ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jammer van dat sjaggie zijn, maar ik snap het best...Wanneer krijg je die uitslag? En...moeten ze je niet verplicht werk aanbieden wat nog wel binnen je mogelijkheden past? Kan me herinneren dat ik een collega met flinke rugklachten had en die hebben ze ander wèl passend werk aan moeten bieden. Was ook in de zorg overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik moet die test nog doen, krijg ik binnenkort een uitnodiging voor.Dan duurt het 4- 6 weken dat de uitslag binnen is.Klopt wat je zegt maar ten eerste is het buro herplaatsing zo goed als dicht door de bezuinigingen.je krijgt dus na 2 jaar ziek zijn dus ontslag of je komt in de WIA (WAO ).Dat laatste wil ik natuurlijk niet, hoeft ook niet want ik kan nog best een heleboel. Dus daar zit het probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hai allemaal,ben weer terug van de braderie, een hoop zonnebrillen verkocht ondankshet niet zo goede weer. Ben kaputos...... last van mijn rug en benen,eerst ff lekker in badje dan weer verder.Dolfijn ik vind het helemaal top dat je het gister bij 2 glazen hebtgehouden, helemaal top !!Succes vandaag !! Bekkie ook jij helemaal top, je gaat supers leuk om te lezen.FlipGa zo ff badderen met dochterlief zij was ook mee, pffoe .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ok. Het duurt dus nog best een tijdje voordat je meer weet en verder kunt...Balen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jeetje ER wat een verhaal, wat vervelend voor je nu ishet dus afwachten wat de uitslag is van de test? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dat was leuk Ik heb echt een hele hele hele hele fijne middag gehad.En we hebben geknuffeld Goed zeg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Toppie !!! Woman fijn dat je hebt genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Super Woman!Wat zul jij op wolkjes lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hé Fillipa,Wat fijn dat je goed verkocht hebt ondanks het weer...Dan heb je je bad verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hele fijne wolkjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Het is je gegund Woman,Ik vond het zelf altijd een erg spannende (en ook onzekere) periode....Dat aftasten, blootgeven en je kwetsbaar opstellen. Maar ook héél leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja wat mij betreft is dit hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik ga even chillen, later meerrrrrrrrrrrrr:)x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja Flippie, daar komt het wel op neer.Probeer maar positief te blijven, heb het erg moeilijk nu.Woman:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Jippie Woman. Nu die lekkere kriebeltjes in de buik, vast houden hé Wat heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hey lieve Em. Heb je het gevoel dat je nu een nietsnut bent, of dat die lummel je niet echt serieus genomen heeft?Bah wat rot voor je meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nee dat niet Bol maar ik heb het gevoel dat ik hartstikke vast zit. Kan niks beginnen.Misschien moet ik toch maar wat vrijwilligerswerk gaan doen, vlakbij mij is een verpleeghuis, ik heb er jaren gewerkt, mss is daar dan wat voor me te doen?Voel me aan alle kanten nu beperkt. Bah, wat een rotgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja meis ik kan me dat heel goed voorstellen hoor, en misschien dat vrijwilligerswerk helemaal niet verkeerd is. Dan voel je je toch een beetje nodig en kun je iets betekenen voor mensen. Goh, ja, misschien moet de daar eens langs gaan. Dan zit je tenminste weer een beetje op die positieve trap. Laat je niet te ver naar beneden glijden hé meis. :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hallo allemaal,Gaat nu even wat moeilijker worden, beetje onrust van binnen, heb maar een wijnglas met jus d'orange genomen voor het idee.Het is nog wel dragelijk hoor maar begin de kriebels te krijgen.Fijn hoor voor je woman dat je een leuke date hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nee hoor, lieve Bol!!Vandaag heb ik het even knap moeilijk en dat mag ook best maar morgen ga ik proberen iets te verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Probeer er ook niet aan te denken, maar gaat vanzelf, probeer het dan wel een halt toe te roepen hoor isa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 En wat als het nu gewoon goed is.Dat alles goed is zoals het nu is.Om de simpele reden dat alles is zoals het nu is. Wat dan. Dan heb ik niets om te klagen.Dan heb ik niets om me zorgen te maken. Of toch ? Weet ik toch wat te vinden?Stel je voor: morgen dan of volgende week of volgend jaar. Hoe moet het dan.Stel je voor dat dit gebeurt of dat.Hoe moet ik daar dan mee omgaan.Wat als het nu gewoon goed is.Is dat eng ? Ben ik zo gewend aan iets wat niet goed hoort te zijn. Ben ik zo gewend dat ik dat ben.Is dat niet eng ?Maar weet je; ik betrap mij zelf er steeds vaker op dat ik blij ben. Soms (sssttt best wel vaak)heb ik het zo maar naar m'n zin.Eng he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Je omschrijft het heel mooi dhendro. Snap wel wat je bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Het helpt mij Bekkie om dan wat te gaan doen...Iemand bellen of een klusje doen of zo? Misschien komt er een leuke film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden