Spring naar bijdragen

Zondag 2 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 386
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Igor en Suus.

Dat is een hele goeie start voor vandaag Suus. En dat gaat lukken hoor:)

Ga je nuog iets leuks doen Igor? Hier is het nat en druilerig.:(

Bol zelf gaat vandaag haar schilderspullen halen. Dat heb ik net in bed besloten. Eens kijken of ik een beetje aan de gang kan gaan. Moet nu weer een groot schilderij maken voor mijn slaapkamer op de lege plek. Heb er zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik had me net geïnstalleerd voor de tv, word ik opgebeld door mijn lief. En die kan zo lekker kwebbelen, dus toen dat gesprek voorbij was had het weinig zin meer om midden in het verhaal te vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve Dar, en Vie.

Ik ben gestopt vorig jaar maart omdat toen mijn manneke opgenomen werd. Darna het gewoon ontzettend druk gehad met bezoeken aan hem, verhuizing enz. En daardoor vaak te moe en toch ook somber om weer andere dingen aan te pakken. Ik liep al een tijdje te denken, Ïk moet weer eens aan het schilderen gaan". En omdat ik gisteren een schilderij weg gegeven heb moet ik daarvoor in de plaats weer een andere hangen. Dus we gaan aan de slag. Ik heb er zin in.
Ga jij nog iets leuks doen Vie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik nou zomaar plaatsvervangend blij van worden Bol, dat het weer oppakt.

Weet nog niet wat ik ga doen. had mijn zaaisels willen uitplanten in de tuin maar alles is kleddernat.
Beetje rommelen dus maar, misschien een patroon tekenen voor de lap zijde die ik op koninginnedag gescoord heb.
En Dar, wat ga jij doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bol, Vie, Dar en Isa.
ook heerlijk geslapen.
Hier weer geen regen te bekennen hoor, gisteren tussen de middag of zo even een uurtje pittige regen , daarna heerlijk zonnetje verder.
Nu nog even geen zon te bekennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie heerlijk joh. plantjes verzetten nu. Dat is goed want de grond is nu vochtig. Weet je al wat je van die lap stof gaat maken? Een lekker huispak of zo?

Dartje heb je geen moeite dat je het boek bijna uit hebt? Ik heb dat altijd wel met een game. Dan vind ik dat zo zonde. Ik zit dan zo lekker in een game en moet dan als het ware, afscheid nemen van die wereld.

Moghu lieve Von. Enig idee wat jij vandaag gaat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij treft het maar Yvonne met het weder.
Ik weet trouwens inenen wel wat ik vanmiddag wil doen: de auto door de wasstraat halen. Dat is 1 van mijn kinderlijke genoegens, om er dan zelf in te blijven zitten. Op een of andere manier word ik daar altijd erg vrolijk van.

P.S. Bol, ik wil er een beetje hippie-achtige broek van maken en als ik een beetje handig snij kan er ook nog een topje uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook nog even terug zitten lezen.
Kwam weer die ruzie over woorddomino in beeld.
Mensen kinderen, das toch niet iets waar je ruzie over moet maken.
Ik heb daar zelf het volgende over geplaatst, ik geloo gisteren.

" Ik ben het er wel mee eens dat het lichtelijk chaotisch wordt met al die onderwerpen.
Dat er het één en ander moest verhuizen: prima.
En toch zou ik een uitzondering willen maken voor 'woorddomino' . En wel hierom: het is eigenlijk net zoiets als een dagdraad, maar dan doorlopend.
Ook op woorddomino kan een 'discussie' ontstaan, kleiner , overzichtelijker.
De draad ligt vlakbij de dagdraad, je kunt makkelijk even overhippen.
Voor mensen die even geen zin hebben in de drukte van de dagdraad of dat niet goed aankunnen op dat moment kan woorddomino toch een mogelijkheid geven zich te uiten.
Je kunt er 'zomaar even iets opzetten', terwijl je bij de dagdraad het gevoel kunt hebben dat je 'stoort' in een gesprek."

Maar dat Afls zich daar nou zooooo boos over maakt.
en dat er op de dominodraad ook een onaardige opmerking over komt... ik snap er niets van hoor.

Maar goed. het zal. Zie dat Suus ook weer bij zinnen is gekomen.
En hopelijk biijft ze dat tot donderdag.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Dar. ik heb een bloedje hekel aan lezen. Ben nu bezig met telebankieren te installeren. Moet daarvoor lezen en dat zoek ik niet. Sinds ik op het frum ben, lees ik al zo veel.
Jos wel die leest veel. St. Fiction, fantasy en wetenschappelijke boeken. Maar ik ben meer een doener.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, kookboeken, breek me de bek niet open. Die heb ik ook zoveel. Ik leen ook mijn leesboeken meestal uit de bieb, anders moeten we straks naar een groter huis verhuizen. (Maar ik weet wat je bedoelt Dar. Ik wil er ook niet aan denken door hoeveel handen zo'n boek al is gegaan.)
En het gekke is dat ik een recept haast nooit letterlijk volg. Gebruik ze als basis-idee, en dan bedenk ik meestal wel dingen waarvan ik denk dat het nog net iets lekkerder wordt (of dat meen ik dan).
Best grappig, want als mijn zus iets lekkers bij mij gegeten heeft, wil ze altijd het recept hebben. Maar dan weet ik het niet meer. Een beetje patapata, een beetje ronflonflon. En zij kan alleen maar exact volgens recept koken. (Beetje exact type, mijn zus, haha, daarom is zij zeker rijk geworden en ik niet :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua koken zijn wij dan twee van hetzelfde soort Vie.
Wat leuk dat kookboek van je moeder Dar, moet je koesteren hoor.

Isa, fijn dat die admi vormen begint aan te nemen.
Jammer dat de stekker er toch uit gaat.
Klopt het dat je een paar weken geleden eigenlijk nog andersom dacht: Dat jouw vriend de stekker er uit wilde halen, dat jij dat niet wilde en dat jij hoopte dat alles nog goed zou komen ( bekvechten deden jullie toen ook en die magie was er toen ook al )
Misschien ben je doordat jenu een baan hebt opeens een stuk verder gegroeid en wil je niet meer samen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje ik kan me voorstellen dat dat toch pijn doet om jezelf uit te kopen. Je moet toch een stek op geven waar je tijden lang een gelukkig leven hebt gehad. Poeh das niet niks zeg. Je woont nu nog steeds bij je ouders?
Heb je al een beetje oog op een ander huisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...