igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 had je niet beter kunnen epileren dan woman. wordt iedere keer minder pijnlijk en de haren blijven veel langer weg.heb je er niet perongeluk rood opgedaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 quote: Originally posted by: igorhad je niet beter kunnen epileren dan woman. wordt iedere keer minder pijnlijk en de haren blijven veel langer weg.Hahahaha Igor, je bedoeld met een pincet???? Dan zou ik dagen bezig zijn en wie doet dan de achterkant?Mmmmm zal toch ook eens gaan kijken op zo'n date-site.Gezocht, Epileervriendje, ook voor de achterkant. gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Bol met een epilady. brrrrrrrrrrrmmmmm net een grasmaaier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Wie mooi wil zijn moet pijnlijden Die verschillende kleurtjes, hoe krijg je dat voor elkaar bij jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ik weet zeker dat zich veel mannen aanbieden bol. maar je had al een advertentie gezet toch voor het graven van de vijver, misschien wil hij ook nog wel plukken voor een vriendenprijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 B Sylkepil werkt al jaren voortreffelijk. Er komt ook steeds minder terug, dus ben steeds sneller klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Igor, hahahahahaha ik zit te gieren aan mijn bureau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Gewoon een hoog palmboomstaartje maken, een heleboel kleurtjes kopen bij de noitcA voor een habbekrats en al die verschillende plukjes van je palmboomstaartjes een andere kleur geven. Dan als toetje nog 1 pluk onder lostrekken en die ook een hip kleurtje doen.En benen bleken is echt de ontdekking van de eeuw bij mij. Ik heb niet zoveel haar, dus dat wil ik graag zo houden. 1 x even doorbijten en dan weer weken voorzien van schattige blonde haartjes. De zon houdt het bij komende zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nee hoor Igor. Ik laat ze gewoon zitten. Het hoort er bij, die dingen zitten er nu eenmaal niet voor niets. Nog over gehouden uit de prehistorie. Bovendien draag ik altijd een broek dus niemand die er iets van ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nou perfect hoorMn benen zijn weer cute, en mn haar heeft wat accentjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 mensenlief zit me hier te bescheuren van het lachen, toch welleuk om te lezen hoe woman zich op haar date voorbereidt........ Is Alf nou al weer teruggeweest van weggeweest??.... heb volgensmij niets meer over hem teruggelezen ..... Vervelend dat je apparaatniet goed werkte.Vie heb je je agenda al terug?Het is wel een klus hoor om alles bij te lezen maar ben weer opde hoogte van alles. Isa sterkte in de strijd.Igor fijn dat je gisteravond een beetje open bent geweest.Goh Ekstertje 3 kids dan duimen voor mooi weer.Witte leuk dat je dag zo geslaagd was !groetjes van mij Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Nou Flip ik denk dat Alf z'n apparaat wel goed werkt maar 't is ff wennen met die dingen. Oeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Indeed Filipa, hij moest eens weten - grinnik grinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 zeker oeps bolletje....woman heb je de foto's al ?? of komen die niet via 't internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Flip, o gussie, dat is ook zo, je bent al ruim 4 jar van de drank af....ik vroeg je net.... hoe het gaat na een maand! Hihihi..goed lezen Cathy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ?? cathy snap het niet zo goed, Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Ik heb mijn bericht al aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 fleurtje, heb je het gevonden? welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 ha ha ha...... lig in een deuk !!gaat so far so good zeggen ik altijd maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Haha dat lees ik nou eens net Bolwat ben je toch een grapjasIk kan er nog wat grapjes aan toevoegen maar doe het maar nietban op de loer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Mooi Flip.En met je moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Filipa, de foto's krijg ik vanavond....Hoe is het trouwens Witte vergaan met haar second date ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Hi Cath, de telefoon ging net, maar kon niet de moed opbrengen omhem op te nemen, even geen zin in...... Volgens mij gaat het weer prima met haar, ik nog watin shock maar ja na een paar liter vocht gekregen tehebben, ben je weer het "vrouwtje" in dit geval.Ik hoop dat ze er wat van geleerd heeft.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 sorry was niet de bedoeling om zo'n kribbige reaktie te gevenmaar ik baal er gewoon van dat ze niet wil worden opgenomenen dat ze gisterenavond al weer het idee had dat het allemaal wel mee isgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2010 Flip hoe oud is je moeder? En waar zou ze dan opgenomen moeten worden meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden