rapilos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Alcohol de baas, is al een heel belangrijk ding Suus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 alles is t eveel,ik kan het niet trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hoi Jane, leuk om even van je te horen vanuit Spanje.Van bij-lezen word je hier niet vrolijker, hoor! Geniet daar maar met je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Suusje, ik wil je toch even vertellen dat ik toen ik net hier kwam er net zo aan toe was als jij. Wellicht geeft het je wat troost en hoop te weten dat het tijdelijk is en dus echt overgaat. Al lijkt dat nu alleen maar van niet. Blijf vooral hier komen !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Alles is teveel, de negeringen, de melding weer als je na 5 wken uit de klinirk komt ben ik al weg alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Jeemig de peemig The English Patient én Sophies Choice vanavond op de buis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Suus Sorrie van gisteren meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 waar woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 En Schindlers List. Dat trek ik dan weer niet, 3 van die films.Ik houd het bij de herdenking om 20.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nee Bol waarom, waarheid is er toch, vindt je nog steeeds een schat:heart: Kan niet zonder jou hoor!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ben even weg mensen, moet eten koken.Suus, kom op meid, laat de moed niet zakken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Bekkie goed dat je morgen begint met stoppen. ook jij kunt het. sterktemarieke fijn dat je een nieuwe start kunt maken samen met je man. hopen dat de woning doorgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Konden we maar samen vechten wijfie. Bah ik vind het allemaal ook zo rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 suus kop op doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 We vechten ook samen............hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ja Igor doe mijn uiterste best maar soms lukt het niet he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 je redt het wel suus. nog 1 dag en dan wordt je opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Suus waar ga je nu naar toe? En weet je al wat voor 'n soort behandeling je krijgt? Zit je ook in een groep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nee donderdag heb ik een ''voorbeirdingsgroep en dan na een week weer en na een week weer dus duurt nog ff. 150 eoru per maand en je krijgt nada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik dacht dat je crisis opvang kreeg suus ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik ga regulier dus weer 2 weken detox[net gehad[ diagnositek en behandeling daarna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 nope crisis is geen plek!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ga ff naar anere pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 misschien dat de voorbereidingsgroep ook al wat helpt meid, je weet het niet.Proberen en leren dat is het enige dat je kunt doen.Sterkte Suus, dat meen ik !Marieke zou fijn zijn als je al een groter huis op het oog zou hebben danheb je wat meer privacy, wie weet ik hoop met je mee !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Suus twee weken detox is toch geen voorbereidingsgroep?en wordt toch vergoed door de awbz volgens mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden