bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Misschien kun je antwoord geven op de vraag waarom je wilt stoppen met drinken Fleurtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Mooi in ieder geval dat je je problemen wel op een rijtje hebt staan. En inderdaad, als je stopt met drinken lost dat inderdaad geen enkel ander probleem zo maar op en wordt het ook niet zomaar bloemetjes en bijtjes. WEL zou het probleem 'drinken' daarmee aangepakt worden. Ik heb je zelf zien zeggen dat je ' het in haar ogen ziet ' en dan heb je over wat je in de ogen van je dochter leest als je stiemum staat te drinken. Lijkt me dat alleen dat al reden zou mogen zijn om je uiterste best te doen te stoppen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 hey bekkie, je gaat goed met stoppen. je wil is er en dat is het belangrijkste. zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 FleurIk heb mijn dochter er een enorm plezier mee gedaan!Er zijn nu hier vaak veel vriendinnetjes, heel gezellig, kon ze eerder welwegkijken want kwam mij niet uit hè? want ik wilde drinken..Geen valse beloften meer, wat ik zeg kan ik nakomen zonder dat ik ietsmoet afzeggen omdat ik te brak ben om iets te ondernemen en de alcoholkegel van verre te ruiken is!De mensen om je heen weten vaak heel goed dat er een alcoholprobleemis overigens ook al dacht ik dat te verbergen en niet zo erg te "laten lijken"Natuurlijk veranderen er wél zeker dingen als je niet meer drinkt.dat alles in een klap is opgelost? Nee natuurlijk niet. Ik ben er nu welhelder bij . Moet er niet aan denken dat ik momenteel nog zou drinkenzou de situatie niet aankunnen dan.Als je stopt begint het pas. Klopt.Start van een nieuw leven en dat gaat niet vanzelf. Het is hard werken enbeetje bij beetje komen de veranderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dar had je d'r al een foto van gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ERBalen zeg dat gesprek!Nu mág je dus solliciteren mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wel meiden...ik voel me zoooooooooooooooveel beter door jullie steun. Denk dat ik maar in mijn bed kruip..en ja daar hebben jullie ook vast weer een heel goede definitie voor.. Er is één ding waar je echt over moet ophouden Yvonne en dat is over hoe ik me voel tegenover mijn dochter. Dat heb ik in alle eerlijkheid gezegd. Het haalt me heel fel neer en ik hoef heus niemand die me zegt dat dat een goede reden moet zijn. Ik vlieg mezelf al goed genoeg om de nek om dit..Soms moet je weten waar je goede raad ophoudt..Wel misschien moet je het maar wijzen op het feit dat ik niet nuchter ben. Morgen is opzijnplaatsdag..Vandaar is het jank en zeurdag moest je het niet begrepen hebben.Dus neen me niet kwalijk dat ik ff volledig uit mijn dak ga.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 weltrusten fleur en ga d'r voor morgen succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 FleurDenk dat Yvon het goed bedoelde en niet om je neer te sabelen:huh:Lekker naar bed gaan lijkt me een goed idee. Met drank op zie je de dingen toch niet helemaal helder en maaktvaak meer stuk dan goed.Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen, ook voor jou!Ik wens je veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleur iedereen bedoeld het goed hier, en je ziet het misschien allemaal even niet helder doordat je hebt gedronken.We veroordelen je niet en dat is niemands bedoeling. Neem je rust en probeer te ontspannen.Morgen weer een nieuwe dag, sterk zijn meis. Kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleur, sorry, was niet bedoeld om jou neer te sabelen, absoluut niet. Maar je kunt niet om je dochter heen. En je mag best boos op mij zijn, heb een brede rug hoor. En heb zelf twee dochters. Denk er maar eens over. Voor nu hoop ik dat als je inderdaad naar bed gaat dat je lekker gaat slapen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je wel Igor, tot nu toe heb ik geen klagen misschien word het vanavond moeilijk, maar ik moet en zal er doorheen komen. Op dit moment nog geen pilletje ervoor hoeven nemen, dus als de nood aan de man komt kan ik altijd vanavond nog een pilletje nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Darhahaha kleine broertje van Alfie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 leef nog maar kijk niet hoe, nuchter ja dat wel maar zit op t eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 BekkieJe klinkt erg vastberaden, mooi!Igor, Bekkie, ER, Yvonne, allemaalfijne dag nogen wellicht tot laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hey hoi Hannah1één gedachte... tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fijne dag nog Coco.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Sorry Co, was even bezig......ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ERHai wilde net weggaan... koken hè, heb trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ja je reageerde op mijn verhaaltje en had niks teruggezegd tegen jou.Ja, mag toch solliciteren terwijl ik in de ZW zit, dacht dat dat niet mocht.Maar vind het belachelijk hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ik hoor maar één ding op het moment en dat is...hey je bent niet echt nuchter nu, je ziet het niet echt helder...morgen zie je het heus wel anders..Ga nu maar lekker slapen en het komt allemaal wel goed. Je ziet het dan vast anders. En ik mag later wel heus minder janken om iets maar diep vanbinnen blijft het gevoel niet anders. Het gevoel blijft hetzelfde en misschien ben ik dan minder uitgesproken maar het gevoel blijft * hetzelfde. Of ik al dan niet om mijn dochter heen kan..Heus, ben niet echt zo dom. Denken over wat juist? Betuttel me toch niet zo wil je? Zeg me niet hoe of wat ik moet voelen of doen. Wees er gewoon..Morgen is stamp me om mijn oren dag..vandaag niet.Dus slaap wel en tot later..Ik zal heus introverter zijn maar...daar blijft het dan ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ERIk weet niet beter dan dat dit inderdaad niet mag...Vreemd.. ze stoppen het nu in jouw schoenen, zou daartoch even achteraan informeren? Wat je rechten en plichten nu zijn in deze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Fleur. Je hoeft niet introverter te worden, er is niemand die je wil betuttelen en ik zal geen opmerkingen meer maken over wat dan ook. En niemand heeft gezegd 'ga maar lekker slapen dan komt het wel goed' . En verder zijn wij er inderdaad gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Wat zou je willen dat we zeggen dan fleur, geef dan aan hoe we je kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nu ga ik echt hoor, sterkte ermee ERHannah1Ik heb genoten van je verhaal.FleurWelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden