je je kinderen op den duur wel langer missen.

als ik terugkijk naar mijzelf.....
ik ben zo kwaad geweest op de hulpverlening
niemand snapte er een bal van, werd niet goed geholpen, ik was niet zo erg dat ik opgenomen moest worden en alle smoezen van de wereld waren niet toereikend om uit te drukken hoe ik me voelde.

uiteindelijk heb ik met mijn kwaadheid, teleurstelling en eigenwijzigheid de behandeling met een jaartje of 6 verlengd.
6 jaar van mijn leven, voordat ik tot de conclusie kwam dat ik het toch echt zelf moest doen en dat ik gewoon elke hulp moest aanvaarden die mij werd geboden.

suus,
ja, rot voor de kinderen
maar het is hulp! wees blij en probeer optimistisch te zijn
je gaat nu hard werken om beter te worden, misschien niet op de manier die jij zou willen
maar met de opname heb je weer een nieuwe kans.
ik heb genoeg jaren weggegooid, genoeg jaren dat ik jouw portie er ook wel kan bij nemen
:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een heel goeie morgen allemaal.
Hier gelukkig droog, zonnig en af en toe een wolk, nog wel koud, 10 graden.
Gisteren lekker rustig aan gedaan , wat in huis gerommeld en hopen leesvoer weggewerkt.

Zat nog even de draad van gisteren terug te lezen en dan met name die van gisteravond en de discussie over de 'rommel' op de ditjes, datjes & dagdraad.
Ik ben het er wel mee eens dat het lichtelijk chaotisch wordt met al die onderwerpen.
Dat er het één en ander moest verhuizen: prima.
En toch zou ik een uitzondering willen maken voor 'woorddomino' . En wel hierom: het is eigenlijk net zoiets als een dagdraad, maar dan doorlopend.
Ook op woorddomino kan een 'discussie' ontstaan, kleiner , overzichtelijker.
De draad ligt vlakbij de dagdraad, je kunt makkelijk even overhippen.
Voor mensen die even geen zin hebben in de drukte van de dagdraad of dat niet goed aankunnen op dat moment kan woorddomino toch een mogelijkheid geven zich te uiten.
Je kunt er 'zomaar even iets opzetten', terwijl je bij de dagdraad het gevoel kunt hebben dat je 'stoort' in een gesprek.
En dat er zoveel mensen aanwezig waren en dat er niemand protesteerde??? Ach, er zijn vaak mensen die wel ingelogd staan, maar even niet meelezen, kan gebeuren.

Wat mij betreft mag woorddomino weer gewoon terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus, ik denk dat het wel duidelijk is ...... grijp je kansen kind.
Als je het niet doet ben ik bang dat je alles en iedereen die je lief is gaat verliezen.
Klinkt hard, maar is wel de realiteit ben ik bang.
Heb je verleden week verteld hoe ik er over dacht, met name over jouw kinderen, en dat verandert niet.
Denk aan je kinderen, denk aan waar zij recht op hebben maar waar zij geen grip op hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kanjers,

Hier schijnt het zonnetje wel hoor, en de Bol heeft weer goed geslapen.

Suus heel veel sterkte meis. Grijp de kans meid, er zijn zoveel mensen die graag zouden willen maar die kans niet krijgen. Zie het als een voorrecht dat jij wel iets kunt doen aan jezelf.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yvonne,

je had toch gedacht dat het alleen bij een kastje was gebleven???

nee hoor, ook twee oude franse blaadjes voor de keuken, koffiekannetje, spiegel, krukje en als laatste........... een kapstok!

ik was alleen even vergeten dat ik al een kapstok had :huh:
dus deze maar weer op marktplaats gezet en vandaag moet ik als de donder gaan schilderen en stylen, anders lijkt het hier wel een pakhuis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen zo allemaal

Nog heel even
Of die Domino nou terug moet of niet daar kun je over
van mening verschillen en argumenten bedenken
Opeens bleek het echter over 'rechten' te gaan
Dat is een heel andere discussie
Menen oudgedienden opeens zich bepaalde rechten
toe te eigenen. Ik las dat nergens in de statuten.
Het is alsof je als nieuweling in een clubhuis komt
en je treft er een rommeltje aan (dagdraad)
Als je uiteindelijk besluit om het eens op te ruimen
roepen de oudgedienden dat de rommel moet blijven liggen
want het is hun clubhuis en het is altijd een
rommeltje geweest. Tsja, wiens clubhuis is het dan eigenlijk?
Er is ook wel eens over ongeschreven regels gesproken
Die zijn ook eens bedacht. En kunnen naar mijn idee ook veranderen
Dat is inherent aan vooruitgang.
Hier laat ik het maar bij, er zijn belangrijker zaken.

ER
Heb je nog even gelezen gisteravond
Je bent een klasse vrouw!:present:
Foto ook trouwens!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...