Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry, drukte op de verkeerde knop, dus weg was mijn bericht.
Ik wilde net antwoord geven op de vraag van Vie.

Die internettherapie doet me heel veel. Het verbaast me steeds hoe ik nieuwe inzichten krijg in mijn eigen doen en laten. De ene eye-opener na de andere. Het doet me echt enorm veel goed.
Ben erg blij dat ik die stap genomen heb, merk nu al hoeveel het me oplevert, ondanks de uitglijder.
Want zelfs daar leer ik weer van. Ook niet in het minst dankzij het forum.

Ook fysiek is het al te merken, in positieve zin. En dat in een paar weken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weltrusten Isa lekker genieten morgen van je vrije dag. yvonne en jann ook weltrusten en harry slaap lekker, heb je het droog gehouden vandaag?
en de rest die al gaat slapen ook weltrusten en morgen weer vrolijk op, pietje zegt dat het morgen beter weer wordt, er komt wat zon. :rose::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja drup was ingelogd. Probeer te volgen en te reageren maar gaat niet goed met koppie. Wil geen aandacht trekken. De ene wil het wel en de ander niet en dat moet iedereen voor zich weten maar ik trek me dan liever ff terug. Ben gewoon erg moe van alles en dan is het beter even stil te zijn als echte drup laten zien die kan vloeken en schelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het een heeft niets met het ander te maken, Vie.
De meeste, allergrootste, beroemdste kunstenaars waren en zijn drinkers. Creativiteit staat los van welke drug dan ook.
En nadenken over mezelf doe ik ook al heel lang, therapie heb ik ook gehad en heeft me heel goed geholpen. Maar een mens bijft zichzelf denk ik altijd meer en weer ontdekken. En veranderen.

De internettherapie is voor mij op dit moment voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Em:heart:
Ja gaat goed en slecht,misschien daarom dat k hier weer ben!

Igor,ik ben er ook mee bezig,hoe lang ben jij er nou totaal mee bezig geweest?
Puur uit intresse hoor!

Fijn dat het afgerond is,hoest nou na die ADB met je?
Heeft het jou ook geholpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
dhendro

Alf, die hemel is er nooit zomaar, dat kan ik niet gezegd hebben zoals je vanmiddag citeert.

Pas achter de puinhoop en de angst er voor en achter de eenzaamheid, daar moest ik allemaal

dwars doorheen; blind, angstig en al. Er mag geen rugzak, zwart gat of wat dan ook over blijven;

zou ik dat gat blijven koesteren dan geef ik mezelf levenslang en maakt het weinig uit of ik

wel of niet zuip, vind ik.

De vrijheid zit pas achter alle shit omdat ik toen pas kon ervaren dat ik vrij en gevangen zijn

in mij heb zitten. Dat ik in elke situatie een keus heb; terug in m'n gevangen ikje of verder

met m'n vrije ikje. En het vreet m'n energie soms nog want ik ben bekender, veel bekender

met m'n gevangen ikje. Maar ik dank god-op-m'n-blote-knietjes (of wie of wat dan ook) dat

ik heb mogen ervaren dat er een vrij ikje verscholen zat in dat CONTINUE zich-zelf-vernietigend-ikje.

Een hele mooie tekst weer Dendhro.
Kijkend naar mezelf weet ik dat ik nog veel te veel in mijn gekwetste ikje zit, vol afweer, en met heel veel beter-weten naar anderen toe. Het is zooo moeilijk om telkens goed te blijven kijken... ik denk vaak dat ik al een end op weg ben, om dan ineens weer te tuimelen over de valkuilen die er zijn en die ik in stand houd.

Dit is even een momentopname, een flits van iets van herkenning.
Heel vaak durf ik nog niet zo goed achter en onder de eenzaamheid te kijken.
Erger: ik doe meestal alsof ie er niet is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Emma heb gebeld en het is kee 18 mei, dank nogmaals

Nee Igor moet morgen naar het zhs voor mijn koppie. Heb toch een klap gemaakt schijnbaar want krijg weer een scan.

Als ik me ziek zwak of misselijk voel wil ik rust en meld me wel weer. Zeker hier want kan jullie niet missen. Miss voel ik me morgen beter of niet maar ondertussen houd ik contact met patatteke als het kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi yaja, ik weet niet precies hoelang ik erover gedaan heb. ik heb uitglijders gehad maar sta nu 2 weken droog. de periodes dat ik droog stond gebeurde steeds vaker en steeds langer. het gecontroleerd drinken kan ik ook vergeten want ik heb echt geen rem. ik gebruik ook medicijnen en die schijnen niet te werken als je alcohol gebruikt, dus ik wil echt stoppen en nog iets van m'n leven proberen te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...