Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Moet je dus straks ook nog vier wassen binnenhalen hannah als het bij jou net zo waait als hier droogt het bijna harder dan jij het kon ophangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ben net wakker geworden uit een erge nachtmerrie en voel me .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Co, ik heb op korte termijn weer een gesprek dus zal er naar informeren, dank je voor je antwoord.Hannah, mijn was hangt ook te wapperen, hahahaha, slaat ook al nergens op:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 hm klinkt niet prettig Suus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 nou we het toch over wassen hebben: heb er vanmiddag twee 'weggestreken' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 bekkie je kunt ook hier komen kletsen i.p.v een pilletje. heb je geen drank in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 doei Coco, lekker eten straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 moet je dat ook nog allemaal strijken vanavond hannah verveel je je in elk geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hahaha Yvonne, lekker gevoel geeft dat he, ik denk dat ik de volgende was ook nog buiten hang.Het waait als een tierelier dus droogt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nee Igor, heb niks in huis. Zou vandaag beginnen met de librium, maar wil het op eigen kracht doen al zou het gevaarlijk kunnen zijn zijn zei de huisarts.Als het echt niet gaat neem ik een pilletje om wat rustiger te worden. maar vooralsnog niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik krijg zo gezellig visite, dus sluit zo af. de koffie prutteld al en het appelgebak staat klaar. (daarom begin ik vrijdag met gezond eten, is ook jammer om weg te gooien. of zijn er liefhebbers van warm appelgebak??? slagroom staat er ook nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Najaaaaaa hannah... hoe bedoel je : voorliggen? misschien lig ik wel een week achter op jou.... tis maar net hoe je het bekijkt hoorik ben gewoon lui geweest vandaag en heb niet gewassen:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 owowowowowo Igor, schuif een stukkie mijn kant uit please... met veel slagroom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik probeer het door het draadje te drukken, hou je mond er maar voor, daar komt ie......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 suusje kop op nog 1 avondje, morgen krijg je hulp. voor jou ook een stukkie, mond ervoor. daar komt het................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 hmmmmmm , bvlekkel... sorry, volle mond, lekker Igor , tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 oei oei hoe krijg ik die computer weer schoon:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 maakt niet uit Igor, laat maar gewoon staan, doen de kaboutertjes wel vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 vandaag heeft al een kaboutertje gras gemaait Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 dat ziet er wel heel vrolijk uit Dar. mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Woooow Dar , mooie kleur. Waar haal je de energie vandaan.... NOG een muur en een was in de machine mikken..... niet te remmen volgens mij hoor, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hallo Witte,Sorry dat ik nu pas antwoord, ben de kozijnen aan het verven.Lief dat je me niet vergeet.Ach, ik worstel tussen "sociaal" en helemaal stoppen.Maar ik ga niet onder hoor Gaan nu met dochter en aanhang ( man + kleinkinderen van 1, 3 en 10) naar de Wok chinees.Word zelf liever bediend maar kleinzoon vind dat zo geweldig...Groetjes,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 hij heeft wel grote tandjes Dar:D en een mutsje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Konijntje??? kunnen die dan ook je pc schoonmaken????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden