smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Lekker slapen Woman, en nogmaals veel plezier morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Heel herkenbaar Cathy.Ik heb het vrije ikje ook mogen ontmoeten maar heb ook momenten dat het gevangen ikje me beter handigt.Ook ik heb veel therapie gehad en heb vaak het idee dat ik het verleden achter me gelaten heb. Maar ook zijn er dan weer momenten dat het verleden toch weer de kop op steekt, het is ook zoveel wat er gebeurd is en zo pijnlijk, zo allemachtig pijnlijk.Misschien heb ik mijn verdere leven lang wel die momenten dat het even niet gaat met mij.Ik heb geleerd om dat van mezelf te accepteren en daar zijn vele jaren voor nodig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Nou ja, Woman, wist niet eens dat je er ook was!Welterusten dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hoi cathy, klopt dat ik niet veel vertel, dat is 1 van mijn problemen (ben een echte binnenvetter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Trusten Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 hee igor.thanks voor je eerlijke antwoord.Fijn te horen dat het toch steeds beter met je gaat!]Hou zoo vol he!Hoop dat je toch je pad kan vinden en een tussenweg kan vinden,en lekker kan genieten zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 trusten woman, morgen DE date? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Misschien is het zoals jij het zegt Emma, dat het terugkerende dingen zijn; en dat het dan even niet met je gaat. Oude wonden waar je dan eventjes weer naar kijkt, met afstand soms... maar toch... en dan telkens je eigen rol weer moeten zien of je afvragen of je het nu dan wel goed ziet? Ik ben er best erg onzeker van geworden. (ook veel therapie gehad) En misschien maak ik het soms ook wat te zwaar voor mezelf....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Igor, ik vind je belangstelling naar anderen altijd opvallend.Als je wilt kun je hier oefenen en een beetje buitenvetter worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 zolang ik me 'goed'voel kan ik van de alcohol afblijven. en als iemand bij me thuis een pilsje neemt doet me dat ook niets. ik weet dat ik geen rem heb, ik wil 'gezond'worden en normaal functioneren en dat zal met vallen en opstaan gebeuren. gelukkig ben ik ook een beetje eigenwijs. ben ooit ook met roken gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Volgens mij is Witte met haar date ergens in Verweggistan beland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Misschien is het wel heel erg leuk in Verweggistan!! Dat hoop ik voor haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ja precies, dat doe ik ook.Ik moet van mezelf soms zoveel, ik leg de lat veel te hoog en daarom heb ik er zoveel jaren over gedaan om te accepteren dat het soms gewoon niet gaat.Hoeveel therapie je ook gehad hebt, die wond gaat zo nu en dan open en het is maar net hoe je daar mee omgaat.Bij mij werkt het om mezelf toe te staan dat ik huil, boos ben, mezelf best zielig vind. Maar dan pak ik me ook weer bij elkaar zonder dat er schokkende dingen zijn gebeurd.En dat is een heel leerproces die gepaard gaat met inderdaad onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 dat probeer ik ook cathy, dat ik meeschrijf was al een overwinning voor mij. ik heb eerst stiekum weken (me schuldig zitten voelen) mee zitten lezen. en af en toe wordt ik niet gezien (geeft niet hoor) en blijf toch komen. dus heeeel langzaam komt er verandering bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hahaha nou dat mag ik hopen dat het leuk is in verweggistan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 als ze de laatste trein dan maar niet mist. dan zitten we voor niets te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 O ja, niet gezien worden.... dat gebeurt gemakkelijk hier. In het begin vond ik dat heel erg!!Maar het is juist leuk als iemand met grote vastberadenheid blijft doorpraten en dat doe je wel. Alleen, of je daarmee zelf aan bod komt... is een ander verhaal. Ik merk nu ook dat Yalala iets zei over ja en nee.Dus: Ya,..... wat gaat er niet zo goed bij jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ze is er!!!!!!! Witte hoe was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 quote: Originally posted by: cathy56......... Ik ben er best erg onzeker van geworden. (ook veel therapie gehad) En misschien maak ik het soms ook wat te zwaar voor mezelf....? Cathy, misschien heb je wat dat laatste betreft wel gelijk.Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je er onzekerder van wordt?Af en toe terugkijken, oude wonden, herinneringen die boven komen, hoort er allemaal bij, zijn deel van je leven. Ik heb geleerd dat een plaats te geven en het heeft me zekerder gemaakt. Meestal, want soms komt het pijnlijk naar boven. Praten helpt dan en dingen doen die ik leuk vind.Over het algemeen genomen ben ik een tevreden, vrolijk en opgewekt persoontje. (Hoorde ik vanmiddag nog van mijn vrienden). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 jeee jij bent snel ErIk ga ff schrijven ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ja, potverdrie Cathy, zo kun je dus gemakkelijk over iets heenlezen.Sorry Ya:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Emma, (sorry ik zag je berichtje eerst niet eens) ik geloof er trouwens heilig in dat onzekerheid een best goede insteek in zich heeft. Altijd zeker zijn lijkt me Afschuwelijk en Ondoenlijk. Het tegenstrijdige is dus dat ik onzekerheid ook wel in orde vind. Alleen onzeker over mezelf is wat anders dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Hm Foto, ja ik denk wel dat als je accepterender naar jezelf wordt je daar meer zekerheid aan ontleent.Ik zal es meer stil staan bij het accepteren.Trouwens nogmaals, het ging even om een momentopname, getriggerd door een verslag wat ik maken moest voor het werk en waar ik redelijk met de billen bloot moet.....grumpff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Ik heb een onwijs leuke dag gehad!!!Het voelt bijna een beetje decadent om te zeggen na wat ik net allemaal gelezen heb.Maar gelukkig waren er al die tijd andere om degene die het moeilijk hadden op te vangen.Tikje hier, hartje daar, zo redden we t wel met elkaar...Wens nogmaals iedereen sterkte die het nodig heeft!!Ik ben vandaag in Utrecht geweestHet regende de hele dag, dus we moesten aanpassen, maar dat lukte prima.Leker Hoogcaterije ingeweest, een oudbakke rondvaarttocht gemaakt en daarna de rondvaart nog een keer nagelopen toen het wat droger was.Af en toe heerlijk op terras gezeten en als afsluiter zalig in de catacombe van Utrecht gegeten.We hebben onze volgende ontmoeting alweer gepland.Met dank aan Caroline, ik ga ook rustig van stapel.We gaan elke maand een dag met elkaar op stap.Klinkt misschien niet als super verliefd en dat klopt ookBen een beetje nuchter zeer afwachtend type. (misschien iets te)Maar dit past momenteel heel goed bij me en als ik iets geleerd heb de afgelopen periode is het wel: blijf dicht bij je eigen gevoel...En t leuke is we verheugen ons er alle twee alweer op.En op deze manier houden we nog ff genoeg ruimte voor ons eigen ding en toch hebben we ons vastgelegd.We zien wel hoe het loopt.Ik voel me in ieder geval super de puuper. Heerlijk om me weer oppietoppie vrouw te voelen.....Oh jaaa en t mooie is hij drinkt niet!!!!Ik hoop dat woman zich morgen net zo goed voelt als ik nu.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Wat heerlijk Witte!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden